Uriah Heep, a visual biography
Martin Popoff.
Wat lees je nu?
Moderator: Moderators
Re: Wat lees je nu?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Optimisme zonder hoop van Tommy Wieringa
Ee dun boekje vol poetisch omschreven toekomstellende.
Ee dun boekje vol poetisch omschreven toekomstellende.
Misschien…
Het privé leven van Mao onthuld door zijn lijfarts Li Zhisui.
Li is van circa 1955 tot aan de dood van Mao de lijfarts van Mao geweest en heeft in die hoedanigheid veel meegemaakt. Hoewel in China en dus andere cultuur en dergelijke zie ik behoorlijk wat parallellen met Trump. Zoals de absolute macht waar naar gestreefd (en verkregen) werd (wat bij Trump nog afwachten is). Volledig los van de realiteit vanwege alleen ja-knikkers en hielelikkers om zich heen en moreel helemaal losgeslagen.
Li is van circa 1955 tot aan de dood van Mao de lijfarts van Mao geweest en heeft in die hoedanigheid veel meegemaakt. Hoewel in China en dus andere cultuur en dergelijke zie ik behoorlijk wat parallellen met Trump. Zoals de absolute macht waar naar gestreefd (en verkregen) werd (wat bij Trump nog afwachten is). Volledig los van de realiteit vanwege alleen ja-knikkers en hielelikkers om zich heen en moreel helemaal losgeslagen.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Staat in de kast. Nog niet aan toegekomen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ja, prima om dat in deze tijd te lezen!Mullog schreef: ↑15 okt 2025 16:11 Het privé leven van Mao onthuld door zijn lijfarts Li Zhisui.
** Gedenk immer ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... en tracht niet te wanhopen **