Peter van Velzen schreef: ↑19 okt 2019 08:28
Ik bentot geen enkele conclusie gekomen. Er is onvoldoende Empirisch bewijs voor welke conclusie dan ook. Et zijn hoogstens gissingen die een grotere of kleinere mate van waarschijnlijkheid hebben.
Ik kan je de hand schudden. En voor zover ik uit nieuwsberichten het onderste uit de kan niet ontdekken kan ik, net als jij, ook alleen maar doen aan:
“gissingen die een grotere of kleinere mate van waarschijnlijkheid hebben”
Net als in de klimaat discussie is, of de stoomwals Trump discussie. etc.
Waar ik wel van weet is van het programma van TTSA
We kunnen ook vaststellen dat er naar twee jaar oude beloften van TTSA inmiddels inderdaad belangrijke mensen zijn ingelicht in hoge militaire kringen en dat die over deze UAP kwestie allemaal daadwerkelijk
echt met elkaar hierover in gesprek zijn.
Zoals de in frequentie toenemende nieuwsberichten daarover ook suggereren en al dan niet volledig bewijzen. Trump, senatoren etc…
Het meest logische om er achter te komen waar dit alles toe leiden zal, is door de in frequentie toenemende ontwikkelingen in het nieuws erover te volgen.
Zelf kan ik er helaas met alle beste wil van de wereld geen "Elizondo Connectie" of/en zakelijk opzetje in zien.
Waarin sinds gisteren het leger, en al eerder marine, luchtmacht en senatoren, New-York Times,Washington Post, FOX-News etc.
gezamelijk met TTSA in een complot (zouden) zitten het winkeltje van Luis Elizondo te promoten.
Dat gaat me veel te ver.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (
General Wesley Clark 2007)