nine eleven
Moderator: Moderators
Re: Toegepaste Islamwaanzin(en hoe niet-moslims daarmee omgaan)
Alles is weerlegd in 2 linkjes die ik je heb gegeven.
Labyrinth,
Dus volgens jou is het geloofwaardiger dat de US een geheime laser heeft die 57 miljoen keer sterker is dan de sterkste laser te wereld?
Er zijn geen experts die meegaan in die lulkoek, enkel aandachtszoekers wiens "theorieën" binnen de minuut kunnen weerlegt worden door elke ingenieursstudent ter wereld.
Om te krijgen wat die Judy vertelt moet je letterlijk de wetten van fysica eerst gaan veranderen. Wat zij vertelt is niet mogelijk in deze realiteit. kan allemaal hoor, maar dan heeft de US niet alleen een laser die 57 miljoen keer sterker dan wat publiek is maar kan de US ook nog eens tijdelijk de natuurconstanten wijzigen. Och als ze dat kunnen, kunnen ze ook zonder probleem naar andere sterren reizen.
Zou die theorie van Lizzard people dan toch kloppen?
https://www.theatlantic.com/national/ar ... ry/316706/
Jij wil geloven Labyrinth. En daar zit het probleem.
Labyrinth,
Dus volgens jou is het geloofwaardiger dat de US een geheime laser heeft die 57 miljoen keer sterker is dan de sterkste laser te wereld?
Er zijn geen experts die meegaan in die lulkoek, enkel aandachtszoekers wiens "theorieën" binnen de minuut kunnen weerlegt worden door elke ingenieursstudent ter wereld.
Om te krijgen wat die Judy vertelt moet je letterlijk de wetten van fysica eerst gaan veranderen. Wat zij vertelt is niet mogelijk in deze realiteit. kan allemaal hoor, maar dan heeft de US niet alleen een laser die 57 miljoen keer sterker dan wat publiek is maar kan de US ook nog eens tijdelijk de natuurconstanten wijzigen. Och als ze dat kunnen, kunnen ze ook zonder probleem naar andere sterren reizen.
Zou die theorie van Lizzard people dan toch kloppen?
https://www.theatlantic.com/national/ar ... ry/316706/
Jij wil geloven Labyrinth. En daar zit het probleem.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Dat gaat over Judy en niet over Richard en ik kan ook met linkjes strooien.
Er staat volgens mij ook niets over building 7 en jij weet het blijkbaar ook niet, Je roept alleen dat je in het juiste bootje met experts zit en dat is alles. Een beroep op autoriteit heet dat. Ik weet dat de USA Irak in wilde. Eigenlijk is alles daarmee gezegd.
Hoe het ook zij het was een inside Job.
Om het Midden Oosten om te spitten en waarmee ze nog lang niet klaar zijn. Staat ook niet in je linkjes
Klopt. Ik geloof de ene expert en jj gelooft de andere.
Hoe zat het nou met Building 7 in je eigen woorden. En het gaatje in het pentagon waar zogenaamd een vliegtuig i is gevlogen die er nooit teruggevonden is? Je roept alleen maar dat jijzelf groot gelijk hebt.
Richard Gage heeft andere bewijzen hoor. Die van jou kunnen volgens hem in ieder geval de vuilbak in.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Typisch Labyrinth,
Wat weerlegd wordt is niet juist en direct overgaan naar een nieuwe fabel die ik moet weerleggen. Dat is een spelletje dat we ad infinitum kunnen verderspelen.
Voor je met nieuwe fabels komt, met nieuwe lulkoek vraag ik één ding. Dat jij even uitlegt hoe de Amerikaanse overheid aan een laser komt die plots 57 miljoen keer sterker is dan wat vandaag bestaat. Kan je dat niet stopt de discussie. Dan is per definitie de theorie van die Judy weerlegt.
Volgende maand mag je dan met een nieuwe complot theorie afkomen die ik dan opnieuw zal weerleggen. 1 complottheorie per maand, en dat vind ik al zeer vrijgevig van mijzelf.
Wat weerlegd wordt is niet juist en direct overgaan naar een nieuwe fabel die ik moet weerleggen. Dat is een spelletje dat we ad infinitum kunnen verderspelen.
Voor je met nieuwe fabels komt, met nieuwe lulkoek vraag ik één ding. Dat jij even uitlegt hoe de Amerikaanse overheid aan een laser komt die plots 57 miljoen keer sterker is dan wat vandaag bestaat. Kan je dat niet stopt de discussie. Dan is per definitie de theorie van die Judy weerlegt.
Volgende maand mag je dan met een nieuwe complot theorie afkomen die ik dan opnieuw zal weerleggen. 1 complottheorie per maand, en dat vind ik al zeer vrijgevig van mijzelf.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Ja maar toch zijn de woorden van zowel jouw experts als die van Richard Gage aan mij gericht. Wat doe ik daar dan mee als leek?pallieter schreef: ↑05 sep 2017 16:49 Alles is weerlegd in 2 linkjes die ik je heb gegeven.
Labyrinth,
Maar daar is Nasa toch allang mee bezig? Ik moet ook denken aan de quotes van Ben Rich, Michio Kaku. Vermeende Tesla coil? De EM-Drive. De ARV? Michael Schratt. The Phoenix Lights? Rendlesham Forrest? De Aurora? De TR3B. Area 51. Bob Lazar? Interessante lulkoek-materie. Wellicht bestaan er wel technologieën die verborgen worden gehouden. Is wel nodig ook met 7,5 miljard mensen die niet met elkaar kunnen opschieten.pallieter schreef: ↑05 sep 2017 16:49Om te krijgen wat die Judy vertelt moet je letterlijk de wetten van fysica eerst gaan veranderen. Wat zij vertelt is niet mogelijk in deze realiteit. kan allemaal hoor, maar dan heeft de US niet alleen een laser die 57 miljoen keer sterker dan wat publiek is maar kan de US ook nog eens tijdelijk de natuurconstanten wijzigen. Och als ze dat kunnen, kunnen ze ook zonder probleem naar andere sterren reizen.
Laatst gewijzigd door Labyrint op 05 sep 2017 17:54, 2 keer totaal gewijzigd.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Tja we hoeven er niet over te praten hoor.
Nee nee. Voor mij is het allemaal dezelfde fabel. 9/11 was 1 grote fabel waar de wereld is ingetrapt. Je hoeft niets te weerleggen als je dat niet wilt. Ik stel vooral vast dat experts het al jaren niet eens zijn met elkaar over de 9/11 gebouwen-magie en dat in de tussentijd het Midden Oosten is omgespit en deels uitgeroeid en dat de Twin Towers een welkome reden waren Irak binnen te vallen op zoek naar zogenaamde massavernietigings wapens om vervolgens 7 landen als schema af te werken en regeringen ten val te brengen. Het stopte bij Assad. En de USA heeft dit als schema. 7 landen in 5 jaar willen veroveren. Daar heb ik het over.
Maar geef eens antwoord op de paar vragen die ik je stelde? Building 7. Hoe zat dat? Niemand heeft daar een geloofwaardige officiële verklaring voor gegeven. Ook is het wereldnieuws wat General Wesley Clark naar buiten bracht. Namelijk dat alle Midden Oosten oorlogen vooraf gepland zijn en vlak na 9/11 konden ze het uitvoeren. Maar iedereen in de wereldpolitiek zwijgt daarover.
Hoe zit dat dan?
https://www.theguardian.com/world/2011/ ... s-debunkedLabyrint schreef: ↑05 sep 2017 17:28
Tja we hoeven er niet over te praten hoor.Maar als je alles direct als lulkoek gaat bestempelen ben ik wel een soort van geneigd te zwijgen verder.
Nee nee. Voor mij is het allemaal dezelfde fabel. 9/11 was 1 grote fabel waar de wereld is ingetrapt. Je hoeft niets te weerleggen als je dat niet wilt. Ik stel vooral vast dat experts het al jaren niet eens zijn met elkaar over de 9/11 gebouwen-magie en dat in de tussentijd het Midden Oosten is omgespit en deels uitgeroeid en dat de Twin Towers een welkome reden waren Irak binnen te vallen op zoek naar zogenaamde massavernietigings wapens om vervolgens 7 landen als schema af te werken en regeringen ten val te brengen. Het stopte bij Assad. En de USA heeft dit als schema. 7 landen in 5 jaar willen veroveren. Daar heb ik het over.
Maar geef eens antwoord op de paar vragen die ik je stelde? Building 7. Hoe zat dat? Niemand heeft daar een geloofwaardige officiële verklaring voor gegeven. Ook is het wereldnieuws wat General Wesley Clark naar buiten bracht. Namelijk dat alle Midden Oosten oorlogen vooraf gepland zijn en vlak na 9/11 konden ze het uitvoeren. Maar iedereen in de wereldpolitiek zwijgt daarover.
Hoe zit dat dan?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Complotth ... ploffingen
https://www.nist.gov/topics/disaster-fa ... %20nist%22
Al die dingen zijn al ontelbare keren weerlegd. Ik heb het je al verteld, ik weerleg niets meer tot jij uitlegt hoe jij kan geloven dat er plots een laser bestaat die 57 miljoen keer sterker is dan wat er vandaag bestaat. Hoe tientallen miljoenen wetenschappers over de hele wereld honderden jaren achter zijn tov een geheim labje in de US.
Goeie tip: als je in formatie haalt van websites die lijken ontworpen te zijn door een 4 jarige kleuter met ADHD dan is zeer waarschijnlijk de informatie op die website ook van het niveau van een 4 jarige kleuter met ADHD.
De Nasa is met heel wat spectaculairdere zaken bezig dan een Tesla coil.Maar daar is Nasa toch allang mee bezig? Ik moet ook denken aan de quotes van Ben Rich, Michio Kaku. Vermeende Tesla coil? De EM-Drive. De ARV? Michael Schratt. The Phoenix Lights? Rendlesham Forrest? De Aurora? De TR3B. Area 51. Bob Lazar? Interessante lulkoek-materie. Wellicht bestaan er wel technologieën die verborgen worden gehouden. Is wel nodig ook met 7,5 miljard mensen die niet met elkaar kunnen opschieten.
https://www.sciencealert.com/it-s-offic ... -published
Die EM drive zou inderdaad theoretisch mogelijk kunnen zijn en binnen een paar decennia kunnen we hem misschien zelfs bouwen.
Denk jij nu echt dat omdat de Nasa baanbrekend onderzoek doet, jouw laser ook moet bestaan? Nogmaals hoe kan jij werkelijk geloven dat er plots een geheime laser bestaat die 57 miljoen keer sterker dan alles wat tot nu toe hebben. Amerika investeert miljarden dollars in mobiele lasers om raketten uit te lucht te schieten van enkele tientallen kilowatts terwijl ze een mobiele laserinstallatie hebben van 57 miljard kilowatt??????????????????????? De amerikanen geven honderden miljarden dollars uit aan legermateriaal (schepen, vliegtuigen, tanks, raketten,... terwijl ze een laser hebben die alles, overal ter wereld, vanuit de ruimte kan vernietigen.
Een grote kerncentrale geeft zo'n 10 Gigawatt, om die laser te voeden zou je dus 5000 grote kerncentrales nodig hebben. Plots heeft de US dus een mobiele energiecentrale die even krachtig is dan 5000 kerncentrales???????
Zelfs in star trek heeft men geen laser van 57 miljard kilowatt (57 terrawatt)!!!!!!!!
Je hebt geen flauw idee Labyrinth hoe waanzinnig die lulkoek van Judy is.
Je hebt de keuze Labyrinth, ofwel luister je naar echte experts ofwel ga je zelf ingenieur studeren. Stellen dat je niet weet naar welke expert je moet luisteren is zever. JIJ zoekt de gekken op die vertellen wat JIJ wil horen. En daar doe je verdomd veel moeite voor. Je negeert bewust duizenden betrouwbare websites voor elke, totaal amateuristische, website die jouw vooringenomen waarheid bevestigt.
- De Encyclopedist
- Ervaren pen
Ik heb het vermoeden dat er iets grondig mis is met die EM-drive; naar mijn idee probeert dat ding zichzelf aan zijn haren vooruit te trekken. Een test in het vacuüm van de ruimte zal uitsluitsel geven, zo hoop ik.pallieter schreef: ↑05 sep 2017 18:51 De Nasa is met heel wat spectaculairdere zaken bezig dan een Tesla coil.
Die EM drive zou inderdaad theoretisch mogelijk kunnen zijn en binnen een paar decennia kunnen we hem misschien zelfs bouwen.
Enfin, dat verandert niets aan:
Inderdaad.
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
Ik heb niet gezegd dat ik dat geloof. Ik heb gezegd dat ik niet in de officiële verklaring geloof dat is wat anders. Verder geloof ik zeker wel dat er geheimen bestaan. Daarom hebben zo weinig mensen daar verstand van. Ik vind de verhandeling van Richard Gage weer geloof-waardiger. (iets anders dan geloven is dat) Ik ben dan ook geen expert! Tada. Maar daarom vraag ik mij heel veel dingen af.pallieter schreef: ↑05 sep 2017 18:51Al die dingen zijn al ontelbare keren weerlegd. Ik heb het je al verteld, ik weerleg niets meer tot jij uitlegt hoe jij kan geloven dat er plots een laser bestaat die 57 miljoen keer sterker is dan wat er vandaag bestaat. Hoe tientallen miljoenen wetenschappers over de hele wereld honderden jaren achter zijn tov een geheim labje in de US.
Over welke website heb je het? Ik vind de lezing van Gage in Delft erg professioneel overkomen. Ik zou wel een debat willen zien tussen de experts.Goeie tip: als je in formatie haalt van websites die lijken ontworpen te zijn door een 4 jarige kleuter met ADHD dan is zeer waarschijnlijk de informatie op die website ook van het niveau van een 4 jarige kleuter met ADHD.
Van de lezing van deze Judy of haarzelf had ik sinds vorige week nooit eerder gehoord.
Maar daar is Nasa toch allang mee bezig? Ik moet ook denken aan de quotes van Ben Rich, Michio Kaku. Vermeende Tesla coil? De EM-Drive. De ARV? Michael Schratt. The Phoenix Lights? Rendlesham Forrest? De Aurora? De TR3B. Area 51. Bob Lazar? Interessante lulkoek-materie. Wellicht bestaan er wel technologieën die verborgen worden gehouden. Is wel nodig ook met 7,5 miljard mensen die niet met elkaar kunnen opschieten.
Misschien is het er al. Misschien weet Robert Bigelow er meer van. #insert Xfiles tuneDe Nasa is met heel wat spectaculairdere zaken bezig dan een Tesla coil.
Dat denk ik helemaal niet toch? Ook niet beweerd of daarover iets uitgesproken. Maar ik houd wel een open mind. We zijn allemaal in de fabel getrapt van de massavernietigingswapens in Irak. En iedereen deed mee. Nu zijn de moslims boos op het Westen. Of worden dat nog. Als ze straks wakker worden en beseffen dat het een stappenplan was van het Westen om het Midden Oosten te slopen. En dat IS het.Denk jij nu echt dat omdat de Nasa baanbrekend onderzoek doet, jouw laser ook moet bestaan?
Heb ik niet over gesproken. Wel over dat het zeer wel mogelijk is dat er gevaarlijke geheime technologie bestaat. Wat dat dan precies is daar hebben mensen zonder badge en oogscan voor Groomlake of S4 geen inzage in. Maar Hillary Clinton had beloofd met een Task-Force Area 51 binnen te vallen. Black Budget programs en de naam zegt het al. Het vermeende "Secret Space Programm". USAF Solar Warden? Moeten de Amerikanen werkelijk bedelen bij de Russen om de ruimte in te kunnen? Misschien sprak Edgar Fuche de keiharde waarheid. En Ben Rich? Maar ik was eigenlijk meer benieuwd naar de antwoorden op de paar vragen die ik je stelde. Gewoon nieuwsgierig.Nogmaals hoe kan jij werkelijk geloven dat er plots een geheime laser bestaat die 57 miljoen keer sterker dan alles wat tot nu toe hebben. Amerika investeert miljarden dollars in mobiele lasers om raketten uit te lucht te schieten van enkele tientallen kilowatts terwijl ze een mobiele laserinstallatie hebben van 57 miljard kilowatt??????????????????????? De amerikanen geven honderden miljarden dollars uit aan legermateriaal (schepen, vliegtuigen, tanks, raketten,... terwijl ze een laser hebben die alles, overal ter wereld, vanuit de ruimte kan vernietigen.
Weet ik veel. Ik had de nadruk meer gelegd op "inside job" het "7 countries in five years schedule"en als laatste "ik denk dat de officiele verklaring stinkt" .Een grote kerncentrale geeft zo'n 10 Gigawatt, om die laser te voeden zou je dus 5000 grote kerncentrales nodig hebben. Plots heeft de US dus een mobiele energiecentrale die even krachtig is dan 5000 kerncentrales???????
Ik ga het misschien wel eens uitzoeken op Netflix. Er is wel een "man-made antigravity vehicle" in de X-Files Januari 2016 - Episode 1: "My Struggle"Zelfs in star trek heeft men geen laser van 57 miljard kilowatt (57 terrawatt)!!!!!!!!
Dat zou kunnen. Desalnietemin zie ik haar commentaar geven op beelden waarvan ik denk: Daarover hebben officiele naar voren geschoven experts niets of weinig zinnigs over gezegd. Ik ga uiteraard wat debunkers nazoeken. Ik kende haar niet. Ik was onder de indruk van het "verstoffen" van die brokstukken en het wegwaaiende staal in de getoonde beelden. Je ziet dat gewoon voor je ogen gebeuren. Het kan mij verder niet schelen of daar een Blake en Mortimer achtig gevaarte mee aan te pas komt. Maar ik zie inderdaad een wegsmeltend gebouw. Dat was me nooit eerder opgevallen. Materie lijkt duidelijk weg te vagen in stof. Vooral die stalen masten die worden haast weg-gegumd in de lucht. Wat is de theorie daarover! En dat komt door een vliegtuig?Je hebt geen flauw idee Labyrinth hoe waanzinnig die lulkoek van Judy is.
Tja als meerdere experts al tegen elkaar in gaan dan geeft dat studeren ook geen garantie. In theorie heb je natuurlijk gelijk. Evengoed geef je geen response op wat ik je voorleg. Ik zal zijn naam nog maar een keer noemen: General Wesley Clark. Ik heb dus primair niets met Judy's vermeende straalwapens of van mijn part magnetische puddinggeweren want ik heb daar evenveel verstand van als jij maar ik heb dus meer met het knagende idee dat de officiële verklaring van de instortingen niet klopt. Hoe het kan dat 2 vliegtuigen 3 gebouwen (!) rechtstandig in nagenoeg poeder hebben veranderd. Dat er thermiet is aangetroffen. Vreemde versmeltingen. Dat 7 landen stappenplan van de USA. Zoiets is op zichzelf al ongehoord! Daardoor klopt er niets aan heel dat 9/11. Daarvoor hoef je geen expert te zijn.Je hebt de keuze Labyrinth, ofwel luister je naar echte experts ofwel ga je zelf ingenieur studeren. Stellen dat je niet weet naar welke expert je moet luisteren is zever. JIJ zoekt de gekken op die vertellen wat JIJ wil horen. En daar doe je verdomd veel moeite voor. Je negeert bewust duizenden betrouwbare websites voor elke, totaal amateuristische, website die jouw vooringenomen waarheid bevestigt.
Je bent fout Labyrinth, het was duidelijk N-Korea! Wist je trouwens dat kim een Sith lord is net als Trump! Kim wil helemaal geen atoombom, hij is namelijk de maan aan het ombouwen tot death star! Waar dacht je anders dat Judy's energy beam van kwam?
Gelukkig weet trump niet dat Merkel eigenlijk Yoda is(nochthans niet zo moeilijk te zien) en is ze momenteel de jonge Macron aan het opleiden tot Yedi. Volgens mij heeft Darth Poetin wel wat vermoedens, maar niet getreurd. Master Rutten heeft net lord blondie verslagen en is klaar voor de strijd. Vraag blijft natuurlijk welke kant Justin Bieber gaat kiezen! Maar zolang we zijn nummers downloaden komt die wel naar het licht!
Gelukkig weet trump niet dat Merkel eigenlijk Yoda is(nochthans niet zo moeilijk te zien) en is ze momenteel de jonge Macron aan het opleiden tot Yedi. Volgens mij heeft Darth Poetin wel wat vermoedens, maar niet getreurd. Master Rutten heeft net lord blondie verslagen en is klaar voor de strijd. Vraag blijft natuurlijk welke kant Justin Bieber gaat kiezen! Maar zolang we zijn nummers downloaden komt die wel naar het licht!
Ik had de nadruk meer gelegd op "inside job" het "7 countries in five years schedule"en als laatste "ik denk dat de officiele verklaring stinkt" . Ik zal zijn naam nog maar een keer noemen: General Wesley Clark.
Wat zijn het toch een boeven he?
Er wordt overigens wel wat gestraald hier en daar.Ik heb dus primair niets met Judy's vermeende straalwapens of van mijn part magnetische puddinggeweren want ik heb daar evenveel verstand van als jij maar ik heb dus meer met het knagende idee dat de officiële verklaring van de instortingen niet klopt. Hoe het kan dat 2 vliegtuigen 3 gebouwen (!) rechtstandig in nagenoeg poeder hebben veranderd. Dat er thermiet is aangetroffen. Vreemde versmeltingen. Dat 7 landen stappenplan van de USA. Zoiets is op zichzelf al ongehoord! Daardoor klopt er niets aan heel dat 9/11. Daarvoor hoef je geen expert te zijn.
Wat zijn het toch een boeven he?
Ga je echt geen wtc toren met neerhalen.
Dat zeg ik dan ook nergens maar geef dan gewoon eens normaal een antwoord op het wegvagen van staal midden in een val. Zonder weer over Kim's Deathstar te beginnen. Je praat er voortdurend overheen. Building 7, Onmogelijk verhaal! Het Pentagon vliegtuig dat er niet was, Geen lichamen. Camerabeelden overal verwijderd en in beslag genomen. Hoe het kan dat niet 2 maar 3 gebouwen (DRIE) rechtstandig in poeder veranderden door 2 vliegtuigjes met een beetje kerosine aan boord. Thermiet! Geen inboedel of lijken gevonden. Iemand vond 1 telefoon-schijf. Ga zo maar door. Ga in op wat ik stelde over General Wesley Clark. Wat de man daar zegt is werkelijk onvoorstelbaar. Wie daarover lacherig doet is niet serieus tegenover zichzelf.
Wil je gewoon de linkjes lezen.
Er is geen staal "weggevaagd", building 7 is ingestort na brand. Dat pentagon vliegtuig staat op honderden foto's en duizenden getuigen. Er zijn honderden foto's van de lichamen van het vliegtuig dat het pentagon is binnengevlogen en geen enkel gebouw is in poeder verandert.
Merkel is wel Yoda.
Er is geen staal "weggevaagd", building 7 is ingestort na brand. Dat pentagon vliegtuig staat op honderden foto's en duizenden getuigen. Er zijn honderden foto's van de lichamen van het vliegtuig dat het pentagon is binnengevlogen en geen enkel gebouw is in poeder verandert.
Merkel is wel Yoda.
Wil je ingaan op mijn vragen als je een keer tijd hebt. En geen linkjes dumpen.pallieter schreef: ↑05 sep 2017 22:03 Wil je gewoon de linkjes lezen.
Merkel is wel Yoda.
Die verklaringen die je geeft mogen volgens Richard Gage de vuilnisbak in. Dus tja
Was even leuk entertainment Labyrinth maar ik ga nu terug naar de realiteit.
Geloof wat je wil, mijn beste.
Geloof wat je wil, mijn beste.