Feedback aangaande m'n posting
Moderator: Moderators
Re: Feedback aangaande m'n posting
Jij hebt mijn opmerking nog steeds niet begrepen.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Dat ligt niet aan mijn IQ. Zou je dan alsjeblieft duidelijk genoeg kunnen zijn?
Zionist
Je zit een volk zwart te maken zonder je in te leven wat de achtergronden zijn van de situatie. Dat is in mijn ogen discriminatie.ChaimNimsky schreef: ↑14 mar 2025 21:06Dat ligt niet aan mijn IQ. Zou je dan alsjeblieft duidelijk genoeg kunnen zijn?
-
ChaimNimsky
- Superposter
Nee, dat is geheel weerlegd. Allereerst heb ik het - meerdere malen impliciet en expliciet gesteld - niet over een volk, maar over een deel. En zelfs aangaande dat deel is het argument grondig onderbouwd met objectieve data, uitgebreide ervaring met Palestijnse media, kennis van het Arabisch en hun achtergronden die kinderlijk eenvoudig je Westerse perspectief op het Jihadisme in het Midden Oosten onderuit schoffelen.Bonjour schreef: ↑14 mar 2025 21:12Je zit een volk zwart te maken zonder je in te leven wat de achtergronden zijn van de situatie. Dat is in mijn ogen discriminatie.ChaimNimsky schreef: ↑14 mar 2025 21:06Dat ligt niet aan mijn IQ. Zou je dan alsjeblieft duidelijk genoeg kunnen zijn?
Zionist
Er zit blijkbaar een blokkade in je hersenen waardoor mijn opmerkingen niet tot je doordringen.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Nee, je zit met een aantijging die je nergens hard hebt kunnen maken en aan alle kanten is weerlegd. Vervolgens simpel claimen dat weerlegde claims door een blokkade in de hersenen niet doordringen, is een argumentloos statement. Er wordt niet een volk zwart gemaakt en alles is gebaseerd op aantoonbare data.
Zionist
-
ChaimNimsky
- Superposter
Ik denk dat je niet beseft hoe diep je haat voor de Palestijnse bevolking in de Gazastrook van je afdruipt en dat je bereid bent alles aan te grijpen dat die haat rechtvaardigt en ondersteund. Alleen al het gegeven, van nog maar een paar dagen geleden, waarin je toejuicht dat een pro-Palestijnse vluchteling uit Syrië in Amerika is opgepakt en dreigt te worden uitgezet vanwege zijn pro-palestij se protesten, wat moet er dan nog meer gezegd worden over waar jij staat, waar jij staat is meer dan helder.ChaimNimsky schreef: ↑14 mar 2025 21:40Nee, je zit met een aantijging die je nergens hard hebt kunnen maken en aan alle kanten is weerlegd. Vervolgens simpel claimen dat weerlegde claims door een blokkade in de hersenen niet doordringen, is een argumentloos statement. Er wordt niet een volk zwart gemaakt en alles is gebaseerd op aantoonbare data.
Ondertussen ChaimNimsky ik heb een vraag aan je gesteld in het Israël topic waarvan ik hoop dat je daar nog antwoord op gaat geven want die vraag lijkt me speciaal aan jou gesteld, vanwege je haat, legitiem te zijn en daarmee een een serieus antwoord verdient.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Nee echt niet.
Als je me begrepen had, en inlevingsvermogen had gehad, had jij al lang een paar links naar wat berichten van jou geplaatst waar je dat inlevingsvermogen getoond had. Maar die links zie ik niet en ik kan me die berichten ook niet herinneren.
-
appelfflap
- Banned
je bent een antidemocraat, atiliberall, verwerpt internationaal recht, je bent ultranationalist wat Israel betreft, verheerlijkt militair geweld, pure propaganda, ontmenselijkt massaal palestijnen op gruwelijke wijze, wentelt je constant in de slachtofferrol, je steunt autoritaire leiders als netanyahu, je ontkent de hitlergroet van Musk, verheerlijkt de massamoord in gaza, ...ChaimNimsky schreef: ↑14 mar 2025 19:00 Iemand letterlijk voor Fascist uitmaken lijkt me evenmin koosjer: viewtopic.php?p=654633#p654633
je steunt waarschijnlijk het idee om de Palestijnen te redden door hen naar oost Afrika te deporteren, Palestijnen zijn de zondebok, ...
Hoe moet ik dit anders noemen als fascisme?
-
ChaimNimsky
- Superposter
Nee, dat is geen argument. Hiermee weerleg je niets.Bonjour schreef: ↑14 mar 2025 22:48Nee echt niet.
Als je me begrepen had, en inlevingsvermogen had gehad, had jij al lang een paar links naar wat berichten van jou geplaatst waar je dat inlevingsvermogen getoond had. Maar die links zie ik niet en ik kan me die berichten ook niet herinneren.
Je claims kloppen aantoonbaar niet. Je zit met een aantijging die je nergens hard hebt kunnen maken en aan alle kanten is weerlegd. Vervolgens simpel claimen dat weerlegde claims door een blokkade in de hersenen niet doordringen, is een argumentloos statement. Er wordt niet een volk zwart gemaakt en alles is gebaseerd op aantoonbare data.
Los daarvan, weet je drommels goed dat ik ooit een Pro-Palestijnse activist ben geweest van een ander forum waar we samen de Palestijnse kwestie aanvochten - net als de kiebboetsniekiem die door Hamas zijn afgeslacht - maar dat na 7 oktober heb losgelaten en me bij de feiten - die ik enorm goed ken uit hun media en ladingen aan ervaring - heb neergelegd. Nee, de claim dat ik een volk zwart maak, klopt aantoonbaar niet en blijkt nergens uit de posting waarvoor ik een waarschuwing heb gekregen, noch uit het vervolg. Inlevingsvermogen kan ook leiden tot het veroordelen van het gedrag of de keuzes van anderen.
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 14 mar 2025 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist
Even zoeken op dat andere forum bracht me een bericht waar ik ziek van wordt. Van 2020. Laat maar.
Ik heb me de laatste jaren vaak aan je berichten geërgerd en je daar ook op gewezen. Maak het allemaal niet erger. Je bent zelfs één van de redenen dat ik hier een tijd ben weggegaan.
Ik heb me de laatste jaren vaak aan je berichten geërgerd en je daar ook op gewezen. Maak het allemaal niet erger. Je bent zelfs één van de redenen dat ik hier een tijd ben weggegaan.
Ach wat een andere interpretatie al niet kan doen. Je hebt gelijk ChaimNimsky, er wordt geen volk zwart gemaakt, het volk, mezelf daar toe rekenend vanwege mijn Palestijnse achtergrond, is al zwart wanneer ik jou en de door jou aangeleverde data mag geloven, want zo kan het ook gelezen worden. Dus wat bedoel nu nu te zeggen eigenlijk?ChaimNimsky schreef: ↑14 mar 2025 21:40 Er wordt niet een volk zwart gemaakt en alles is gebaseerd op aantoonbare data.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Je blijft argumentloos. En je aantijging dat een volk zwart gemaakt, klopt bewijsbaar niet. Alles is gebaseerd op aantoonbare data. Je beroept je nu slechts op emoties.Bonjour schreef: ↑14 mar 2025 23:17 Even zoeken op dat andere forum bracht me een bericht waar ik ziek van wordt. Van 2020. Laat maar.
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 14 mar 2025 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist