Welke film heb je voor het laatst gezien en zou je het aanraden?
Ik heb gisteren The Notebook weer eens opgezet.. blijft een knaller.. Hier de trailer nog even voor de gene die m niet kennen.
Moderator: Moderators
Oh wauw.. diepzinnig.Jim schreef:2 jaar terug denk ik.
Ik kijk nooit films, de werkelijkheid is veel boeiender.
Ja uiteraard, je kan dit heteromannen niet aandoen.Samante schreef: Leuke film, werd vertoond in een speciale homovoorstelling in Pathe de Munt in Amsterdam.
Sweet and earnest and romantic
Laatst geziene film:Blaine is zo'n typische jonge 'gay man': altijd op zoek naar de liefde... maar met weinig succes. Totdat hij Xander, de man van zijn dromen, op een on-line chatroom ontmoet. Zij vallen voor elkaar en beginnen een "computer-relatie". En al snel besluiten ze elkaar 'in het echt te zien' voor een koffie. Echter in Blaine's wereldje gaat niets vanzelf. Hij komt erachter dat hij onder het profiel van zijn kamergenoot Cameron aan het chatten is. En Cameron is een sexy go-go danser en natuurlijk verwacht Xander deze kanjer te ontmoeten. Blaine haalt Cameron over om voor hem in te springen tot hij Xander voor zich kan winnen met zijn charme en manier van praten. Als dat maar goed gaat...
Heb betere met dit thema gezien maar ook slechtere.IMDb schreef:1976. Montreal. Eight people who wanted to see and be seen at the trendiest disco will be juggling fame and anonymity until they will be forced to make sober choices in an era when excess was the norm, and when disco was king.
Nu ben ik dus een leek op gebied van gay-films. Zit het script goed in elkaar?Fenomeen schreef: Ja uiteraard, je kan dit heteromannen niet aandoen.
Mij ook niet eerlijk gezegd.![]()
Die heb ik vorige week nog gezien. Was leuk, best origineel, maar rammelde toch een beetje naar mijn idee.Samante schreef:Laatste film die de moeite waard is: The Sourcecode.

Is het een idee om de zaak verder uit te diepen. Beste actie top 5, gay top 5, horror top 5 etc. In een ander topic natuurlijk. Dit is even off-topic. Kan iedereen zijn favoriete genre invullen.lost and not found yet! schreef: Hier laat ik het bij, ik kan nog uren doorgaan over een top 5!
Tsja?PietV. schreef:Nu ben ik dus een leek op gebied van gay-films. Zit het script goed in elkaar?
Een film die, mocht ik gay, 17 zijn en in Utah wonen, veel indruk op me zou maken.Wiki schreef:Het was de eerste film over de botsing tussen de beginselen van de mormoonse kerk en homoseksualiteit. In Amerika lukte het diverse religieuze groepen om de film uit de filmzalen en dvd-schappen te krijgen.
Die moet ik onthouden. Films met Al Pacino zijn altijd goed, zeker als ie weer eens zo'n lekker vlammende preek houdt.lost and not found yet! schreef:Tip: You don't know Jack, is this man a serious killer? Hier speelt Al Pacino de eerste arts in Amerika die actief helpt bij zelfdoding! Een absolute aanrader, hoewel het nooit een bioscoopfilm is geweest.