AFSCHEID

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

space_oddity
Banned

Bericht door space_oddity »

doctorwho schreef:
Atli schreef:Beste dr. Who, de term fascistoïde is zeker niet overdreven en een goed beargumenteerde discussie is zeker goed. Helaas wordt dat hier te weinig gedaan door persoontjes die zich "vrijdenker" plachten te noemen en en enkel redeneren daar waar het licht voor hun armzalige voetjes is gevallen. Ik ontrek mij om deze reden van dit forum waar plus minus 80% hun eigen vooringenomenheid, trots en waanzin zien als goed argument. Ik wens mij bij dergelijk rapaille niet op te houden
Gelukkig heb ik maat 45 en ben niet bang voor modder en hindernissen. Vandaar dat ik hier toch maar wat blijf rondhangen.

Afbeelding

Hey dat zijn mijn woorden, behalve dat van maat 45 :oops: ... zie klachten-forum.. :D
"Stel je zelf bloot aan je diepste angst; En daarna, heeft angst geen macht meer; En de angst voor vrijheid slinkt en verdwijnt; Je bent vrij."
Jim Morrison
space_oddity
Banned

Bericht door space_oddity »

Tsjok45 schreef:
een interessant discussieforum
Tsja hangt er ook vanaf hoeveel zinnige bijdragen er iedereen zelf aan toe kan voegen ...
Ik kijk alvast uit naar jouw toekomstige posten

Een kleine voorstelronde zou echter ook mooi meegenomen zijn ( of heb ik dat gemist ? )
Dat verschaft immers een welkome context voor de potentieele lezers : want voor iemand die dat leuk vindt is ook broderen een zinnig tijdsverdrijf ... Trouwens er is ook niets mis met kantklossen

Zinnig? Dus jij denkt dat alles in jouw straatje zinnig is, en BOVENDIEN het enige zinnige is?

Lezers lezen die onzinnigheden die hier door onzinnigen worden geplaats niet, want die worden door dit zinvolle forum en diens 'achterban' klakkeloos verwijderd..verwijderd!
Dus maak je niet zo druk Tjok45, denk aan je hart.
*proest*
"Stel je zelf bloot aan je diepste angst; En daarna, heeft angst geen macht meer; En de angst voor vrijheid slinkt en verdwijnt; Je bent vrij."
Jim Morrison
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

space_oddity schreef:[

Zinnig? Dus jij denkt dat alles in jouw straatje zinnig is, en BOVENDIEN het enige zinnige is?

Lezers lezen die onzinnigheden die hier door onzinnigen worden geplaats niet, want die worden door dit zinvolle forum en diens 'achterban' klakkeloos verwijderd..verwijderd!
Dus maak je niet zo druk Tjok45, denk aan je hart.
*proest*
Afbeelding
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Gesloten