en volgens een collega van jou is een steak eten eigenlijk toestemmen met vrouwenbesnijdenissen.Als je NIET bio/ecologisch vlees eet draag je daar aan bij, JA!. Als je het erg vind dat je daar aan bijdraagt dan moet je volledig op bio/ecologisch vlees over gaan.
algemene kennis.Heerlijk onderbouwd ook. Vertel, waar basseer je dat op?
A) onderbouwing graagA) als je Tong eet draag je bij aan de vernietiging van het zee milieu omdat er voor een Kilo tong tussen de 30 en 50 kilo bijvangst is die dood de zee weer wordt in gepleurt.
B)Je Neemt onterecht aan dat alle vegetariers tegen het doden van dieren zijn.
C)Lezen kun je nog steeds niet. Ik krijg het idee dat de cache van je geheugen gereset wordt op het moment dat er een nieuwe zin gelezen moet worden.
B) ik heb geen verstand vd subcultuur der vegetariërs. ik dacht verkeerdelijk dat er wel zijn die vis eten.
C) het spijtige is dat je berichten voor 90% uit overbodige ballast bestaan. allerlei, beledigingen, provocaties, zelden uitkomen voor je mening laat staan duidelijkheid
zijn melk en eieren dierlijke restproducten?I
Als je geen vlees eet of dierlijke restproducten die worden verwerkt in andere producten bijv. gelatine voor pudding en stremsel voor kaas.
dus geen pannekoeken? geen wafels? geen ijsje voor de vegetariër?
wordt nu eens duidelijk aub
Hebr 6: