IJzersterke repliek. Mooi sober ook.Cluny schreef: En deze vond ik ook nog.
Gehaktmolen.
Verbannen van Ontdek Islam?
Moderator: Moderators
Re: Verbannen van Ontdek Islam?
Lekker droog weer!Ali schreef:
Cluny de Realist.
Tussen haakjes, als jij moderator zou zijn, waar zou je dan voor waken?
.Missinglinks schreef:ze bedoelen gewoon, we sturen meer troepen, want datgenen wat daar is is al opgegeten en niet opgewassen tegen de Taliban, maar wacht ff we moeten stoer en machtig lijken, en onze volk is het hier niet mee eens, maar heej het is politiek, we houden ze dom, dus we geven niet toe dat we aan het verliezen zijn, we sturen gewoon meer nieuwe troepen onder een andere naam, en misschien valt daar nog wel wat te verdienen.
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 17&t=56274
Over Cohen's pleidooi voor politie naar Afghanistan en militairen ter bescherming van de politie...
Daar zakt je broek toch van af.
-
Jinny
Permanente ban op IP.
Ze houden zich niet aan hun eigen regels met eerst drie waarschuwingen voordat er een ban komt.
Kan iemand nog eens kijken waarom het fout is gegaan?
Ze houden zich niet aan hun eigen regels met eerst drie waarschuwingen voordat er een ban komt.
Kan iemand nog eens kijken waarom het fout is gegaan?
-
Nietweten en Geweten
- Ervaren pen
Daarna bleek het eerst 'ongepast taalgebruik' en daarna 'beledigend tov Allah' wat je zei over wat iemand in Iran niet op straat moet zeggen omdat je je dan binnen een week het leven niet meer zeker bent. Dat stond de afgelopen dagen gewoon voor iedereen te lezen, maar nu is het de druppel gebleken die de fatsoensemmer deed overlopen. Ergo: jimrea banned.*** Generaliserende opmerkingen die beledigend kunnen zijn voor een bepaalde groep mensen zijn niet toegestaan, neem forumregels door, Hajar***
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
-
Jinny
Ah, kan er niet mee zitten hoor.
Dank.
Ik was gistermiddag naar een verjaardag en vandaag te werk.
Kreeg twee mailtjes van ene Femke, maar de ban was er al doorheen voordat ik reageren kon.
Dank.
Ik was gistermiddag naar een verjaardag en vandaag te werk.
Kreeg twee mailtjes van ene Femke, maar de ban was er al doorheen voordat ik reageren kon.
-
Nietweten en Geweten
- Ervaren pen
Wat mocht je ook al weer niet zeggen op straat in Iran?
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
-
Jinny
Geen idee meer, het was iets in vergelijk tussen hier in westeuropa wat roepen over de paus en in Iran wat over iets anders.Nietweten en Geweten schreef:Wat mocht je ook al weer niet zeggen op straat in Iran?
Misschien kun je eea quoten?
Ik kom er niet meer op.
Ik heb in twee topics gereageerd, kan nooit moeilijk zijn.
Jullie weten dat opperhoofd Jakob hier meeleest, lieverds? Als je hier iets zegt over OI dan zoeken ze daar een reden om je te bannen. Zo is het ook bij mij gegaan, die roodharige baard duld niet dat mensen vreemdgaan of zo.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
-
Jinny
Nee, wist ik niet.Marinus schreef:Jullie weten dat opperhoofd Jakob hier meeleest, lieverds? Als je hier iets zegt over OI dan zoeken ze daar een reden om je te bannen. Zo is het ook bij mij gegaan, die roodharige baard duld niet dat mensen vreemdgaan of zo.
Zielig.
Ik ben destijds zelfs gebanned om iets wat ik hier gezegt heb. Toen was de entourage daar deels nog redelijk OK en het is uiteindelijk nog een vrij grote rel geworden. Er was zelfs een "Unban Marinus Poll" die heel lafjes werd gesloten toen die steeds meer in mijn voordeel uitkwam. Grap was dat een paralel topic hier weer door mensen van daar werdt meegelezen, dus de leugentjes die Jakob vertelde over mij werden in een tweede en later in een derde topic daar simultaan ontkracht. Heel onverkwikkelijk allemaal en best vermakelijk, en daarna ging het bergafwaarts met dat forum.Jim schreef: Nee, wist ik niet.
Zielig.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
-
Jinny
Waaruit blijkt dat de meeste religieuzen tolerantie op hoge toon eisen maar niet zelf kunnen opbrengen.Marinus schreef:Ik ben destijds zelfs gebanned om iets wat ik hier gezegt heb. Toen was de entourage daar deels nog redelijk OK en het is uiteindelijk nog een vrij grote rel geworden. Er was zelfs een "Unban Marinus Poll" die heel lafjes werd gesloten toen die steeds meer in mijn voordeel uitkwam. Grap was dat een paralel topic hier weer door mensen van daar werdt meegelezen, dus de leugentjes die Jakob vertelde over mij werden in een tweede en later in een derde topic daar simultaan ontkracht. Heel onverkwikkelijk allemaal en best vermakelijk, en daarna ging het bergafwaarts met dat forum.Jim schreef: Nee, wist ik niet.
Zielig.
OI forum is (buiten de goedwillenden) er een goed voorbeeld van.
Als die Jakob een vent is meld hij hier in dit topic het hoe en waarom.
En waarom hij zich niet aan zijn eigen spelregels houd.
Ergens ben ik bang dat dat niet gebeuren gaat.
Oh, maar jacob heeft bij gelegenheid zijn baard laten zien op dit forum. Vooral om te beweren hoe geweldig rechtvaardig hij het forum bestiert en zo. Een ander saillant detail: hij leest de PM's van gebande leden. Hij lulde zijn baard voorbij over details uit mijn PM's. Respect betekent voor de moslims daar iets anders dan voor ons.Jim schreef:Waaruit blijkt dat de meeste religieuzen tolerantie op hoge toon eisen maar niet zelf kunnen opbrengen.
OI forum is (buiten de goedwillenden) er een goed voorbeeld van.
Als die Jakob een vent is meld hij hier in dit topic het hoe en waarom.
En waarom hij zich niet aan zijn eigen spelregels houd.
Ergens ben ik bang dat dat niet gebeuren gaat.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Haha, maar zelf gaat tie wel vreemd dus! Ben benieuwd of hij hier zelf een reactie op geeft! Zal wel niet!Marinus schreef:Jullie weten dat opperhoofd Jakob hier meeleest, lieverds? Als je hier iets zegt over OI dan zoeken ze daar een reden om je te bannen. Zo is het ook bij mij gegaan, die roodharige baard duld niet dat mensen vreemdgaan of zo.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
-
Jinny
En bij gefundeert comment met de baard tussen de benen wegrennen?Marinus schreef:Oh, maar jacob heeft bij gelegenheid zijn baard laten zien op dit forum. Vooral om te beweren hoe geweldig rechtvaardig hij het forum bestiert en zo. Een ander saillant detail: hij leest de PM's van gebande leden. Hij lulde zijn baard voorbij over details uit mijn PM's. Respect betekent voor de moslims daar iets anders dan voor ons.
Een beetje als muha?
Respect moet je verdienen, en het komt te voet en gaat te paard.
Maar dat zal dan wel een brug te ver zijn voor deze baard.