Dan beschrijf maar waarom het 'allemaal' bullshit is.The Prophet schreef:Wat is dit toch een ongelooflijke bullshit!Sebastiaan schreef:maar het wordt nu in rap tempo afgebroken in naam van de verdraagzaamheid en gevoeligheid van barbaren uit het vere oosten.
zelfcensuur haags gemeentemuseum
Moderator: Moderators
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Het ligt nog steeds of al weer onder de aanval van religieus barbarisme. Echte afbraak zie ik eigenlijk ook nog niet.The Prophet schreef:Wat is dit toch een ongelooflijke bullshit!Sebastiaan schreef:maar het wordt nu in rap tempo afgebroken in naam van de verdraagzaamheid en gevoeligheid van barbaren uit het vere oosten.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Niet dat het helemaal ontopic is maar minister Bloembak zit vanavond bij Pauw en Witteman, en voor vanavond hebben ze Prem (Hindoe met aversie tegen cola) er ook bijgehaald.
Vorige week heb ik een Nova gekeken waar ze ook in zat.
En dat was lachen.
a) ze gaf helemaal geen antwoord op een vraag
b) ze herhaalde exact de woorden van de vorige spreker
c) ze mompelde wat
d) ze werd gelukkig afgekapt door de presentator, sommige mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
Dat mens is inderdaad knettergek, daarom verwacht ik weer leuke tv vanavond.
Vorige week heb ik een Nova gekeken waar ze ook in zat.
En dat was lachen.
a) ze gaf helemaal geen antwoord op een vraag
b) ze herhaalde exact de woorden van de vorige spreker
c) ze mompelde wat
d) ze werd gelukkig afgekapt door de presentator, sommige mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
Dat mens is inderdaad knettergek, daarom verwacht ik weer leuke tv vanavond.
Botjes, dat is de humor van Fenomeen. Als je hem een beetje kent, dan weet je dat je het niet al te zwaar moet opnemen. Wilders noemt hij 'het Kapsel'.botjes schreef:Waar slaat dit nu weer op. Als je zonodig mensen belachelijk wilt maken, begin dan met jezelf.Fenomeen schreef:...maar minister Bloembak
Relax een beetje
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Als je Fenomeen irl zou kennen (en ik behoor daartoe), dan zou je weten dat Fenomeen zichzelf soms totaaaaaaal niet serieus neemt. Om maar een van de heerlijke zelfrelativeringsquotes van Fenomeen aan te halen, al lopende over de Maliebaan in Utrecht: "Ja, ik bén een Aldi-nicht."botjes schreef:Waar slaat dit nu weer op. Als je zonodig mensen belachelijk wilt maken, begin dan met jezelf.Fenomeen schreef:...maar minister Bloembak
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Als het gaat om zelfrelativering, is Fenomeen een van de mensen die ik ken met het grootste incasseringsvermogen en het grootste zelfrelativerende vermogen die ik ken.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
Daar kan menig moslim een voorbeeld aan nemen 8)Sararje schreef:Als het gaat om zelfrelativering, is Fenomeen een van de mensen die ik ken met het grootste incasseringsvermogen en het grootste zelfrelativerende vermogen die ik ken.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)