Henochs evangelisatiehoekje waar je kan ge/overtuigen

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Gesloten
a.r.

Bericht door a.r. »

@Fenomeen,

Ik ben nog niet overtuigd, het is wel gezellig hier, hoor, zak chips en druiven erbij en alle inkoppertjes lezen, het staat 0-0 :lol:
Henoch
Banned
Contacteer:

Bericht door Henoch »

Ga toch weg met al jullie lasteringen! Een ware Christen houdt zich aan de geboden van Jezus. Er is geen enkele religie, behalve het evangelie van Jezus, dat het gebod geeft om zelfs je vijanden lief te hebben, en goed te doen aan degenen die jou kwaad doen! Als iedereen daar nu naar zou leven, dan zou er totaal geen oorlog en haat in deze wereld zijn. Weet je hoe moeilijk het is, om mensen als jullie - die Jezus opnieuw aan het kruis nagelen door jullie ongeloof - lief te hebben? Ik kan je zeggen, dat valt echt niet mee!
"Jezus zeide: Ik ben de weg en de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader dan door Mij." (Johannes 14:6)
>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

a.r. schreef:@Fenomeen,

Ik ben nog niet overtuigd, het is wel gezellig hier, hoor, zak chips en druiven erbij en alle inkoppertjes lezen, het staat 0-0 :lol:
Wat er echt nog aan ontbeert is een overtuigende satanist.
It's always night, or we wouldn't need light.

-Thelonious Monk
a.r.

Bericht door a.r. »

Chipje Henoch ? :lol:
a.r.

Bericht door a.r. »

>Edwin< schreef:
a.r. schreef:@Fenomeen,

Wat er echt nog aan ontbeert is een overtuigende satanist.
:lol:
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

>Edwin< schreef:Die intellectuele roes lonkt wel naar me, als een hoer, heb jij dat niet?.. 8)
Uiteraard!
Maar zal bijna iedereen hebben. ;)
Ik val daarnaast vooral voor de charme, het zo wordt zo vriendelijk en aardig gebracht, dat je denkt van, daar wil ik ook bij horen... ;)
>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

Henoch schreef:Weet je hoe moeilijk het is, om mensen als jullie - die Jezus opnieuw aan het kruis nagelen door jullie ongeloof - lief te hebben? Ik kan je zeggen, dat valt echt niet mee!
En naast liegen ga je nu ook nog vuige beschuldigingen uitkraaien, internet groot-inquisiteur.
It's always night, or we wouldn't need light.

-Thelonious Monk
Henoch
Banned
Contacteer:

Bericht door Henoch »

Nee dank u! Ik heb net een Senseo'tje op:

Afbeelding
"Jezus zeide: Ik ben de weg en de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader dan door Mij." (Johannes 14:6)
a.r.

Bericht door a.r. »

Zoooooo, wat ben je modern zeg :lol:
Henoch
Banned
Contacteer:

Bericht door Henoch »

Ja, net als mijn God!
a.r.

Bericht door a.r. »

Ik neem een lekker stevig esspresso'tje
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Henoch schreef:Ga toch weg met al jullie lasteringen! Een ware Christen houdt zich aan de geboden van Jezus. Er is geen enkele religie, behalve het evangelie van Jezus, dat het gebod geeft om zelfs je vijanden lief te hebben, en goed te doen aan degenen die jou kwaad doen!
Dat is pertinent onjuist. Er zijn talloze religies die dit standpunt (ethiek van de wederkerigheid) hebben. Sommige zelfs vele eeuwen eerder dan Jezus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethic_of_reciprocity
Als iedereen daar nu naar zou leven, dan zou er totaal geen oorlog en haat in deze wereld zijn.

Dat bestrijd ik, immers, je houdt altijd idioten die hoger op de apenrots willen zitten.
Weet je hoe moeilijk het is, om mensen als jullie - die Jezus opnieuw aan het kruis nagelen door jullie ongeloof - lief te hebben? Ik kan je zeggen, dat valt echt niet mee!
jouw probleem.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Henoch schreef:Ga toch weg met al jullie lasteringen!
Ga zelf weg godloochenaar, jij onthoud ons van de wijsheden gods omtrent slavernij. Je bet bang om onze vragen inzake slavernij te beantwoorden. Dus je hebt geen vertrouwen in de heilige geest die je tong zal zalven wanneer je in zijn naam moet getuigen!
Een ware Christen houdt zich aan de geboden van Jezus.
Een ware christen erkent dat hij / zij zich niet aan de geboden kan houden en vraagt om vergiffenis!

Er is geen enkele religie, behalve het evangelie van Jezus, dat het gebod geeft om zelfs je vijanden lief te hebben, en goed te doen aan degenen die jou kwaad doen!
Ja, dan zou het nu toch een koud kunstje voor je moeten zijn om Jezus woorden (en die van de apostelen) inzke slavernij te moeten beantwoorden?

Als iedereen daar nu naar zou leven, dan zou er totaal geen oorlog en haat in deze wereld zijn.
Ook hier ben je weer een godloochenaar, immers; Een mens is geneigd tot het kwade niet in staat tot het goede dan alleen door god!

Weet je hoe moeilijk het is, om mensen als jullie - die Jezus opnieuw aan het kruis nagelen door jullie ongeloof - lief te hebben? Ik kan je zeggen, dat valt echt niet mee!
Ga uit van mij Satan want gij laat de rechter hand weten wat in de linker hand verscholen is!

Je bent een leugenaar, een nep evangelist, en pertinent geen christen!
a.r.

Bericht door a.r. »

Henoch schreef:Ja, net als mijn God!
Heeft die ook zo'n Senseo dan ?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Die maakt vast geen hemelse koffie, anders was het geen Senseo.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Gesloten