ingelogd blijven lukt niet meer
Moderator: Moderators
- collegavanerik
- Superposter
ingelogd blijven lukt niet meer
wie kan mij helpen, sinds ik een grote cookieschoonmaak heb gehouden zijn de settings van internet explorer gewijzigd zodat ik nu telkens moet inloggen als ik op freethinker forum kom.
wie weet welke knoppen ik moet bijstellen?
wie weet welke knoppen ik moet bijstellen?
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
-
Jinny
Re: ingelogd blijven lukt niet meer
Firefox installeren?
Ik heb niet eens Windows, laat staan IE.....
Ik heb niet eens Windows, laat staan IE.....
Onder Extra -> Internetopties ->tab Privacy ->knop Websites kun je instellen welke sites altijd of nooit cookies mogen plaatsen.
Levensovertuiging: het geheel van opvattingen dat je hebt over het leven en over de manier waarop je het beste kunt leven.
Ergens in IE bij opties, tabblad 'privacy', waar staat dat schuifbalkje daar?
Op 'medium'?
Op 'medium'?
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Jomanda zekerFenomeen schreef:Ergens in IE bij opties, tabblad 'privacy', waar staat dat schuifbalkje daar?
Op 'medium'?
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- collegavanerik
- Superposter
het gedrag is nu random: ik hoefde net niet in te loggen.
Ik heb geen zin op een andere browser (bijv Firefox) over te schakelen als het vroeger wel altijd ging, dan leer ik liever met de instellingen te tweaken.
Privacy staat op "normaal". freethinker.nl is nu toegevoegd aan betrouwbare sites.
ik laat weten hoe het verder gaat.
Ik heb geen zin op een andere browser (bijv Firefox) over te schakelen als het vroeger wel altijd ging, dan leer ik liever met de instellingen te tweaken.
Privacy staat op "normaal". freethinker.nl is nu toegevoegd aan betrouwbare sites.
ik laat weten hoe het verder gaat.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
- Blackadder
- Ervaren pen
Grappig, ik heb dat ook, maar dan op credible. Op freethinker gaat het prima. Ik gebruik overigens meerdere browsers verspreid over meerdere laptops en het is overal hetzelfde.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
- collegavanerik
- Superposter
nog steeds ingelogd met IE!
- collegavanerik
- Superposter
het lijkt erop dat dit het was