hallo Eef,
als je je niet al teveel belachelijk wil maken, zou ik iets aan het onderschrift doen. Een dergelijk gedurfde uitspraak moet wel gewoon te lezen zijn. Neit = niet en basseert -s.
Eef,
je komt hier op een forum, niet zomaar een, maar een forum vol kritische mensen en posteert allerlei ideeën die we kennen en waarop we prima weten te reageren. Met respect voor jou als persoon, maar geen respect voor je ideeën. Het waarom hebben we je uitgelegd.
We praten voornamelijk over
jouw ideeën aan de hand van wat jij weet. We kennen jouw bijbel maar als te goed, onderschat dat niet! Je argumenten worden volledig van tafel geblazen, nog steeds met respect voor jou als persoon.
Maar je luistert niet naar de argumenten, je durft niet te twijfelen aan jouw waarheid, je hebt je mening en de volgende verwijtende post al klaar.
En jij zegt tegen ons dat onze ogen niet geopend zijn?
De aarde is plat, omdat iedereen dat zegt, Eef??? Vroeger dacht men dat wel en werden mensen die anders dachten ter dood gebracht. Door jouw kerk, jouw bijbel, jouw God. Dood omdat ze ergens anders over dachten.
Natuurlijk heb je het recht om te geloven, zelfs dat wij uiteindelijk naar de hel zullen gaan. Maar wij zeggen toch ook zoiets niet tegen jou?
Ik heb liever dat je je waarschuwingen voor je houdt, ik heb liever dat je zelf na leert denken.
8)