Einstein

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Theoloog

Bericht door Theoloog »

Rereformed schreef:
Theoloog schreef:
Rereformed schreef:1) Inderdaad is het zonde van ons aller tijd. Smedes is zo diep gevallen in troebelheid van denken dat het voor hem bijna onmogelijk zal zijn om ooit uit deze put te klimmen, vooral ook omdat hij er zijn brood mee moet verdienen.
Wat heb je van die man gelezen? Twee A4'tjes?
Alweer: als jij kritiek op mijn conclusie wil hebben, kom met argumenten die het tegendeel van wat ik beweer laten zien, niet met aantijgingen.
Sorry? Wat valt er qua argumenten in te brengen tegen een uitspraak als: "Smedes is zo diep gevallen in troebelheid van denken dat het voor hem bijna onmogelijk zal zijn om ooit uit deze put te klimmen, vooral ook omdat hij er zijn brood mee moet verdienen"?

Als je dat al bepaald hebt op grond van wat je gegrasduind hebt op een weblog, hoe wil je dan nog dat iemand serieus met je in gesprek gaat.

Ga lekker in de boom zitten met je oordelen, Rereformed.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Theoloog schreef:Ga lekker in de boom zitten met je oordelen, Rereformed.
Vergeef me Theoloog. Je hebt gelijk.
Ik ben al vijf dagen bezig het boek Salaam! te lezen, en het maakt me nijdig, geërgerd, boos, korzelig, kribbig, fel en agressief. Ik voel me ziek en misselijk worden en voel een grote weerzin tegen alles wat met religie te maken heeft. Het bederft alle gevoel voor nuances en een koele en bedaarde kijk op zaken. Op zulke momenten moet ik me stil houden en er niet op de eerste de beste die me met een religieuze tekst tegen het lijf loopt in gaan hakken.
Born OK the first time
Theoloog

Bericht door Theoloog »

Dat siert je Rereformed. Hiermee toon je je een kei.

Afbeelding
Plaats reactie