Post-Trump periode.
Moderator: Moderators
Re: Post-Trump periode.
Maar nogmaals. Het is en blijft Amerika dus Trump kan zomaar een 2e maal tot president gekozen worden. Mij zou t niets verbazen in ieder geval.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Inderdaad. Wát een land ... 
Echter.. zo heeft ieder volk min of meer zijn idiotie hoor. Het is bar.
Echter.. zo heeft ieder volk min of meer zijn idiotie hoor. Het is bar.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
Het ligt mijns inziens niet zo zeer persé aan een specifieke volksaard, maar meer aan het zich wereldwijd aan het verspreidende aloude virus van verdeel en heers',
desnoods door middel van de Shockdoctrine.
Maar hoewel zulks wel degelijk zijdelings te maken heeft met deze Pré[?] en/of Post-Trump periode is het meer iets voor het topic 'Geopolitiek! Gezever?'
waarin niemand geïnteresserd lijkt ...
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Maar hoe dan ook, in mijn ogen is de mensheid knap ziek geworden. (En ikzelf misschien ook wel.. Niets uitsluiten..)HierEnNu schreef: ↑20 okt 2023 18:26Het ligt mijns inziens niet zo zeer persé aan een specifieke volksaard, maar meer aan het zich wereldwijd aan het verspreidende aloude virus van verdeel en heers',
desnoods door middel van de Shockdoctrine.
[..]
Het feit dat je een zieke mensheid waarneemt EN
je daar vervolgens niet aan conformeert
betekent bepaald niet dat jij ook ziek zou zijn, integendeel:

- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ik denk dat als Trump slim is en zijn dochter naar voren schuift ze hele goede kansen zou maken.
Vooral omdat Biden als President op alle gebieden heeft gefaald.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Beetje overdreven naar mijn idee, maar echt warm word ik er ook niet van. Na 2 jaar was de stand:TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑21 okt 2023 09:23Ik denk dat als Trump slim is en zijn dochter naar voren schuift ze hele goede kansen zou maken.
Vooral omdat Biden als President op alle gebieden heeft gefaald.
https://www.theatlantic.com/politics/ar ... al/671941/
Nou ja.. niet zoiets als een Trump-chaos.In less than two years, Biden has chaotically ended the war in Afghanistan while struggling to bring the nation fully out of a two-and-a-half-year pandemic. Domestically, he’s pursued nothing less than a transformation of the American social safety net, with an agenda comprising a dizzying number of progressive policy goals. Biden has accomplished quite a lot of them—perhaps more than most political observers expected with such narrow Democratic majorities on Capitol Hill. Some of his legislative moves, on infrastructure and clean-energy manufacturing, for example, have even been bipartisan victories. But Biden has also failed to achieve many of his most progressive priorities, which have fallen victim to a combination of lockstep GOP opposition and crucial defections in his own party.
De omstandigheden laten ook te wensen over.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Trump maakt in geen van de rechtzaken tegen hem nog een kans meer om veroordeling te vermijden. Het zal een opstapeling van veroordeling worden.
Enorme ontwikkelingen in de laatste dagen: Mark Meadows heeft nu immuniteit gekregen en beloofd tegen Trump te getuigen in de belangrijkste rechtszaak geleid door Jack Smith.
In de Georgia rechtzaak hebben al vier van de 19 aangeklaagden zichzelf uitgeroepen tot schuldig en getuige tegen Trump in ruil voor immuniteit. Het dominoeffect werkt waarschijnlijk nog langer door. Uiteindelijk zullen ze al hun bewijsmateriaal om alle schuld aan Trump te geven waarmee zijn veroordeling verzekerd zal zijn.
In New York is Trump voor financiële oplichting al veroordeeld, maar wacht hij enkel nog op of de boete enkel 250 miljoen dollar wordt of nog veel hoger. Trumps leven zal ook bankroet eindigen.
Het is afgelopen met Trump, zowel met zijn politieke carrière als zijn business. Zijn leven is als de Titanic die ondergaat. Een bijkomende ontwikkeling is nog opmerkelijke cognitieve achteruitgang die recentelijk geconstateerd is. Zo denkt hij af en toe dat Obama president is en Orban de president van Turkije.
De Republikeinse partij die overgeleverd is aan de extremisten krijgt het niet voor elkaar een voorzitter te kiezen.
De Republikeinen stevenen af op catastrofaal verlies volgend jaar.
Enorme ontwikkelingen in de laatste dagen: Mark Meadows heeft nu immuniteit gekregen en beloofd tegen Trump te getuigen in de belangrijkste rechtszaak geleid door Jack Smith.
In de Georgia rechtzaak hebben al vier van de 19 aangeklaagden zichzelf uitgeroepen tot schuldig en getuige tegen Trump in ruil voor immuniteit. Het dominoeffect werkt waarschijnlijk nog langer door. Uiteindelijk zullen ze al hun bewijsmateriaal om alle schuld aan Trump te geven waarmee zijn veroordeling verzekerd zal zijn.
In New York is Trump voor financiële oplichting al veroordeeld, maar wacht hij enkel nog op of de boete enkel 250 miljoen dollar wordt of nog veel hoger. Trumps leven zal ook bankroet eindigen.
Het is afgelopen met Trump, zowel met zijn politieke carrière als zijn business. Zijn leven is als de Titanic die ondergaat. Een bijkomende ontwikkeling is nog opmerkelijke cognitieve achteruitgang die recentelijk geconstateerd is. Zo denkt hij af en toe dat Obama president is en Orban de president van Turkije.
De Republikeinse partij die overgeleverd is aan de extremisten krijgt het niet voor elkaar een voorzitter te kiezen.
Born OK the first time
Ik acht de mogelijkheid van EN kans op een gewapende coup en/of burgeroorlog reëel,Rereformed schreef: ↑25 okt 2023 05:01
acht jij zulks verwaarloosbaar? De betreffende achterban lijkt serieus ervan overtuigd te zijn dat 'hun' VS ten onder zal gaan als De Republikeinen niet terug aan de macht komen ...
Scheepsladingen wapens daar zat. En boze 'witte mannen ook'. En niet alleen 'witten'.HierEnNu schreef: ↑25 okt 2023 19:05Ik acht de mogelijkheid van EN kans op een gewapende coup en/of burgeroorlog reëel,Rereformed schreef: ↑25 okt 2023 05:01
acht jij zulks verwaarloosbaar? De betreffende achterban lijkt serieus ervan overtuigd te zijn dat 'hun' VS ten onder zal gaan als De Republikeinen niet terug aan de macht komen ...
En voorbeelden in de wereld van oorlog nu evenzo.
Putin en Xi kunnen in dat geval rustig gaan slapen.
Ik ken daar een enkeling die 'Trumpfan' is, vrijwel alleen vanwege de diepgewortelde angst dat 'haar' land anders ten onder gaat. Voor de rest is het werkelijk zonder meer een weleducated lady die niets uitkraamt wat ook maar in de verste verte lijkt op Trumpstatements en toch ziet ze Trump als een soort Messias ... brrrr ...Gerard R. schreef: ↑25 okt 2023 19:28Scheepsladingen wapens daar zat. En boze 'witte mannen ook'. En niet alleen 'witten'.HierEnNu schreef: ↑25 okt 2023 19:05Ik acht de mogelijkheid van EN kans op een gewapende coup en/of burgeroorlog reëel,Rereformed schreef: ↑25 okt 2023 05:01
Een soort verliefdheid waarschijnlijk.HierEnNu schreef: ↑25 okt 2023 19:58Ik ken daar een enkeling die 'Trumpfan' is, vrijwel alleen vanwege de diepgewortelde angst dat 'haar' land anders ten onder gaat. Voor de rest is het werkelijk zonder meer een weleducated lady die niets uitkraamt wat ook maar in de verste verte lijkt op Trumpstatements en toch ziet ze Trump als een soort Messias ... brrrr ...Gerard R. schreef: ↑25 okt 2023 19:28Scheepsladingen wapens daar zat. En boze 'witte mannen ook'. En niet alleen 'witten'.HierEnNu schreef: ↑25 okt 2023 19:05
Ik acht de mogelijkheid van EN kans op een gewapende coup en/of burgeroorlog reëel,
Hij doet het nl. ook met zoveel talent, wat hij doet. Bij het geniale (nee, niet genitale) af. Het is een fenomeen.
En een president van de VS is ook een soort trekpop die wat moet verkopen, net als een minister etc..
En dat kan hij dus. En heel Israël-gezind. Denk aan Oost-Jerusalem en de ellende daar.
Wat men dan niet meer ziet is wat hij in feite voor vreselijks zegt en veroorzaakt in dit geval.
(Overigens kunnen andere presidenten er ook wat van hoor...
Ik word er allemaal zó moe van.. maar ook dát is gezeur, dus klaar, afgelopen.
Een mij uit het hart gegrepen woordspeling!
De huidige President Biden is zeer geschikt als slaapmiddel, zodra mijn insomnie me weer eens ongewenst parten speelt kijkluister ik vol overgave naar hem!Gerard R. schreef:Het is een fenomeen.
En een president van de VS is ook een soort trekpop die wat moet verkopen, net als een minister etc..
En dat kan hij dus. En heel Israël-gezind. Denk aan Oost-Jerusalem en de ellende daar.
Wat men dan niet meer ziet is wat hij in feite voor vreselijks zegt en veroorzaakt in dit geval.
(Overigens kunnen andere presidenten er ook wat van hoor...![]()
)
Ik word er allemaal zó moe van.. maar ook dát is gezeur, dus klaar, afgelopen.
Ik val nu meteen al bijna in slaap door er aan te denken ...
Doodeng als je ziet waar 'de grote politiek' op drijft.
Het is dat ik het heel gemakkelijk uit kan schakelen als ik dat wil, maar anders...
Nou ja, dat wordt nu dan ook een beetje getest met al die crises.
Het is dat ik het heel gemakkelijk uit kan schakelen als ik dat wil, maar anders...
Nou ja, dat wordt nu dan ook een beetje getest met al die crises.