De anti-koran film van Geert Wilders
Moderator: Moderators
Re: Het verschil tussen mening en provocatie
hílaarisch!!!Marinus schreef:Als belijdend homoseksueel kan ik u vertellen dat het erg onaangenaam is om "onwaardig leven" genoemd te worden door de volgelingen van een kinderneukende oorlogsmisdadiger uit de vroege middeleeuwen. Een beetje tegengas tegen deze primitieven is hoogstnoodzakelijk. Oh en denk maar niet dat een flink deel van hen niet staat te popelen om whatever jij geloofd neer te sabelen. Tenzij je moslim bent natuurlijk... Sorry, maar DE bedreiging voor ons (uitgerukte) vriendelijke hart is dit clubske seksistische geitenneukers met hun incompetente woestijdemon Allah en hun debiele haatboekje de Koran.nevelleven schreef:Maar vertel mij wat voor zin het heeft een godsdienst naar beneden te sabelen. Nog meer olie op het vuur te gooien.
Mo pedo genoemd... check
Koran haatzaaiend genoemd... check
Allah beledigd... check
Het woord geitenneukers gebruikt... check
Oke dit stuktje is klaar.
Dat olie op het vuur gooien.... Denk je zelf niet dat de geitenneukers ook niet olie op mijn vuur gooien?
omstanders lachen zich een breuk.... check
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Martha
Lees de humoristische ondertoon.... Ik word die mensen een beetje zat die het zo zielig vinden dat moslims beledigd worden en even geheel aan het feit voorbij gaan dat veel moslims de rest vd wereld gruwelijk beledigen. En wat schokkender is: dat betreffende moslims door hun tunnelvisie dit niet eens door hebben blijkbaar.Sararje schreef:Is Marinus weer op dreef?
T' stukje is een beetje een parodie op/hommage aan mijn islamofoob getinte winterdip trouwens
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Oh nee hoor, ik moest er ook om lachen hoor, ik zie het zo voor me hoe je dat zou hebben gezegd.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
ja hoor,
het is weer zover...
de domme al-quaidaboeren vinden het nodig een oproep te plaatsen om Wilders van deze wereld weg te helpen:link
welke geflipte moslim zal daar gehoor aangeven?
nou, van mij mag deze bij voorbaat in oranjeverpakking naar quantanamo bay worden getransporteerd.
het is weer zover...
de domme al-quaidaboeren vinden het nodig een oproep te plaatsen om Wilders van deze wereld weg te helpen:link
welke geflipte moslim zal daar gehoor aangeven?
nou, van mij mag deze bij voorbaat in oranjeverpakking naar quantanamo bay worden getransporteerd.
Martha
Martha
De tros heeft een hele TV-avond uitgetrokken als tegenreactie tegen de vertooning vd wildersfilm
Ja ja, ik weet het: offtopic, oud en flauw
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
maar hij blijft goed met: 'geiten neuken doe je zo' waarom neem ik toch altijd weer op het verkeerde moment een slok in mijn mond? gaat altijd fout!Marinus schreef:De tros heeft een hele TV-avond uitgetrokken als tegenreactie tegen de vertooning vd wildersfilm
Martha
Martha
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
- afgestompt dier
- Forum fan
Ja, wat moet je hier nou op zeggen, ik vind het net zoiets als boos worden omdat morgen de zon eventueel niet gaat schijnen en het gaat regenen, dan gelijk maar een fatwa over erwin kroll afroepen???
Wat wel zorgen baat is het feit dat ik weer geen enkele moslim organisatie hoor die de uitspraken van el kwakka verwerpt, waar is dan de gematigde islam denk ik dan, is die er überhaupt wel?
Wat wel zorgen baat is het feit dat ik weer geen enkele moslim organisatie hoor die de uitspraken van el kwakka verwerpt, waar is dan de gematigde islam denk ik dan, is die er überhaupt wel?
Geloof verzet bergen onzin.
- MOODY BLUE
- Diehard
Zoals Hans Jansen de Arabist vanavond zei in NOVA, als je hierbij capituleert dan is het einde zoek, die arabische en andere islamitische heersers zullen dan alles aangrijpen om van buitenaf met chantage Nederland proberen te regeren.

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.
There you go man, keep as cool as you can.
afbreken?Rereformed schreef:biajas, gefeliciteerd met je nieuwe avatar. Ik word er helemaal door ontroerd en ontwapend.
Helemaal beantwoordend aan de stoutste dromen van nevelleven: "Is het dan ook niet beter om daarmee eens een keer iets te gaan opbouwen ipv het steeds maar weer af te breken?"
ikkuh???
by the way...
aangezien je zoveel hebt met nevelleven, een cadeautje van mij!
gul niet?
Martha
Martha