NAVO NATO
Moderator: Moderators
Re: NAVO NATO
Hoeveel andere bronnen wil je hebben?
Als dit een leugen is dan mag je dat gaan bewijzen. Overigens gaf ik ook een tweede bron. Beetje selectief gelezen?
Als dit een leugen is dan mag je dat gaan bewijzen. Overigens gaf ik ook een tweede bron. Beetje selectief gelezen?
Ik wil zelf alleen schone bronnen waar de eventuele vuiligheid incidenteel is en gemakkelijk voor iedereen te herkennen en te bespreken. De Russian Today bron is te structureel smerig om ook maar wat mee te doen. Deze sterk vervuilde bron is een leugenpropagande medium, in principe onbruikbaar als waarheidsbevinding het doel is.lanier schreef:Hoeveel andere bronnen wil je hebben?
Overigens, ik ben zelf eigenlijk al weer klaar met die m.i. valse nostalgische USSR-sentimenten afdwaling van je.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Je bedoelt dat je klaar bent met een tegengeluid?
Voor het gemak zeker vergeten deze bron te lezen:
http://www.spiegel.de/international/ger ... 34122.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spiegel.de/international/ger ... 34122.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi woord: Tegengeluid.lanier schreef:Je bedoelt dat je klaar bent met een tegengeluid?
Wellicht zelfs een gidswoord.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Zoals De Telegraaf, Fok!nieuws en Ukraïne Today?Cluny schreef:Ik wil zelf alleen schone bronnen waar de eventuele vuiligheid incidenteel is
en gemakkelijk voor iedereen te herkennen en te bespreken.

Mijn lijst is veel langer dan deze 2.DiMensie schreef:Zoals De Telegraaf, Fok!nieuwsCluny schreef:Ik wil zelf alleen schone bronnen waar de eventuele vuiligheid incidenteel is
en gemakkelijk voor iedereen te herkennen en te bespreken.
UT heb ik nog niet als bron gebruikt. Ik ken UT nog maar een paar uur.en Ukraïne Today?
Russische straaljagers boven Alaska onderschept.
Volgens mij is een Mig-31 een opgepepte Mig-25.
Russian Mig-31 fighter jet.
Eerder was er een schending van het luchtruim van Finland en dus ook Zweden.
Zweden boos om Russische straaljagers.
De Su-24 is een swingwing onderscheppings straaljager.
De Koude Oorlog lijkt weer helemaal terug.De Amerikaanse en Canadese luchtmacht hebben zes Russische gevechtsvliegtuigen onderschept bij Alaska. Dat meldt CNN. .
Volgens Amerikaanse media vlogen de toestellen woensdag en donderdag boven Alaska. Het ging om twee Mig-31 straaljagers, twee bommenwerpers van het type Bear en twee tankvliegtuigen. Toen twee Russische bommenwerpers het Canadese luchtruim naderden, grepen de Candezen in
Volgens mij is een Mig-31 een opgepepte Mig-25.
Russian Mig-31 fighter jet.
Eerder was er een schending van het luchtruim van Finland en dus ook Zweden.
Zweden boos om Russische straaljagers.
Soechoj Soe-24 FencerSTOCKHOLM -
Zweden heeft de ambassadeur van Rusland vrijdag ontboden omdat twee gevechtsvliegtuigen uit dat land deze week het Zweedse luchtruim waren binnengedrongen. De twee Soechoj Soe-24-jachtbommenwerpers vlogen woensdag in het Zweedse luchtruim ten zuiden van het eiland land.
De Su-24 is een swingwing onderscheppings straaljager.
Spioneren gebeurt doorlopend door alle landen.
VS staat aan top, dus wat is er zo schokkend aan?
VS staat aan top, dus wat is er zo schokkend aan?
http://edition.cnn.com/2014/08/29/world ... =obnetwork" onclick="window.open(this.href);return false;Stop spy flights, China warns the U.S.
The United States conducts around 500 reconnaissance missions near China each year, according to Chinese military analyst Zhang Junshe.
De vliegtuig/radar afdeling van de NAVO heeft het er maar druk mee.
NAVO ziet veel Russische vliegtuigen in Europees luchtruim.
NAVO ziet veel Russische vliegtuigen in Europees luchtruim.
De NAVO spreekt van ''ongebruikelijk'' veel luchtactiviteit door de Russen. In 2014 heeft de NAVO al meer dan honderd keer Russische vliegtuigen onderschept. Dat is ongeveer drie keer zo veel als in heel 2013.
Is er ook onderzocht hoe vaak ze in andere luchtruimen te zien zijn?
-
- Banned
en waarom zou de nato moeten onderzoek hoe vaak de Russen boven pakweg Armenië of China vliegen?lanier schreef:Is er ook onderzocht hoe vaak ze in andere luchtruimen te zien zijn?
Maak het niet groter dan het is:
http://nos.nl/artikel/715724-geen-zorge ... agers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nos.nl/artikel/715724-geen-zorge ... agers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar vliegen ze niet, ze vliegen niet boven NAVO landen, ze vliegen in het internationale luchtruim. Dus zullen ze niet zomaar boven Armenië of China vliegen. Naar het noorden heeft weinig zin, dan vliegen ze boven de noordpool. Naar het zuiden kan dus niet, en naar het oosten betekent Japan en Alaska. Richting Alaska zijn ze ook gesignaleerd. Aangezien Rusland uitgezonderd het zuiden is ingesloten door de NAVO hebben ze daar al snel mee te maken. Het is dus alleen maar een houding van zelfvertrouwen en rekening houden met.appelfflap schreef:en waarom zou de nato moeten onderzoek hoe vaak de Russen boven pakweg Armenië of China vliegen?lanier schreef:Is er ook onderzocht hoe vaak ze in andere luchtruimen te zien zijn?
- vegan-revolution
- Superposter
Het lijkt een steeds groter risico te zijn om Turkije binnen de NAVO te houden. Er gaan dan ook steeds meer stemmen op om Turkije uit de NAVO te knikkeren. De hoofdreden is dat de koers van Turkije van (min of meer) seculier naar islamistisch is afgegleden.
Zie Time to Kick Turkey Out of NATO?, Turkey: The Jihadists’ Fifth Column in NATO?, Turkey's Contempt for NATO Principles en NATO needs to talk Turkey.
Uit het laatstgenoemde artikel :
Zie Time to Kick Turkey Out of NATO?, Turkey: The Jihadists’ Fifth Column in NATO?, Turkey's Contempt for NATO Principles en NATO needs to talk Turkey.
Uit het laatstgenoemde artikel :
Deze politieke verandering in Turkije kan ook één van de redenen zijn waarom Rusland zijn troepenmacht in de buurt van de Krim een steviger uitvalsbasis aan het bieden is. De slachting die Rusland onder leiding van Vladimir Poetin ooit onder Tetsjeense islamisten aanrichtte doet wel iets in die richting vermoeden. De expansiedrift van Rusland zou wel eens eerder zuidwaarts dan westwaarts gericht kunnen zijn. Het kan natuurlijk ook een defensieve actie van Rusland zijn omdat Rusland het agressief-islamistische Turkije aan zijn zuidgrens niet vertrouwt.But Islamist influence managed to seep back into Turkish politics with the rise of the Justice and Development Party, known by its Turkish initials AKP, formed by Erdogan in July 2001. Its rise didn't signal Islamist popular support as much as frustration over corruption by the ruling party. Three months later a significant constitutional change stripped the military of its constitutional guardianship duty.
Ever since AKP's rise, Erdogan has sought to steer the government from secularism and toward Islamism. He has endeavored to replace the Western education introduced by Ataturk with one preaching Islamist principles. When educators objected, they were detained by police.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Vanavond in Nieuwsuur werd Frank van Kappen Generaal bd, geïnterviewd, die klonk nogal verontrustend. Nog niet te zien bij Uitzending gemist, waarschijnlijk wel later op de avond.lanier schreef:Is er ook onderzocht hoe vaak ze in andere luchtruimen te zien zijn?
--------------------------------------------------------------------------
Het item is nu te zien.
http://www.npo.nl/nieuwsuur/14-11-2014/VPWON_1220857" onclick="window.open(this.href);return false;
Begint na 31.20 minuten, van Kappen om 36.45 minuten.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.