Chronos schreef:Snap je nu waarom de hollanders in Srebrenica niets deden? Waren niet bereid om te doden en te sterven.
Helemaal verkeerd gezien. Als je slechts met geweren bent uitgerust, en er staat een klein leger tegen over je met tanks en zware wapens, en toegezegde luchtsteun blijft uit, dan komt er een moment dat een soldaat zijn opdracht neerlegt omdat hij er is om waar mogelijk te verdedigen, niet om gedood te worden.
Chronos schreef:Met zo een decadente mentaliteit kan men niets anders verwachten. En nee, dank je, ik stel mij niet beschikbaar voor de incompetent en corrupt top van defensie die alleen aan zichzelf denkt.
Veel loze woorden en aantijgingen om te verhullen dat jijzelf van het bange type bent, lijkt mij.
Chronos schreef:... Elementaire functie van de soldaat blijft: doden en gedood worden. Bevalt het je niet, doe dan wat anders.
Je eerdere woorden waren : "
Soldaten zijn om te sterven. Waar zijn ze anders voor?". Dat was een debiele opmerking. De elementaire functie van iedere soldaat is de verdediging van de nationale bevolking. Dat daar doden bij kunnen vallen is iets heel anders dan dat "soldaten er zijn om te sterven".
Over het ontvoeren van Khadaffi of hem uit te wisselen (zo simpel) :
Chronos schreef:Sarnian schreef:Beste Chronos : als ik je opmerkingen hier zo lees, dan begin ik toch echt serieus aan jouw geestelijke gezondheid te twijfelen.
Dus omdat jij niet buiten je kaders kan denken is iemand anders ziek? Wat zal er toch veel zieken zijn buiten je eigen beschermde kringetje.
Mijn "eigen kringetje" is helemaal niet beschermd. Wat een onzinnige opmerking !
Het lijkt mij eerder dat jij
of in de IQ groep van Bonnie St Claire valt,
of in een soort "Hollywood droomwereld" leeft.
Zeker is nu wel dat enige realiteitszin aan jou geheel vreemd is.

A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)