Israël en het internationaal recht

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Peter van Velzen
Site Admin

Re: Israël en het internationaal recht

Bericht door Peter van Velzen »

lost and not found yet! schreef: 08 mar 2025 00:11
We willen het land beplanten, we willen tenten opzetten.
We zullen bouwen, we zijn overwinnaars, we zijn overwinnaars! Allah Akbar
Laat alleen het verzet doorgaan, het verzet... jullie zijn onze kinderen. Onze familie, we zullen onze ziel voor jullie geven, het verzet zijn onze kinderen, dit zijn onze kinderen. Dit zijn onze geliefden, onze kinderen, zij horen bij ons, moge God hen zegenen.
Vrede zij met hem en Gods genade. We zullen hier tenten opzetten en het land bewerken..Van begin tot eind, van begin tot eind. En de vrouwen bereiden zich voor, God zij dank, allemaal baren ze verzet. Alles is verzet, elke dag - alles is verzet... God zij geprezen, Heer van de werelden.

Wederom een off-topic bijdrage.

Je bent blijkbaar niet van plan de door Mus gevraagde argumentatie te presenteren, noch heb je je excuses aangeboden. Niet voor de discriminerende bewering over Gazaanse moeders, noch voor de pertinente leugens in datzelfde bericht.
Ik moet daarom je helaas een officiële waarschuwing geven.
Ik wens u alle goeds
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Laat alleen het verzet doorgaan, het verzet... jullie zijn onze kinderen. Onze familie, we zullen onze ziel voor jullie geven, het verzet zijn onze kinderen, dit zijn onze kinderen. Dit zijn onze geliefden, onze kinderen, zij horen bij ons, moge God hen zegenen.
Vrede zij met hem en Gods genade. We zullen hier tenten opzetten en het land bewerken..Van begin tot eind, van begin tot eind. En de vrouwen bereiden zich voor, God zij dank, allemaal baren ze verzet. Alles is verzet, elke dag - alles is verzet... God zij geprezen, Heer van de werelden.
Oké, lost and not found yet, ik neem aan dat bovenstaande jouw argumentatie moet voorstellen waarin duidelijk moet worden dat Palestijnse vrouwen zichzelf zien als producerende machines i.p.v. als mensen, vrouwen cq moeders.
Mijn vraag aan jouw is waar jij dan vervolgens uit op maakt dat zij, deze mensen, vrouwen cq moeders, zichzelf beschouwen zoals jij hebt aangegeven dat zij zichzelf zouden beschouwen want ik zie het niet.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Mus schreef: 08 mar 2025 02:40
Oké, lost and not found yet, ik neem aan dat bovenstaande jouw argumentatie moet voorstellen waarin duidelijk moet worden dat Palestijnse vrouwen zichzelf zien als producerende machines i.p.v. als mensen, vrouwen cq moeders.
Mijn vraag aan jouw is waar jij dan vervolgens uit op maakt dat zij, deze mensen, vrouwen cq moeders, zichzelf beschouwen zoals jij hebt aangegeven dat zij zichzelf zouden beschouwen want ik zie het niet.
Weet je wat het is lost and not found yet, ik zal je uit deze ellende verlossen en je mijn visie geven. Ik zie namelijk dat jij om je eigen visie op de Palestijnse moeders kracht bij te zetten je het oneigenlijke argument hebt gebruikt dat de Palestijnse vrouwen, net als jij, ook van zichzelf vinden dat zij producerende machines zijn. Ik durf je op een briefje te geven dat nagenoeg geen enkele vrouw ooit van zichzelf zal zeggen dat zij een producerende machine is. Mocht er al een idee bestaan dat vrouwen evt producerende machines zouden zijn durf ik hier rustig te verkondigen dat zo’n idee zeer waarschijnlijk enkel en alleen afkomstig is of kan zijn uit de mannelijke helft van de wereld bevolking, want het is algemeen bekend hoe respectloos mannen over vrouwen kunnen praten, en jij behoort dus kennelijk ook tot die mannen.

Ik verwacht net als Peter een excuus van jouw kant mbt jouw leugen, die je in mijn idee puur en alleen hebt opgedist om je eigen ideeen over wat Palestijnse moeders volgens jou zijn kracht bij te zetten.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Mus schreef: 08 mar 2025 03:07 Ik verwacht net als Peter een excuus van jouw kant mbt jouw leugen, die je in mijn idee puur en alleen hebt opgedist om je eigen ideeen over wat Palestijnse moeders volgens jou zijn kracht bij te zetten.
Indien hij excuses aanbiedt zal hij er niets van menen.
Zijn denkwereld is die in de: 16de , 17de en 18de eeuw algemeen was.
Wat stelt het dan nog voor als je het uit hem krijgt geperst?

Blijft wel raar hoor, ik kreeg een keiharde waarschuwing over een opmerking over archeologie ie toch heel wat minder kwalijk was.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 08 mar 2025 08:11
Mus schreef: 08 mar 2025 03:07 Ik verwacht net als Peter een excuus van jouw kant mbt jouw leugen, die je in mijn idee puur en alleen hebt opgedist om je eigen ideeen over wat Palestijnse moeders volgens jou zijn kracht bij te zetten.
Indien hij excuses aanbiedt zal hij er niets van menen.
Zijn denkwereld is die in de: 16de , 17de en 18de eeuw algemeen was.
Wat stelt het dan nog voor als je het uit hem krijgt geperst?

Blijft wel raar hoor, ik kreeg een keiharde waarschuwing over een opmerking over archeologie ie toch heel wat minder kwalijk was.
Hoi Tiberius ( ik tutoyeer je met kleine letters e.d., hoop dat je dat ok vindt anders hoor ik het wel),

Ik zal het e.e.a. enigszins nuanceren. Eigenlijk zou een juistere benadering zijn dat ik vind dat hij eigenlijk een excuus aan zichzelf verschuldigd is want iemand die naar mijn idee zichzelf op één van de laagste trede van de ladder positioneert door te menen een excuus Palestijn nodig te hebben om zijn eigen ideeën over ons te legitimeren mag dat wel doen. Wat mij betreft ben je pas een echte vent wanneer je de eigen gedachten cq meningen op zichzelf kan laten staan, zonder excuustruus.
Of lost and not found yet zichzelf wat dat betreft nog gaat vinden tussen alle smoezen die hij inmiddels heeft verzamelt gaan we idd afwachten.

Een flauwekulletje weg gehaald.
Laatst gewijzigd door Mus op 08 mar 2025 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Mus schreef: 08 mar 2025 09:01Hoi Tiberius ( ik tutoyeren je met kleine letters e.d., hoop dat je dat ook vindt anders hoor ik het wel),
Je mag me gerust TC noemen hoor, dat doen ze op een ander form ook.
Daarnaast maak ik me er niet zo druk over.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

We zijn hier behoorlijk afgedwaald en het is beter als we weer back-on-topic gaan.
Er is wel genoeg gezegd over de opmerking van lanfy. Hij heeft er een waarschuwing voor gekregen, dus dat me nu afgesloten.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Commentaar op moderatie verhuisd naar de Prullenbak.
Kan in Feedback.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Mijn oprechte excuses als ik mensen beledigt, aangevallen of als niet humaan heb neergezet. Dat is niet mijn bedoeling geweest maar soms heeft de emotionele kant meer zeggenschap dan de realistische! Nogmaals excuses daarvoor, en uiteraard besef ik voor 100% dat er nooit iemand als terrorist geboren wordt. Ik kan mezelf neerzetten als een zeer vredelievend persoon en zou ook het liefst zien dat er vrede in het Midden-Oosten komt. Daar is tenslotte iedereen beter mee af. Neemt neit weg dat ik daar misschien een andere mening op na houd dan anderen hier, maar dat lijkt me geen probleem toch?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Als iemand van mening is dat de moderatie verder dient te gaan, dan kan dat uiteraard in het feedback topic. Persoonlijk acht ik deze episode als een treffend voorbeeld, hoe iets uit de hand kan lopen. We weten nu allemaal wat we moeten vermijden. Tracht dat nu ook te doen. Onze eigen voorkeuren en vooroordelen niet gedachtenloos te volgen, maar ze kritisch te beschouwen en de retoriek te matigen. Conflicten in de wereld zijn al treurig genoeg, die hoe je niet hier nog eens dunnetjes na te spelen.
Ik wens u alle goeds
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

ChaimNimsky schreef: 09 mar 2025 18:13
lost and not found yet! schreef: 05 mar 2025 23:06En zolang de moeders in Gaza zich zien als martelaar producerende productie machines zul je nooit tot een twee staten oplossing komen! Of toch wel?
Goede observatie. Zolang er op de ..................
........knip............
Je kon er niet omheen de laatste berichten te hebben gelezen en weet dus dat ook wat er openbaar en achter de schermen speelde en je een waarschuwing riskeerde.
En nu bovendien een beaming van wat Lanfy eerder schreef, waarvoor hij een waarschuwing kreeg.
Je bent zo overtuigd in je eigen haat, dat je opnieuw begint met het plaatsen en bovendien in dit topic, waarin duidelijk de oude en nieuwe berichten gescheiden zijn.
Zolang jij dit forum blijft overspoelen met video's met HAMAS adepten en anekdotisch materiaal vanuit HAMAS propaganda, om je haat te voeden en in een poging anderen ertoe over te halen en ik dat zie, worden jouw bijdragen hier verwijderd.

Dus bij deze jij ook een waarschuwing.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Commentaar van dikkemick meeverhuisd en topic gesloten.
Dit blijkt nodig te zijn, daar weer hier met de discussie doorgegaan werd.
Gesloten