De stoomwals Trump is op gang gekomen.
Moderator: Moderators
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: De stoomwals Trump is op gang gekomen.
Trump kreeg 30 miljoen voor zijn verkiezingsdcampagne van de National Rifle Association. Hij moest dus de schuld ergens anders zoeken dan in het overschot aan wapens in de VS.
Ik wens u alle goeds
Een ding staat vast. Er gaat niks veranderen.Peter van Velzen schreef: ↑19 feb 2018 12:09 Trump kreeg 30 miljoen voor zijn verkiezingsdcampagne van de National Rifle Association. Hij moest dus de schuld ergens anders zoeken dan in het overschot aan wapens in de VS.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
-
- Superposter
Maar is het niet miserabel dat deze man zelfs een bloedbad op onschuldige kinderen blijkbaar achteloos als argument probeert te hanteren om zijn eigen Rusland-hachje weer wat te vergoeilijken? Om het zo diplomatiek mogelijk te brengen, is de woordenstroom die deze narcist telkens naar buiten kotst, naar mijn bescheiden mening, walgelijker dan het eten van een zak vol verse stront.Fish schreef: ↑18 feb 2018 20:04Bonjour schreef: ↑18 feb 2018 16:54 https://www.nu.nl/donald-trump/5139356/ ... komen.html
Daar word ik misselijk van.Dat vermoede ik al.Het team dat het Ruslandonderzoek verricht staat echter volledig los van FBI-agenten die dergelijke tips behandelen, in tegenstelling tot wat Trump beweert.
Zionist
Via CNN:
The President's tweet caused considerable outrage online, including among apparent survivors of the shooting. One wrote: "17 of my classmates are gone. That's 17 futures, 17 children, and 17 friends stolen. But you're right, it always has to be about you. How silly of me to forget. #neveragain"
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Wapenbezit is belangrijker dan het leven van schoolkinderen.Peter van Velzen schreef: ↑19 feb 2018 12:09 Trump kreeg 30 miljoen voor zijn verkiezingsdcampagne van de National Rifle Association. Hij moest dus de schuld ergens anders zoeken dan in het overschot aan wapens in de VS.

Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Winst op wapenverkoop is belangrijker dan het leven van schoolkinderen.
Ik ben ervan overtuigd dat de wens tot het hebben van een wapen aangewakkerd is vanuit de NRA.
Ik ben ervan overtuigd dat de wens tot het hebben van een wapen aangewakkerd is vanuit de NRA.
-
- Superposter
Ik vind deze ook wel helder & lekker confronterend geformuleerd: "Oh my god. 17 OF MY CLASSMATES AND FRIENDS ARE GONE AND YOU HAVE THE AUDACITY TO MAKE THIS ABOUT RUSSIA???!! HAVE A DAMN HEART. You can keep all of your fake and meaningless 'thoughts and prayers'."Bonjour schreef: ↑19 feb 2018 13:47 Via CNN:The President's tweet caused considerable outrage online, including among apparent survivors of the shooting. One wrote: "17 of my classmates are gone. That's 17 futures, 17 children, and 17 friends stolen. But you're right, it always has to be about you. How silly of me to forget. #neveragain"
(link).
Vooral de toevoeging 'You can keep all of your fake and meaningless 'thoughts and prayers' vind ik sterk geformuleerd in de christelijke Noord Amerikaanse context.
Zionist
Ik heb het idee dat de scholieren beter zijn in de tweet-oorlog dan Trump.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Zelfs de meeste NRA-leden zijn vootstander van betere screening. Alleen de sponsors van de NRA (de wapenfabrikanten) niet.
Ik wens u alle goeds
-
- Superposter
Political scientists rank Trump last, Lincoln first in presidential greatness survey. Daar zal Mr. President weinig blij mee zijn.
Zionist
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Maar het is een volledig te verwachten conclusie. Letterlijk iedere week Trump-presidentschap is rampzalig.ChaimNimsky schreef: ↑20 feb 2018 12:08 Political scientists rank Trump last, Lincoln first in presidential greatness survey. Daar zal Mr. President weinig blij mee zijn.
Nu afgelopen weekeinde de onderzoekscomissie van Mueller opzienbarend gedetailleerd bewijsmateriaal heeft aangeleverd betreffende de geheime Russische informatie-oorlog om de amerikaanse verkiezingen te beïnvloeden, is Trumps volledig afzien van enige aktie tegen de Russen de volgende reden waarvoor hij na de tussenverkiezingen in november geconfronteerd zal worden met een impeachment. "Dereliction of duty" (plichtverzuim) is de term die steeds vaker gehoord wordt.
Al een jaar lang heeft men zich kunnen afvragen wat toch de reden is voor Trump om nooit ook maar één slecht woord over Rusland te zeggen. Ook dit raadsel heeft nu een hoogtepunt bereikt. Beluister deze video vanaf 5'55'':
https://www.youtube.com/watch?v=laWH55gSDGU
"Trump's reaction to the (Mueller) indictment shows that he is either totally compromised by the Russians or is a towering fool, or both...Trump's behavior amounts to a refusal to carry out his oath of office - to protect and defend the Constitution....
Either Trump's real estate empire has taken large amounts of money from shady oligarchs linked to the Kremlin - so much that they literally own him - or rumors are true that he engaged in sexual misbehavior while he was in Moscow, which Russian intelligence has on tape and he doesn't want released; or Trump actually believes Putin when he says he is innocent of intervening in our elections - over the explicit findings of CIA, NSA and FBI chiefs. In sum, Trump is either hiding something so threatening to himself, or he is criminally incompetent to be commander in chief."
Born OK the first time
-
- Superposter
Rereformed schreef: ↑20 feb 2018 14:17 Nu afgelopen weekeinde de onderzoekscomissie van Mueller opzienbarend gedetailleerd bewijsmateriaal heeft aangeleverd betreffende de geheime Russische informatie-oorlog om de amerikaanse verkiezingen te beïnvloeden, is Trumps volledig afzien van enige aktie tegen de Russen de volgende reden waarvoor hij na de tussenverkiezingen in november geconfronteerd zal worden met een impeachment.

Inderdaad interessant hoe deze president z'n oude verkiezingsretoriek met groeiende nadruk uit de kast lijkt te blijven halen om de aandacht op anderen te richten met betrekking tot zaken die feitelijk weinig tot niets met het Rusland-onderzoek te maken hebben dat hem steeds dichter op de hielen komt.Beluister deze video vanaf 5'55''
Ik hoop erop dat het onderzoek op z'n hoogtepunt is in November tijdens de congresverkiezingen. Dan is onmiddelijke impeachment niet eens meer het beste scenario -- indien de GOP een minderheid in de senaat heeft, kan de president weinig meer zonder Democratische toestemming, wat zal lijden tot een langzame pijnlijke afgang met hopelijk een impeachment als grand finale. Dit laatste scenario heeft tot voordeel dat niet alleen de president, maar de gehele partij die zich nog steeds achter de rug van deze steeds schuldiger lijkende man schaart, op z'n electorale donder krijgt tijdens de volgende presidents verkiezingen.
Het tegengestelde scenario waar ik nog steeds een beetje huiverig voor ben, is dat het team Mueller uiteindelijk niet voldoende bewijs kan vergaren & het hele drama uiteindelijk afloopt met een relatieve sisser, waarna de president tijdens de verkiezingen kan zeggen: zie je wel, ik had gelijk -- de Dems wilden me alleen maar zwart maken. Aangezien de economie stijgt, zal de president daar dan eveneens electoraal van gaan profiteren.
Zionist
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Eerst maar afwachten of de Republikeinen inderdaad een historisch verlies zullen lijden. Ze hebben het verdiend, maar voorspellen wat naar alle redelijkheid zou moeten gebeuren is onmogelijk gebleken. Er is in de VS weinig redelijkheid meer te vinden.

Moet je dat zelf in seconden uitrekenen (
) en dan erachteraan schrijven &t=...s ?
Hé, leg eens uit hoe je zo'n precieze link kunt geven.ChaimNimsky schreef:Inderdaad

Moet je dat zelf in seconden uitrekenen (

Born OK the first time
-
- Superposter
Indien het onderzoek zodanig vordert dat Trump in November zo goed als schuldig blijkt te zijn, kan het niet anders dan dat de Republikijnen die hem telkens door dik & dun hebben gesteund, daarop worden afgerekend. Het Witte Huis heeft een interesante beslissing genomen om achter de benoeming van Romney te staan & tevens is Nunes bezig om Comey te dagvaarden i.v.m. het FBI dosier -- beiden duidelijk als tegen-actie.Rereformed schreef: ↑20 feb 2018 16:52 Eerst maar afwachten of de Republikeinen inderdaad een historisch verlies zullen lijden. Ze hebben het verdiend, maar voorspellen wat naar alle redelijkheid zou moeten gebeuren is onmogelijk gebleken. Er is in de VS weinig redelijkheid meer te vinden.
Desondanks lijkt het onderzoek zeer voorspoedig te verlopen. Zojuist las ik dit op de NOS site:
Ook CNN, MSNBC & andere internationale nieuws-sites melden het.NOS nieuws schreef:Aanklager Robert Mueller beschuldigt Nederlandse advocaat van liegen (...) Alex van der Z. is getrouwd met een dochter van de Russische miljardair German Chan, die rijk is geworden in de olie-industrie.
Je hoeft gelukkig niets uit te rekenen, maar gewoon &t=556s toe te voegen, zoals je zelf al schreef, waarbij het eerste getal naar de minuten verwijst, het tweede & derde naar de seconden -- in dit geval is dat 5 minuten en 56 seconden (ik heb een seconde toegevoegd, aangezien youtube meestal de neiging heeft videos net een seconde eerder te tonen) t is de verwijzing naar tijd en s refereert naar seconden (die letters moeten dus altijd worden toegevoegd).Rereformed schreef: ↑20 feb 2018 16:52Hé, leg eens uit hoe je zo'n precieze link kunt geven.ChaimNimsky schreef:Inderdaad
Moet je dat zelf in seconden uitrekenen () en dan erachteraan schrijven &t=...s ?
Zionist
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Hier een interview met Thomas Friedman, die bovenstaande woorden schreef in een column dat nu de meest gelezen tekst op de New York Times website is geworden:Rereformed schreef: ↑20 feb 2018 14:17 Nu afgelopen weekeinde de onderzoekscomissie van Mueller opzienbarend gedetailleerd bewijsmateriaal heeft aangeleverd betreffende de geheime Russische informatie-oorlog om de amerikaanse verkiezingen te beïnvloeden, is Trumps volledig afzien van enige aktie tegen de Russen de volgende reden waarvoor hij na de tussenverkiezingen in november geconfronteerd zal worden met een impeachment. "Dereliction of duty" (plichtverzuim) is de term die steeds vaker gehoord wordt.
https://www.youtube.com/watch?v=laWH55gSDGU
"Trump's reaction to the (Mueller) indictment shows that he is either totally compromised by the Russians or is a towering fool, or both...Trump's behavior amounts to a refusal to carry out his oath of office - to protect and defend the Constitution....
Either Trump's real estate empire has taken large amounts of money from shady oligarchs linked to the Kremlin - so much that they literally own him - or rumors are true that he engaged in sexual misbehavior while he was in Moscow, which Russian intelligence has on tape and he doesn't want released; or Trump actually believes Putin when he says he is innocent of intervening in our elections - over the explicit findings of CIA, NSA and FBI chiefs. In sum, Trump is either hiding something so threatening to himself, or he is criminally incompetent to be commander in chief."
https://www.youtube.com/watch?v=aQN5GK3zbxA
Born OK the first time