Ik wens iedereen prettige feestdagen en een voorspoedig 2012 toe. Mijn medeheerders bedank ik voor hun inzet en prettige samenwerking in het afgelopen jaar. We hebben weer de nodige stormen overleefd!!
Mijn waardering gaat ook uit naar alle forummers die berichten schrijven. Topics openen en vaak veel tijd steken in het beantwoorden van reacties. En natuurlijk hoop ik dat men hiermee door gaat!!! Volgend jaar zullen we waarschijnlijk de grens van 2000 leden passeren. Dit had nooit gelukt zonder degenen die ervoor zorgen dat dit forum blijft bewegen. Op de voor- en achtergrond met een enkele opmerking of een heel verhaal.
Een hartelijke groet,
Piet.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Alhoewel het in China nog lang niet nieuwjaar is toch maar deze dan. 新年快乐 万事如意
Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.
Iedereen fijne feestdagen en een fantastisch 2012 met heel veel gezondheid en spirituele groei gewenst!
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”