Ik moet bij dit soort gebrul/gebral altijd hieraan denken.
.
Moderator: Moderators
Ik moet bij dit soort gebrul/gebral altijd hieraan denken.
Oooow... katten.Maria schreef: ↑13 jun 2025 16:50Ik moet bij dit soort gebrul/gebral altijd hieraan denken.
.
sizedimg=50]https://thumbs.dreamstime.com/b/kat-die ... .jpg?w=768[/sizedimg]
Heel velen dachten het jaaaren aan te voelen komen. Men kent het klappen van de zweep. Meerdere landen hebben kernwapens, maar nog meer mogen ze niet hebben van de landen die kerwapens hebben.
wat ben jij toch een oorlogszuchtig mannetje geworden na 7 oktober.. Echt, ik zou me schamen als wij als NL zo zouden kijken naar Rusland (na die aanslag op de MH-17 in 2014). Gelukkig zijn Nederlanders een stuk nuchterder in dit soort dingen..ChaimNimsky schreef: ↑13 jun 2025 14:03Je bent de Houthi's nog vergeten. Ben het overigens eens met Netanjahoe dat Iran met kernwapens een gevaar vormt, vooral omdat ze al meer dan een halve eeuw elke dag "Marg bar Esra'il!" ("Dood aan Israel!") roepen en ze met het Jihadistische gedachtegoed best in staat zouden zijn daadwerkelijk met kernwapens aan te vallen. Was het ook eens met het decimeren en terugdringen van Hezbollah tot over de Litani rivier, was het ook eens met het decimeren van Hamas (al is er nu geen reden meer om de oorlog voort te zetten, aangezien Hamas heeft aangeboden de macht over te dragen aan een Israel-vriendelijke partij en de gijzelaars vrij te laten in ruil voor terugtrekking), was het eveneens eens met de acties op de Westbank tegen terroristen, was ook blij met de val van het Syrische regime als gevolg van het decimeren van Hezbollah, en ik steun ook de bombardementen op de Houthies zolang ze af en toe proberen Israel met een raket te raken.
Eigenlijk is Iran het enige nog overgebleven gevaar dat nog af moet worden gehandeld.
de enige die onnozel doet ben jij...
Google stond er anders als vol van toen dat werd geopperd.
Die lui van Israel zijn echt de werkelijkheid helemaal verloren. Leven die in een andere dimensie of zo? Zelf het ene land na de andere aanvallen, ook op flatgebouwen waar veel burgers wonen. En dan zeggen bij wraak "dit is de rode lijn"?Katz: 'Rode lijn overschreden'
De Israelische defensieminister Katz zegt dat Iran "rode lijnen heeft overschreden" door raketten af te vuren op plekken waar veel burgers zijn. Hij zegt dat Iran hiervoor "een zware prijs zal betalen".
Volgens het Israelische Ieger heeft Iran 150 ballistische raketten op meerdere doelen in Israel afgevuurd. Op 9 plekken is een inslag gemeld.
En de grote man himself vlucht naar Athene, net voor de wraak aankwam.. Beetje zoals ons koningshuis.. En maar brallen over Sinwar die zogenaamd zou schuilhouden bij de gijzelaars.. Zelf vlucht hij bij iedere gelegenheid..Israel's state plane, Wing of Zion, departs for Athens amid fears of Iranian retaliation
Israel's version of Air Force One took off from Ben-Gurion Airport on Friday morning just before IDF spokesperson Brig.-Gen. Effie Defrin announced that Iran launched over 100 attack drones.
God's eigen volkje heh?!Berjan schreef: ↑13 jun 2025 21:39 https://nos.nl/collectie/13997/liveblog ... n-tel-aviv
Die lui van Israel zijn echt de werkelijkheid helemaal verloren. Leven die in een andere dimensie of zo? Zelf het ene land na de andere aanvallen, ook op flatgebouwen waar veel burgers wonen. En dan zeggen bij wraak "dit is de rode lijn"?Katz: 'Rode lijn overschreden'
De Israelische defensieminister Katz zegt dat Iran "rode lijnen heeft overschreden" door raketten af te vuren op plekken waar veel burgers zijn. Hij zegt dat Iran hiervoor "een zware prijs zal betalen".
Volgens het Israelische Ieger heeft Iran 150 ballistische raketten op meerdere doelen in Israel afgevuurd. Op 9 plekken is een inslag gemeld.
Denken ze soms dat ze niet enkel meer waard zijn dan Arabieren, maar ook meer waard dan Perzen?
ik ben benieuwd hoeveel Israel nu weer onder het tapijt schuift.. "niks geraakt!" "alles uit de lucht geschoten!" "enkel een Palestijn gedood!"...
Zoals bij de vorige aanval van Iran. En ik ben benieuwd hoe erg de media hier weer in mee gaat.
Amerika moet gewoon stoppen met Israel te steunen, dan is het snel afgelopen.. Bijna alle wapens komen van Amerika (al zullen er hier wel zijn die zeggen, zonder te bewijzen, dat Israel geheel zelfvoorzienend is).Gerard R. schreef: ↑13 jun 2025 21:51God's eigen volkje heh?!Berjan schreef: ↑13 jun 2025 21:39 https://nos.nl/collectie/13997/liveblog ... n-tel-aviv
Denken ze soms dat ze niet enkel meer waard zijn dan Arabieren, maar ook meer waard dan Perzen?
ik ben benieuwd hoeveel Israel nu weer onder het tapijt schuift.. "niks geraakt!" "alles uit de lucht geschoten!" "enkel een Palestijn gedood!"...
Zoals bij de vorige aanval van Iran. En ik ben benieuwd hoe erg de media hier weer in mee gaat.
En de VS wil immer hun beste vriend zijn.
Dan kun je nog eens een paar potjes breken...![]()
Volgens zeer betrouwbare bronnen zaten er Hamas strijders in de flatgebouwen.
Ik veronderstel dat de leeuw, ook niet met Israël te maken , maar met Iran. Free Iran. De oude vlag.