YouTube Muziek
Moderator: Moderators
Re: YouTube Muziek
Anarchism really stands for the liberation of the human mind from the dominion of religion; the liberation of the human body from the dominion of property; liberation from the shackles and restraint of government.- Emma Goldman
Global Mind Change
Global Mind Change
Sinds de winst van Paul Potts in BGT 2007 volg ik het een beetje.
Met als hoogtepunt in 2009 Susan Boyle.
Nu, met de 2012 editie, was er weer zo'n lelijke eend: Jonathan & Charlotte. Hun CD is nu uit.
Bij Amazon, de Amerikaanse versie, $12,95. In Nederland, bij Bol.com, over 3 weken, €21,95
Geen wonder dat Brein zo achter piraterij zit. Wat een oplichting.
Hier even een stukje optreden: let op - zij 16, hij 17
http://www.youtube.com/watch?v=ZsNlcr4frs4
Met als hoogtepunt in 2009 Susan Boyle.
Nu, met de 2012 editie, was er weer zo'n lelijke eend: Jonathan & Charlotte. Hun CD is nu uit.
Bij Amazon, de Amerikaanse versie, $12,95. In Nederland, bij Bol.com, over 3 weken, €21,95
Geen wonder dat Brein zo achter piraterij zit. Wat een oplichting.
Hier even een stukje optreden: let op - zij 16, hij 17
http://www.youtube.com/watch?v=ZsNlcr4frs4
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Ik weet niet hoe ik er bij kom, naar zit de laatste dagen steeds met dit nummer in mijn hoofd.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Horrible Histories Charles Darwin Evolution song.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- vegan-revolution
- Superposter
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Aardig. Dit nummer kende ik al wel. Alleen wist ik niet meer waarvan, lol.Fish schreef:Horrible Histories Charles Darwin Evolution song.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Ken je (toevallig) de tv-serie Buck Rogers? (1979-81)vegan-revolution schreef:Snatt & Vix - Warp Drive
In één van de episodes wordt een dans-avond in de toekomst (26e eeuw) getoond.
De muziek, je raadt het, is vergelijkbaar met de muziek die je nu laat horen.
Is ook vergelijkbaar met, bv, dj Afro (die bij P&W was, maandagavond)
Ik weet nog goed, en dat is dus bijna 30 jaar geleden, dat ik hoopte, nee , WIST, dat dit nooit waar kon zijn.
Helaas is het schering en inslag geworden, met nog verschillende genres ook, als ik me niet vergis.
Wat een herrie ....
Geen lyrics, geen muziek, geen melodie ....
Gelukkig valt over smaak niet te twisten!!
- vegan-revolution
- Superposter
Ja.HenkM schreef:Ken je (toevallig) de tv-serie Buck Rogers? (1979-81)vegan-revolution schreef:Snatt & Vix - Warp Drive
Heb je ook geluisterd voorbij de "herrie" van de eerste (ongeveer) 45 seconden (dit is slechts een intro)? Ik houd ook niet zo van "herrie" en niet-melodieuze klanken (er hoeft voor mij in een stuk niet gezongen of gesproken te worden). In die moderne DJ-stukken heb je meestal aan het begin en het eind "herrie", maar daartussenin vind je soms een verrassend aardig stuk. Als ik het leuk genoeg vind om te bewaren knip ik het begin en het einde er gewoon van af.HenkM schreef:In één van de episodes wordt een dans-avond in de toekomst (26e eeuw) getoond.
De muziek, je raadt het, is vergelijkbaar met de muziek die je nu laat horen.
Is ook vergelijkbaar met, bv, dj Afro (die bij P&W was, maandagavond)
Ik weet nog goed, en dat is dus bijna 30 jaar geleden, dat ik hoopte, nee , WIST, dat dit nooit waar kon zijn.
Helaas is het schering en inslag geworden, met nog verschillende genres ook, als ik me niet vergis.
Wat een herrie ....
Geen lyrics, geen muziek, geen melodie ....
Gelukkig valt over smaak niet te twisten!!
- vegan-revolution
- Superposter
Heb het geluisterd. Inderdaad, na 45 seconden verbetert het iets. Het zal niet mijn genre worden ....vegan-revolution schreef: Heb je ook geluisterd voorbij de "herrie" van de eerste (ongeveer) 45 seconden (dit is slechts een intro)? Ik houd ook niet zo van "herrie" en niet-melodieuze klanken (er hoeft voor mij in een stuk niet gezongen of gesproken te worden). In die moderne DJ-stukken heb je meestal aan het begin en het eind "herrie", maar daartussenin vind je soms een verrassend aardig stuk. Als ik het leuk genoeg vind om te bewaren knip ik het begin en het einde er gewoon van af.
Wat een retro-sound!
Henry Ford
Henry Ford
Henry Ford
Henry Ford
Lady gaga - bloody mary