Als ... ALS ... afkorting ...
Als je ALS hebt en kinderen voorleest, dan doe je dat als ALSpatiënt en
met welke afkorting dan ook dat je nog meer gelabeled bent,
als je kinderen voorleest doe je dat als mens!
Moderator: Moderators
Je toont met een eerste bericht aan dat de stichting Civitas Christiana via haar Campagne "Gezin in gevaar" over gruwelen spreekt in verband met voorlezen, en met een tweede, dat ze dat volstrekt ten onrechte doet, en het werkelijke gevaar negeert. Dat bevestigt in zekere zin mijn mening. Gruwelen en Molenstenen hebben niets te maken met het voorlezen uit Opa's Pride. Zoud Dikkemick zijn hardnekking spreken over 2 en 3 jarigen, aan deze lastercampagne ontlenen? Ik had gedacht dat hij toch slimmer was dan dat.HierEnNu schreef: ↑18 okt 2023 15:14Denk je? Je vergist je! Zulks is volledig on-topic!Peter van Velzen schreef: ↑18 okt 2023 05:25Ik denk dat gruwelen hier off topic zijn. Ook een molensteen om iemands hals hangen.
Ik zal dat dan ook bij deze aantonen
omdat het klip en klaar duidelijk maakt waar zulk soort overtuiging toe kan leiden:
Jouw 11 maanden oud neefje gaat helemaal geen kennis maken met je MS. Hoe vaak jouw neefje je ook in de nabije toekomst zal zien, het feit dat jij MS hebt zal hem volledig ontgaan. Daar notie van hebben is gewoon te hoog gegrepen is voor hem.appelfflap schreef: ↑19 okt 2023 08:38mag mijn 11 maanden oud neefje dan nog geen kennis maken met mij en mijn MS?
gelukkig ben jij mijn broer niet![]()
Natuurlijk! Ik wist dat deze eraan zat te komen.appelfflap schreef: ↑19 okt 2023 08:38mag mijn 11 maanden oud neefje dan nog geen kennis maken met mij en mijn MS?
gelukkig ben jij mijn broer niet![]()
Mij lijkt deze vrijetijdsbesteding iets ziekelijks te hebben.dikkemick schreef: ↑19 okt 2023 08:46 Natuurlijk! Ik wist dat deze eraan zat te komen.
Moet je als MS patiënt in een bibliotheek voor een hele groep kinderen van 3 gaan voorlezen, niet voor t verhaal maar om ze kennis te laten maken met MS?
En nogmaals, ik vind ziekte iets anders dan volwassen vrijetijdsbesteding.
welkom in de vorige eeuwTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑19 okt 2023 09:03 Mij lijkt deze vrijetijdsbesteding iets ziekelijks te hebben.
Het is een misverstand dat alles wat wordt voorgesteld automatisch een verbetering is.appelfflap schreef: ↑19 okt 2023 09:48welkom in de vorige eeuwTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑19 okt 2023 09:03 Mij lijkt deze vrijetijdsbesteding iets ziekelijks te hebben.
iedereen die niet aan de standaard voldoet moet je zo ver mogelijk weg van kinderen en de maatschappij houden, dat is inderdaad ziekelijk
Er is een verschil tussen het ziekelijk vinden om absoluut kinden met iets in aanraking te brengen en kinderen van iets zo ver mogelijk willen houden.appelfflap schreef: ↑19 okt 2023 09:48welkom in de vorige eeuwTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑19 okt 2023 09:03 Mij lijkt deze vrijetijdsbesteding iets ziekelijks te hebben.
iedereen die niet aan de standaard voldoet moet je zo ver mogelijk weg van kinderen en de maatschappij houden, dat is inderdaad ziekelijk
Ik weet niet of iemand anders dan ik hier al ooit heeft proberen te lopen op zulke hoge hakken, maar ik kan je verzekeren dat als iemand zich zó 'natuurlijk' kan voortbewegen op zulke hoge hakken als die wethouder, dat zulks dan beslist niet de eerste keer is dat hij zulks doet! Dat vergt niet alleen ff wat oefening, daar is flink wat ervaring voor nodig ...
Eindhovens Dagblad 11 March 2024
Eindhovense wethouder Rik Thijs schittert als dragqueen
VIDEO duurt 2,5 minuut
Afgelopen zaterdag verraste Rik Thijs door als mystery dragqueen Miss Polly Emerald op te treden tijdens de Drag Brunch van Queer 040 bij The Social Hub in Eindhoven. Het was een eenmalig optreden voor Thijs, geïnspireerd op de bekende RTL tv-show Make Up Your Mind, waarin Bekende Nederlanders zich voor één keer laten transformeren.
Mits dictie en interpunctie correct worden gebracht
NEE!