Tsjok,Tsjok45 schreef:je citeert gewoon een reactie van een of andere beledigde katholieken op bucaille of zie ik dat verkeerd???
Dr campbell is een belangrijk criticus van Bucaille
je kan zijn KOMPLETE BOEK lezen on line .... zoals vermeld en met bijgevoegd url
Het is geen reactie : het is een uitgebreide en beargumenteerde " rebuttal" van Bucaille in het Engels ... Je kan toch Engels , veronderstel ik ?
P.S.
ik heb het bericht waarin de url het eerst werd vermeld aangepast
er was namelijk een verkeerde url geplaatst ( ondertussen vervangen )
Het gaat over het bericht waarin de brief van Dr campbell te lezen is
nml ;
http://answering-islam.org.uk/Campbell/bucaille.html
Ik ben een beetje druk met een andere thread, maar even dit...
Het boek van Bucaille, geschreven in 1976, is inderdaad ook volledig online te lezen.
Campbell heeft een Christelijke benadering.
Dit is één van de redenen waarom hij wat stuntelig overkwam in een 3-en-half uur durende discussie met die clown van een Zakir Naik! Zakir Naik is een beroeps idioot maar veel Moslims zijn idolaat van deze idoot op ongeveer dezelfde wijze als het forum member "FH" idolaat is van Jomanda.
Anyway...ook deze 3-en-half uur durende discussie met Zakir Naik is online te beluisteren (maar af en toe moeilijk te verstaan). Ik heb eens deze hele discussie geanalyseerd en Zakir Naik kwam er uitermate beroerd van af aangaande wetenschappelijke feiten! Hetzelfde heb ik gedaan voor het hele boek van Bucaille! En ook dit boek komt er beroerd vanaf! Mijn kommentaar aangaande deze twee charlatans leverde me minimaal één doodsbedreiging op en uiteindelijk een forum ban van het 'tolerante' 'whyislam.org' forum waarvan ik compleet verwijderd ben!
Met moeite kan ik de links van Bucaille en Zakir Naik wel weer terug vinden...maar nu even niet!
N.B. Ook mijn volledige analyse van alle engelstalige online documentatie van die andere idioot, Adnan Oktar c.q. Harun Yahya is volledig en chirurgisch verwijderd! Dit heet, naar ik aanneem, Islamitsche persvrijheid! Geen wonder dat de gemiddelde Moslim uit het oosten ongelofelijk naïef is! En als je denk dat ik generaliseer dan zou je hun jaarlijkse literatuur eens moeten analyseren. Ik permiteer me de vrijheid om deze generalisatie voor waar aan te nemen.
MvG, Wim.