MachineElf schreef:dikkemick schreef:Stel, MachineElf, jij krijgt je zin. Morgen zijn de grenzen dicht en zijn al die personen die jij graag gedeporteerd zou zien, verdwenen.
Hoe ziet de wereld er volgens jou over een jaar of 10 dan uit? Zijn de problemen opgelost? Is het westen een walhalla geworden? Iedereen tevreden? Allemaal werk? Hoe zie jij de toekomst met jou ideale voorstel?
Wel, het zou de ideale wereld zijn he?
Niet enkel grenzen toe, maar ook assimilatie en een secularisme. Kindergeld beperken tot 2 kinderen, kraamgeld afschaffen en vanaf 3 kinderen al beginnen belasten.
Islam volledig uit de scholen halen en moslim kinderen begeleiden naartoe onze normen en waarden. Man en vrouw gelijk, niet in apartheid.
Het zijn kansarme gezinnen die veel kinderen maken voor sociale voordelen die het hier voornamelijk achteruit duwen. Bekijk Molenbeek bv. Kansarme wijk, quasi allemaal grote gezinnen. Begin dat te belasten. Nu draagt de alleenstaande deze grote gezinnen en heeft die quasi niets fiscale voordelen. Die betaalt jaarlijks belastingen terwijl de werkloze grote gezinnen jaarlijks duizenden euro's terugtrekken. Plus tegen de duizend euro kindergeld en meer dan duizend euro uitkering. Wat was onze dank? Maalbeek, Zaventem, Battaclan, ... Nog durven klagen dat ze niet genoeg kansen toebedeeld krijgen en het Westen meer moet doen. Maar de vinger eens naar hun eigen ouders wijzen? Hooo maar. De vinger naar hun eigen achtergestelde cultuur wijzen? Hoo maar! Neen het is onze fout, wij zijn de ongelovige honden die hen alles op een blaadje moeten geven.
Het zijn de zotten die werken.
Het Westen dient zich te herstellen in haar originele status, zonder de poco mulitculdroom door onze strot geramd.
Islam heeft hier geen thuishaven en hoort niet toe Europa zoals Merkel ons dicteert.
Weg ermee.
1. Alle grenzen toe met weer allemaal aparte staten/landen/munteenheid/wetten en regels en DUS spanningen tussen de landen onderling? Het kost Nl. 9 miljard om de grenzen weer te sluiten en te bemannen. (
http://www.trouw.nl/tr/nl/4504/Economie ... jard.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;) En kijk hier eens wat het alleen R'dam al kost:
http://www.rijnmond.nl/nieuws/132741/Di ... -Rotterdam" onclick="window.open(this.href);return false;
En wat ik hier lees kun je ook niet negeren:
‘Meer grenscontroles en andere obstakels kosten de overheid niet alleen veel geld. Ze zorgen er ook voor dat migranten een mensonterende irreguliere status krijgen, ze een verborgen leven zullen moeten leiden en meer gedwongen worden gevaarlijke reizen en activiteiten te ondergaan. Ook maak je smokkel winstgevend. En wat de buitengrenzen van de Europese Unie betreft zal het ene opgerichte hek alleen maar de migratie vertragen en ze verplaatsen naar een andere openere buitengrens. De EU volledig afsluiten is immers niet haalbaar. Dat zou een Noord-Koreaanse grens worden, en zelfs dan lukt het niet. Het is moreel schandelijk dat de Middellandse Zee de dodelijkste grens op aarde is.’ http://www.dekennisvannu.nl/site/artike ... ossen/7520" onclick="window.open(this.href);return false;
En wat moet de wereld met oorlogs-vluchtelingen? Vluchtelingen uit landen waar de Sharia de wet is?
2. Seculiere staten kan ik me wel in vinden. Te beginnen bij de jeugd. Maar vrijheid van meningsuiting en godsdienst (thuis) blijft wat mij betreft ook een groot goed. Dan hebben we wel een lange weg te gaan.
3.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eenkindpolitiek" onclick="window.open(this.href);return false; Er is al enige ervaring opgedaan uiteraard. Vergrijzing is er 1 onderdeel van. Abortus een 2e. Verder ben ik hier in Nl. ook niet altijd blij met de opvoeding van de kinderen zoals het nu geregeld is. Pa en ma moeten beiden werken en opa en oma en allerlei crashes en opvanginstanties voeden het kind op.
Kindtoeslag is op zich al een vreemde constructie maar vergrijzing blijft altijd op de loer liggen.
Het zijn kansarme gezinnen die veel kinderen maken voor sociale voordelen die het hier voornamelijk achteruit duwen.
Zou dat de beweegreden zijn? Om er rijk van te worden? Want dan zouden grote gezinnen dus uit de problemen zijn. En dan lees ik:
'Kansarmoede is een toestand waarbij mensen beknot worden in hun kansen om voldoende deel te hebben aan maatschappelijk hoog gewaardeerde goederen, zoals onderwijs, arbeid en huisvesting'
Dus, waar ligt het dan aan? Hoe komt die 2-deling tot stand?
Pleitbezorgers van de 'ongedeelde stad' waarschuwen: Amsterdam moet geen Londen worden, waar rijke Russen en oliesjeiks de huizenprijzen hebben opgestuwd en waar betaalbare woningen steeds verder van het centrum komen te liggen. Voor de stadsdelen ver van de Amsterdamse binnenstad bestaat een ander afschrikwekkend voorbeeld: de banlieues van Parijs. http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... rdam.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zal intern iets geregeld moeten worden. Koop-en huurprijzen reguleren en er voor waken dat armoede niet bij elkaar trekt in wijken. En dat staat los van religie denk ik.
Het Westen dient zich te herstellen in haar originele status, zonder de poco mulitculdroom door onze strot geramd.
Islam heeft hier geen thuishaven en hoort niet toe Europa
ik ben bang dat dat westen niet meer bestaat en inmiddels ook geen toekomst meer heeft. Hoe wil je in godsnaam islam weren uit Europa? Want dan vind ik, moet je katholicisme en protestantisme met al haar denominaties ook gaan weren. Als moslims (of christenen of inwoners) zich gedragen naar de wetten van een land, mogen ze blijven. Misdragen ze zich hebben we daar een systeem van justitie voor. Maar om nou geloofsovertuigingen te gaan verbieden. Misschien dat je met wet-en regelgeving al een heel eind komt om samen te kunnen leven met andere mensen. Want de ideale Europeaan bestaat niet.
En zo heb ieder voordeel z;n nadeel. En: De wereld is van iedereen!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick