Aan Seculizer (voor de tweede maal omdat het eerste bijna geheel in de digitale hemel is verdwenen [op een klein stukje na, dat bij mijn antwoord aan Plons was terechtgekomen, ra ra, haha]
Of zou het de AIVD zijn die het em geflikt heeft?................Enfin!
"Een brede mening", vraag je? Ik vermoed van wel bij 'sommigen' ........maar die tegelijkertijd beseffen tussen wat voor molenstenen we zitten.....en daarom hun 'kleppen'stijf dicht houden.
Ik betwijfel of er van overexposure sprake is nu de PvdA zijn vizier steeds duidelijker lijkt te richten op de allochtonen en hun nazaten ...onder ons.
De concrete maatregelen die door Mevr. Vogelaar genomen zijn, of als zodanig op de lijst staan, zijn geen holle propaganda maar kosten miljarden aan belastingcenten.
Daar moet bv. een spoorlijn naar het Noorden voor wijken, gaan boetes met 20% omhoog, worden er onnoodzakelijke drempels in het verkeer opgeworpen om tot overtreden uit te lokken, gaat OZB omhoog en worden WOZ-waarden tot nog fictievere hoogten opgeduwd enz. enz. En waarvoor? Grosso modo terwille van een uitbreidende bevolkingsgroep die met zijn allen een negatiever zwart financieel gat produceren.....met hun kont naar deze maatschappij staan (driftig moreel gesteund door integratie-aanhangers die er alles aan doen (hoewel misschien niet de bedoeling hebbende?) om assimilatie te voorkomen. (Mak, Cohen, Vogelaar,[als een paar ertussenuitgepikte figuren in de litanie!] werkelijk? of obligaat?
Een verzwegen mening, een verguisde mening, maar is het een brede mening?
Zeker is......dat er een analogie met de nazi-tijd is te ontdekken, die gelukkig nog niet (uitzonderingen[v.Gogh, en een leraar op een Haagse school, bv. bevestigen de mening!]) ... tot 'kaltstellen' heeft geleid, maar wél tot uitsluiting door groepen zgn. 'weldenkende mensen' Constant bewerkt worden door de media etc. om bij dat 'weldenken' te blijven dat misschien alleen een wenkbrauw-fronsen oplevert als het aanslagbiljet gelezen wordt, haha..............geven géén reden om zo'n mening in den brede te ventileren (want er is natuurlijk niet voor iedereen bewaking beschikbaar, haha
Mijn mening is gebaseerd op kraaltjes rijgen die de laatste decennia hebben opgehoest!
De miskleun v.d. regering om zich door de multi's te laten verleiden tot gastarbeiders om de toenmalige vraag bij te houden en daarin een zo groot mogelijk marktaandeel te verwerven. Gestegen inkomsten die tot verhoogde belasting-afdracht zouden leiden (de bomen werden tot in de hemel geschilderd!).........Het kwijl liep de toenmalige leiders uit de mondhoeken! De 'boemm' werd volgeproduceerd en de belastingwinst ging naar WW/WAO/AWW enz. enz. Kraaltjes werden kralen......iedere cultuur werd tot 'waarde' verheven, waar vanaf gebleven moest worden..... al hoefde je maar één blik te werpen op de landen die e.e.a. hadden voortgebracht, om te zien dat ze grosso modo gevuld waren met hongerende mensen, als weerslag van zo'n cultuur?.....Afblijven!!
Het is logisch en sociaal- psychisch verklaarbaar dat deze verpauperden, met zo'n behandeling, door ons, vóór ons wettelijk verordonneerd.........bij 'Hen' ....tot de conclusie moest leiden......superieur te zijn.
Deze gigantische (in mijn ogen) miskleun tengevolge van adviezen van met doctorandus titletjes opgesierde betwetertjes, die zich nog steeds vastbijten in die 'integratie-gedachtenlijn houden nu langzamerhand hun mond, uit angst voor het monster dat ze gecreëerd hebben (als ze dat zelf snappen tenminste

[cynisch])
Een monster dat zijn muil opende bij monde van de moslimraad (boycot.....jongeren weer loslaten in Slotervaart.....Franse voorsteden.
En wij? wij slikken bij de gedachte dat e.e.a. kan uitdraaien op 'Iets' waar Hitler slechts een kaarsvlammetje zou zijn als wij adequaat zouden reageren!
Thee is lekkerder! net als bijbouwen van woningen (waar Brinkman bij in zijn handen wrijft, haha)
Een 'brede' mening?..........Aarzelend haalde 'fbs33' zijn schouders op, om uiteindelijk te concluderen,......Ik geloof het niet!
Dat ik van ganser harte hoop dat mijn mening als vuilnis meegegeven kan worden?
Gegarandeerd!