De laatste plaatsen kloppen zoals altijd; CDA SGP VVD.
Maar de top 3 klopt niet, ik moet ergens foute antwoorden hebben gegeven.
Ik ga het straks nog een keer proberen.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
U bent het op 14 punten oneens met Partij voor de Dieren
Partij voor de Dieren
D66
GroenLinks
PvdA
SP
VVD
PVV
ChristenUnie
50Plus
CDA
SGP
U bent het op 6 punten eens met SGP
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Bijna 'griezelig'... na bijna 25 jaar lidmaatschap... duidelijk gehersenspoeld
Meeste overeenstemming met: SP
U bent het op 1 punt oneens met SP (en ik meld niet welk punt )
Top-3: SP, PvdA en PvdD
Onderste drie: D'66, SGP en VVD (waarmee ik het toch nog op 8 punten eens blijk te zijn)
Woensdag nog even http://www.kieskompas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; om helemaal zeker te zijn...
U bent het op 10 punten oneens met PvdA
PvdA
SP
GroenLinks
50Plus
Partij voor de Dieren
CDA
ChristenUnie
D66
SGP
PVV
VVD
U bent het op 6 punten eens met VVD
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
D'66 staat met VVD onderaan met de minste overeenstemming. Bovenaan stonden PvdA en SP.
Met D'66 voel ik me het meest verwant en heb de punten nog eens bekeken waarin we van mening verschilden. Daar kan ik uiteindelijk mee ingaan meestal.
Met PvdA en SP heb ik niks, nooit wat mee gehad ook.
VVD voel ik me niet meer mee verwant. Het zal D'66 gaan worden denk ik.
SP en PvdD bovenaan, zoals altijd. (ook bij de Kieskompas)
Eigenlijk zou de PVV onderaan moeten staan, maar met de VVD en de SGP onderaan kan ik ook leven.
"What’s now being called 'new atheism' or atheist fundamentalism is really nothing more than the triumph of the jerks. Unsubtle, unlearned (but pretentious), unreflective (but persistent)."
R.J. Hoffmann
Voor mij geen verrassing:
1. SP.
2. PvdA
3. PP
4. PvdT
Bijna onderaan D66 (was wel verrassend, maar wat wil je, als je voor marktwerking in de zorg bent. Hoe dom kun je zijn?).
SP kan het niet worden, want ik ben het HELEMAAL niet eens met wat zij doen met de salarissen. Een (flink) gedeelte afdragen aan de partij. Maar ik zou het ook niet erg vinden als ze eens gaan regeren.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)