Verbannen van Ontdek Islam?
Moderator: Moderators
Re: Verbannen van Ontdek Islam?
@Dinsizler
Ik meende dat je met de zinsnede:
....handelde als een olifant in een porseleinkast.
Als ik hier constant met filmpjes en info komt van harun yahya en zegt godeloze atheisten jullie zullen branden in de hel.
suggereerde, dat Optimist iets dergelijks op OI deed, waarbij voor goddeloze atheïsten dan vervloekte Moslims stond en voor H.H. bijvoorbeeld Pat Condell.
Ik kan me namelijk voorstellen, dat dat een reden tot ban zou zijn.
Anders begrijp ik de vergelijking niet.
Overigens zou het plaatsen van een filmpje van Harun H op veel Islamitische site ook niet erg gewaardeerd worden. Hij is voor veel moslims een aanfluiting van hun intelligentie.
Ik meende dat je met de zinsnede:
....handelde als een olifant in een porseleinkast.
Als ik hier constant met filmpjes en info komt van harun yahya en zegt godeloze atheisten jullie zullen branden in de hel.
suggereerde, dat Optimist iets dergelijks op OI deed, waarbij voor goddeloze atheïsten dan vervloekte Moslims stond en voor H.H. bijvoorbeeld Pat Condell.
Ik kan me namelijk voorstellen, dat dat een reden tot ban zou zijn.
Anders begrijp ik de vergelijking niet.
Overigens zou het plaatsen van een filmpje van Harun H op veel Islamitische site ook niet erg gewaardeerd worden. Hij is voor veel moslims een aanfluiting van hun intelligentie.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Off-topic discussie verplaatst naar Islam verdedigd door Dinsizler
Gelieve hier met uitsluitend on-topic bijdragen te vervolgen.
Gelieve hier met uitsluitend on-topic bijdragen te vervolgen.
Born OK the first time
Intussen op OntdekIslam.
Een bekering.
Een bekeerling doet haar verhaal.
Maar het gaat mij niet om dit naieve 17-jarige moslimmutsje die waarschijnlijk niet ongeschonden de pubertijd uit zal komen.
Deze korte reactie vond ik prachtig.
Lekker kort en het slaat daar in als een bom.
.
Misschien wil Bregje haar uitnodigen om op Freethinker haar verhaal te vertellen.
Na het opschonen van dit topic vond ik dit wel een aardige herstart.
On topic ook, want ik ben heel benieuwd of deze ex-moslima die onder een andere nick als moslima jarenlang actief op OI is geweest niet zomaar weggestuurd zal worden zoals andere ex-bekeerlingen is overkomen.
Een bekering.
Een bekeerling doet haar verhaal.
Maar het gaat mij niet om dit naieve 17-jarige moslimmutsje die waarschijnlijk niet ongeschonden de pubertijd uit zal komen.
Deze korte reactie vond ik prachtig.
Lekker kort en het slaat daar in als een bom.
.
.Ameena schreef:Je hebt precies exact hetzelfde meegemaakt als ik.
Als het bij jou gaat lopen zoals het bij mij liep zal het met de vriend stuklopen en zal je de islam vroeg of laat laten vallen.
Misschien wil Bregje haar uitnodigen om op Freethinker haar verhaal te vertellen.
Na het opschonen van dit topic vond ik dit wel een aardige herstart.
On topic ook, want ik ben heel benieuwd of deze ex-moslima die onder een andere nick als moslima jarenlang actief op OI is geweest niet zomaar weggestuurd zal worden zoals andere ex-bekeerlingen is overkomen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
ondertussen op OI: er wordt gevraagd om openheid over het moderatiebeleid
antwoord: NEE
er wordt gevraagd waarom er mensen worden geband
antwoord: is al lange tijd niet gebeurd
LOL
antwoord: NEE
er wordt gevraagd waarom er mensen worden geband
antwoord: is al lange tijd niet gebeurd
LOL
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
-
Jinny
Als iedere religieus, ze zien er totaal geen been in om gewoon bot te liegen......
ho ho ho, dat mag, dat heet taqiyyaJim schreef:Als iedere religieus, ze zien er totaal geen been in om gewoon bot te liegen......
Klopt, dat is het ook. Maar heel logisch als je bedenkt dat Islam gewoon uit is op wereldoverheersing. In dat licht wordt het heel logisch.Jim schreef:Ik noem dat gewoon hypocriet.
leuk 
vroeger: religion
vandaag: religi-off
vroeger: religion
vandaag: religi-off
Ik zag dat je overigens de 'gespleten maan' discussie weer eens hebt aangezwengeld. Aangezien het gemiddelde IQ op die site al zou verdubbelen als ik mijn papegaai lid zou maken denk ik niet dat het enige zin heeft, maar mocht je van de zelfkastijding genieten en het nog eens willen proberen dan moet je voor de grap bedenken dat wil een 'splijting' zichtbaar zijn op aarde voor *mensen* dat de ruimte tussen beide helften tenminste 4 boogminuten moet zijn (of groter/kleiner, overeenkomend met de hoekresolutie van het oog, dit was een schatting). Je kan zelf narekenen dat de scheiding tussen beide helften dan van de orde van 500 km moet zijn. Met andere woorden die hele maan moet in 2 stukken opbreken en tenminste 500 km moeten die helften uit elkaar bewegen *voordat* wij iets zien. Let op dat de straal vd maan in de orde van 1800 km is.. dat ding moet dus 1/3 keer zn straal opsplitsen door een of andere 'mysterieuze' kracht en vervolgens ook weer netjes als een puzzeltje terugvallen.
Behalve dat dit compleet belachelijk klinkt, kan ik me zo voorstellen (onder voorbehoud) dat je dit wel aan andere dingen zou merken dan een vaag donker streepje aan de hemel tussen de twee helften. Bijvoorbeeld aan de getijden.
Natuurlijk waren al je andere argumenten die je daar schreef al zinnig genoeg om het hele idee te torpederen.. niet dat er ook maar iets zal zijn dat de vrijwillig geestelijk gehandicapten daar tot inzicht zou brengen. Sterker nog, ik raad je aan om zelf eens een mooi 'wonder' te verzinnen: gewoon een koranvers zoeken, een quasi-wetenschappelijk lulverhaal erbij verzinnen, dan overal op internet planten en achterover gaan leunen: ze trappen er allemaal in.
Misschien tijd voor een wedstrijd wie het mooie wonder in de koran kan verzinnen?
Behalve dat dit compleet belachelijk klinkt, kan ik me zo voorstellen (onder voorbehoud) dat je dit wel aan andere dingen zou merken dan een vaag donker streepje aan de hemel tussen de twee helften. Bijvoorbeeld aan de getijden.
Natuurlijk waren al je andere argumenten die je daar schreef al zinnig genoeg om het hele idee te torpederen.. niet dat er ook maar iets zal zijn dat de vrijwillig geestelijk gehandicapten daar tot inzicht zou brengen. Sterker nog, ik raad je aan om zelf eens een mooi 'wonder' te verzinnen: gewoon een koranvers zoeken, een quasi-wetenschappelijk lulverhaal erbij verzinnen, dan overal op internet planten en achterover gaan leunen: ze trappen er allemaal in.
Misschien tijd voor een wedstrijd wie het mooie wonder in de koran kan verzinnen?
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
beste kerel, ik heb een ipban
natuurlijk heb ik nog talloze accountjes open staan, van de week net weer eentje aangemaakt haha, maar als ik die bekend maak als mezelf hang ik.
natuurlijk heb ik nog talloze accountjes open staan, van de week net weer eentje aangemaakt haha, maar als ik die bekend maak als mezelf hang ik.
Ik heb het omgedraaid:
Ik heb 4 jaar op een christelijk forum gezeten met meer dan 2000 berichten voordat er een moment aanbrak dat ik mijn zegje niet meer mocht doen. Hier zijn van de eerste 20 er al 2 van de tekst ontdaan. Op deze manier kunnen wij niet discussiëren.
Dit forum heeft een perma ban van mij.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Met dit als reactie:
Dat is 3 van 20.***tekst verwijderd, lees forumregels over hoe een klacht in te dienen***
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
geniaal, enig gevoel voor humor is bij die gasten ook ver te zoeken...