Ik heb me hier dan ook maar aangemeld. Na lang zeuren door Jin (en dankzij n overschot aan kansloze fora of bans op enigszins nuttige fora) ga ik hier eens kijken of ik er mijn plekje kan vinden...
Mijn naam is Amber, ik ben alweer 34 jaar oud (althans, ze zeggen dat mijn lij alweer zo lang mee gaat) en ik kom uit de buurt van Utrecht. In t dagelijks leven ben ik van alles, maar voor t geld ben ik werkzaam als chauffeuse. Daarnaast, maar dat is onbetaald, ontdek ik graag nieuwe werelden. ervaringen, gevoelens, emoties, inspiraties, vriendschappen, nieuwe inzichten, creatieve uitingen en fietspaden. Ja, ik fiets graag. Over de rest zou je kunnen zeggen dat ik de belevingswereld van n 24jarige heb, wat ook wel overeenkomt met de leeftijd van mn beste vriendinnen. Na jaren lang vast gezeten te hebben in religie ben ik dar nu van vrij en ben ik t leven aan t ontdekken zoals ik dat eigenlijk jaren geleden had moeten doen. Disney prinsessen films zijn ontzettend lievig en de wereld van bdsm is duister en fijn. De vrees dat alle muziek van de duivel zou afkomen ben ik al n tijdje kwijt, muziek is en blijft mijn grootste liefde. Ik speel zelf geen instrument, daar heb ik helaas geen geduld/tijd voor. Luisteren doe ik wel graag. Ik draai hoe ik me voel, dat gaat van Wagner naar elektronische muziek, van jaren 60 psychedelica naar kwalitatief goed Nederlandstalig en van britpop naar happy hardcore...en alles wat er tussen zit
Goed, ik wens jullie veel leesplezier. Mochten er vragen zijn, spreek me aan! Ik ga ff rond kijken hier!
Ow ja...Bambi of Stampertje...mijn bijnaam is Amby Bambi (aan de hand daar van heb ik overigens ook echt n tatoeage van Bambi op mn enkel), maar ik bekijk dingen vaak op n andere manier en ben niet bang om af en toe flink Stamprtje uit te hangen...