Ik heb laatst een boek gekocht, en ik heb het bijna in één adem uitgelezen! Het heet 'Moderne wetenschap in de Bijbel' en er wordt in beweert dat er een heleboel info over wetenschap in de Bijbel te vinden is!
De schrijver vertelt dat de manier waarop de Ark van Noach gebouwd werd, nog steeds voor heel veel schepen gebruikt wordt, omdat die zo goed is. In de Bijbel schijnt Mozes ook heel veel instructies gegeven te hebben over hoe veel ziektes genezen en voorkomen moesten worden. Dan is er een hoofdstuk over de joodse spijswetten. De schrijver zegt dat hij denkt dat die er waren voor de gezondheid van de mens, omdat bepaalde diersoorten beter niet gegeten konden worden omdat ze heel belangrijk waren in de natuur, en sommige dieren juist beter gegeten konden worden omdat het houden van die dieren minder schadelijk zou zijn voor het milieu.! Daarna is er een hoofdstuk waarin nog wat dieper wordt ingegaan over het verhaal van de Ark van Noach, en de Zondvloed. Erna wordt er veel verteld over de de planeten en het heelal.Hier beweert de schrijver dat mensen vroeger nooit hebben gedacht dat de Aarde plat was! Dan gaat de schrijver vertellen over de uitgekomen profetieën in de Bijbel. Hij beweert zelfs dat het feit dat de joden nog steeds bestaan, het bewijs is dat de christelijke god bestaat!
Vervolgens komt hij met argumenten tegen de Evolutie-theorie. Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit allemaal te ingewikkeld voor mij is, daar heb ik de hersens echt niet voor.

Is er hier iemand die dit boek ook heeft gelezen? En zo ja, wat vind u ervan? Hoe denkt u over de dingen die erin staan?