Zeitgeist, 911 Mysteries, Fahrenheit 911

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Cabbage, pointer,

Jullie barage aan afleidingsmanoevres helpt niet te verdoezelen dat jullie nog steeds mijn relevante vragen niet beantwoord hebben of überhaupt zijn ingegaan op mijn relevante opmerkingen.

Jullie barage aan afleidingsmanoevres helpt ook niet te verdoezelen dat jullie nog steeds niet één verifieerbare link heb opgegeven van jullie belachelijke aantijgingen. Bijvoorbeeld de aantijging dat de vliegtuigen nog bestaan en de aantijging dat één van de terroristen nog in leven is! Gaarne foto en adres en een link naar een recent verifieerbaar interview met deze persoon (of personen).

Ga eerst eens in op de naar voren gebrachte argumenten!
En een "It ain't so!!!" antwoord is niet voldoende.

Bedenk dat voordat je aantoont, dus bewijst, dat een fantastische beschuldiging ook maar enige waarde heeft je eerst alle mondaine, voor de hand liggende vragen afdoende moet beantwoorden. En natuurlijk ga je geen tot vervelends toe herhaalde bakerpraatjes herhalen! En natuurlijk neem je een gemanipuleerde tijdsplaatje niet automatisch voor waar aan omdat het voor jou persoonlijk zo lekker in de oren klinkt. Dat is uitermate naïef!

En als één scenario meer problemen oplevert dan oplost dan heb je een probleem!
Een probleem die je niet zomaar weg kan wuiven.

Dus, samengevat:
  • Je aantijgingen ondersteunen met verifieerbaar bewijs!...dus niet met internetpraatjes alleen!
  • Ingaan en beantwoorden van alle consequentiële problemen die volgen uit jouw scnenario.
En de dringende vraag die ik graag in eerste instantie beantwoord zie -- Nb. er zijn meer vragen die ik volgens het complot scnenario beantwoord wil zien! -- is:

Volgens het complot scenario moeten er duizenden mensen van één of meerdere details op de hoogte zijn!
Waarom zwijgen al deze personen?
Allemaal! Zonder uitzondering! Hoe kan dit?

Als laatste:
Cabbage en pointer, maak nu niet de fout door elkaar als bron te vermelden!
En dit doen jullie!
Waardoor jullie dus van elkaar het idee hebben dat er wel een grond van waarheid in welke complot theorie moet zitten!
Dit is een ciirkel bewijs en dus geen bewijs.
Dus nogmaals:

Volgens het complot scenario moeten er duizenden mensen van één of meerdere details op de hoogte zijn!

Dit is een essentieële vraag! Dat wil zeggen:
Het al dan niet bestaan van een complot is fataal en cruciaal afhankelijk van deze vraag.
Dus geen afleidingsmanoevres meer maar eerst even dit cruciale punt beantwoorden graag!
Daarna kunnen we ingaan op de minder cruciale details van hoe dit complot is uitgevoerd! Van een aantal details heb ik al aangetoond dat:
  • Deze of uitermate dom en stom zijn (gebruik van thermite), of
  • Dat er wel al te haastig de conclusie wordt getrokken dat je alle details wel kent (voorbeeld: de"King's Cross" brand), of
  • Dat het gewoon praktisch nagenoeg onmogelijk is (hoe laat je veel willekeurige mensen verdwijnen op verschillende locaties zonder dat iemand ook maar iets opmerkt of er ook maar een haan naar kraait), of
  • Dat iets nu juist wel mogelijk is: (Voorrbeeld: totale desintegratie van vlucht 93 die zich met hoge snelheid nagenoeg loodrecht de grond in boorde)
Dus, mocht het nog steeds niet duidelijk zijn! Eerst even de volgende cruciale vraag beantwoorden, en ik herhaal het maar weer eens want kennelijk schijnt er nogal gemakkelijk overheen gelezen te worden:

MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

We weten niet welke theorie waar is, en hoeveel mensen er dusdanig bij betrokken zijn.

Waarom ze allemaal stil zijn?

En we weten niet hoeveel mensen hierbij betrokken zijn, het kan om enkelen, honderden, of zoals jij zegt, "Duizenden" gaan.

Misschien zijn ze wel helemaal niet stil, en lekt er op dit moment al informatie uit, maar om je vraag te beantwoorden;

- Omdat de regering mogelijk uiterst zorgvuldig te werk is gegaan bij het uitvoeren van hun meesterplan
- Omdat een aantal van deze mensen vermoord is
- Omdat deze mensen heel diep in het complot zitten
- etc etc

Ieder houdt er zijn eigen visie wel op na, hoe dan ook :)

Maargoed, deze topic is voor duidelijkheid over 911 en dat hoop ik te bereiken ook. :wink:
En natuurlijk neem je een gemanipuleerde tijdsplaatje niet automatisch voor waar aan omdat het voor jou persoonlijk zo lekker in de oren klinkt.
Alsnog, probeer jij dat maar eens te verklaren. ( En zo kunnen we eindeloos blijven doorgaan over wat WEL en wat NIET gemanipuleerd is )
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

Cabbage schreef:To Pointer; En hier komt voor de zoveelste keer bij dat mijn 2 argumenten zo goed als 100% genegeerd worden.
Dus daarom zet ik ze hier weer netjes op een rijtje, for all to see
.
Kalm aan joh. Daar komen we vanzelf. Op dit moment zitten er nog niet eens mensen in die vliegtuigen, althans we weten niet wie of hoeveel en zelfs niet of die dooie moslim er ook bij is. Vervolgens krigen we dan die mobiele babbelshow van vliegtuig op kruissnelheid en kruishoogte naar de grond en dan zijn die moslims al dood of thuis. We moeten nog even uitmaklen of iemand, waarvan we vingerafdrukken hebben, foto's en waarvan we de hele levensloop kennen en die gewoon met ons praat, of zo iemand nu dood of levend is, in de dood is ie niet terug te vinden, want verdampt en als enige overlevende zo tastbaar en ongeschonden als ikzelf en evenals ikzelf goed voorzien van een onwrikbaar alibie. Jij hebt het toch niet gedaan, hoop ik?
Cabbage schreef: 1. De officiele verklaring voor het "Vliegtuig" in het Pentagon is dat door de extreme hitte van de vliegtuigbrandstof het vliegtuig gewoonweg is "Verdampt" Waarom zijn er dan Lijken gevonden die geidentificeerd konden worden? Een vliegmachine gaat zo in rook op, terwijl de verminkte lijkjes gespaard blijven?
Er staat op het internet een filmpje waarin je kunt zien dat een F4 tegen een muur blundert en helemaal verdampt. Maar dat ding is van koolstof met een klein motortje en onbemand, net als de Global Hawk. Een F4 zou net kunnen. De Global Hawk heeft onvoldoende spanwijdte voor die lantaarnpalen buiten. Voor Pensylvania hebben we niks anders, dan dat het geen B757 geweest kan zijn. Ze hadden daar hooguit 40 man en dan krijg je de boel niet in anderhalf uur, toen de eerste opnames gemaakt werden, volledig opgeruimd en schoon. Je hebt 30 verhalen van getuigen die allemaal iets anders zeggen en die lui hebben nog nooit een vliegtuig gezien op een afstand van meer dan 8km hoog in de lucht. Het is daar Drenthe van 50 jaar geleden.
Cabbage schreef:2. Het is berekent dat als je een object laat vallen vanaf het Topje van de Twin Towers, dat dat dan ~10.00 seconden duurt, hoe is het dan UBERHAUPT Mogelijk dat de beide torens ook in ~10.00 seconden naar beneden donderen? Dat is een Free Fall zonder enige tegenwerkende kracht, maar men zou toch verwachten dat de immense sterke kern en exterior construction het wel eventjes uit zouden houden? In ~10.00 seconden! Dat wil dus zeggen dat de hele constructie van het WTC niet deugd, maar de hoofdingenieur zei toch dat dat het doel voor ogen was? Om een vliegtuiginslag te weerstaan?
De valsnelheid van de biljarrbal is 9,2 secoonden. Valsnelheid WTC1-toren is 12,2 en WTC2 12,5 seconden, beide gemeten met geluidsanalyse. De laatste 2 seconden konden niet visueel worden vastgesteld en de vertraging trad pas aan de grond op, want ineens zat er iets onder, wat niet meeviel. Gooi die biljartbal vanaf het dak in een diepe badkuip met water en je hebt hetzefde effect. Overigens dwarrelde er nog alluminium van de buitenkant rond in de straten eromheen en er waren instortingen in WTC4, het hotel.
Ruim genomen levert een val van 13 seconden bij beide torens 10°C verwarming op door de nauwelijks waarneembare wrijvingsenergie. De pyroclastische wolk (50% van de totale massa) is dan na 20seconden bij het centrum minimaal 500°C, 50m verderop 300°C, dus nog steeds acuut dodelijk. Bij 100° stort je neer en je bloed wordt stoom en bij 300° ontplof je gewoon. Ash to ash and dust to dust. Maar dan ben je altijd nog terug te vinden en te identificeren. Pas over de 1100° verdamp je min of meer, althans er blijft niets over waarmee je nog te identificeren bent, geen DNA en geen vast bot. Je kunt zo je urn in, maar wel gratis. Begraven is lastig, want terwijl de levende de kuil graaft, waait de dode weg. Die hoge temperatuur haalt een vliegtuigcrash van een B757 of B767 niet, tenminste niet voor of na die dag.
Ik denk dat Bush, als newborn christian, het kunstje van de richter Jozua in de slag tegen Ai heeft uitgehaald. Gewoon alle natuurwetten uitgeschakeld met hulp van god. Of zou Allah het echt met Osama bin Laden op een accoordje gegooid hebben?
Dat zou me tegenvallen van de Alwijze.
Cabbage schreef:Als we hier nou eens een duidelijk en fatsoenlijk antwoord op kregen? hm? :?
Dat komt best in orde. Ze gaan ons straks wijsmaken, hoe heet het was en hoe gammel de constructie. Dat is pas echt lachen, maar zes wandelende dooien is ook genieten.
We komen er vanzelf aan toe.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Pointer, waarom stap je makkelijk over tegenargumentatie heen, cognitieve dissonantie?
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Cabbage,

Op het gevaar of dat je hier weer op ga reageren wil ik toch even een opmerking maken die jou onwetendheid genadeloos bloot legt!

Jij vond of vind het vreemd dat er maar een klein gat zat in het Pentagon en een groot gat in het WTC. Het verschil is dat het Pentagon "bom proof" is (tot op zekere hoogte natuurlijk) en het WTC niet (het WTC was "impact proof"...tot op zekere hoogte natuurlijk!).

...en...nogmaals!...bij het Pentagon hebben ze wel degelijk complete vliegtuigonderdelen terug gevonden!

...maar eerst even mijn cruciale vraag beantwoorden! (zie voorgaande post...'slechts' drie keer in grote duidelijke letters vermeld!).

MvG, Wim Ahlers.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Pointer schreef:Van de link naar Wikipedia en de quote ga ik gehakt maken, als we daaraan toekomen. Dat is beloofd, hè?
Was dat nu al gebeurd?
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Cabbage,

Je hebt mijn vraag niet beantwoord! Je hebt het ontweken!
De gesuggereerde tijdsschema is manipilatief bedrog...en dit is natuurlijk te bewijzen!

Maar voordat ik dit bewijs: Beantwoord nu eerst eens even concreet de (inmiddels veelgestelde) vraag!

Een "ik weet het niet" antwoord is niet voldoende om daarvoor in de plaats een geforceerde complexe complottheorie in de plaats te zetten die meer vragen creërt dan beantwoord en bovendien enorme onwaarschijnlijkheden introduceert.

Ik zou zeggen...denk er even over na en kom met een meer intelligent antwoord, anders dan (een variant van) "Ik weet het niet!".

MvG, Wim Ahlers.
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

Atli schreef:
Pointer schreef:Ja ik distancieer mij van jouw suggestie dat ik gezegd zou hebben dat de Amerikaanse regering tientallen jaren geleden 9-11 gepland zou hebben, toen ze het alarmnummer hadden vastgesteld.
Is het zoveel moeite om even een linkje te geven naar de posting waarin ik dat gesteld heb? Het hoeft niet voor niks. Als het je lukt krijg je €100 van me.
Atli schreef:Waarom poneer jij dat dan als bewijs? Om suggestie te wekken, ik speel hier enkel op in. Voor de rest doe je dan nu weer gelijk afstand. Maar het meest hilarische komt dan nog, het pentagon zou pas jaren later klaar zijn op dezelfde datum, een simpele search in een encyclopedie levert wat anders op. En nu beschuldig je mij van suggestief met argumenten om te gaan.
Ik heb zoiets onzinnigs niet gesteld en ik heb het dius ook niet als bewijs gesteld. De bouw van het Pentagon begon op de dag af 60 jaar eerder, 11 september 1941 en dat bewijst ook niks, behalvbe dat de dames en heren kennelijk een soort raar gevoel voor symboliek met gertallen hadden, net als met dat alarmnummer.Misschioen is het op kerstavond in de familiekring met papa Bush bedacht, maar daar was ik net niet bij. Wat er wél toe doet, is de planning van die vijf grote oefeningen op 11 september. Ik heb je een link naar een overzicht met tijdpad gegeven van de militaire oefeningen en zo'n cluster is nooit eerder gelijktijdig voorgekomen. Kijk zelf maar.
Atli schreef:Nee, het is geheel aan mij voorbij gegaan net als de rest van de wereld, alleen jouw suggestieve en incorrecte informatie kan tot een helder inzicht leiden?
Wat is er niet correct aan de passagierslijsten van AA en UA?
Wat is er niet correct aan de timelines die ik je gegeven heb?
Atli schreef:
Om te beginnen al niet die onmogelijke situatie van die vier bijna lege vliegtuigen.
Oh, vier bijna lege vliegtuigen, ik neem aan dat jij materiaal heb waaruit blijkt dat vier viegtuigen met minder passagiers de afgelopen 30 jaar nooit is voorgekomen?
Als jij het normaal vindt dat luchtvaartmaatschappijen met verlies vliegen, terwijl dat niet nodig is, dan kun je twee dingen doen, verklaren hoe het mogelijk is, dat die maatschappijen nog bestaan of bewijzen dat de eigenaar een bult geld heeft liggen die niet op kan en dat hij het voor zijn hobby doet. Wonderen dienen bewezen te worden niet de normale gang van zaken.
Goed, die lui vliegen met 30% bezetting en het kost geld voor minstens 60%. Hoe financieren ze dat? Zulke onzin hoef ik niet uit te zoeken, dat zal toch wel duidelijk zijn? Die lui laden die klisten zo vol mogelijk en dan vliegen ze, toch nog geld verdienen, met al die armoe in de luchtvaart.
Toch gaan die vier kisten van twee maatschappijen de lucht in met 30% bezetting, conclusie, het is waarschijnlijk een charter en anders is het een wonder. Vier wonderen tetgelijk is mij wat teveel en vooral, als ze alle vier betrokken zijn bij zo'n aanslag. Maar vier charters, vermomd als lijnvlucht, kan heel goed en er staan geen moslims op de passagierslijst, dus die zitten er niet in. Geen enkele maatschappij mag met een onvolledig ingevulde passagierslijst vliegen. De passagiers worden twee keer buiten het vliegtuig gecontroleerd en daar is geen ontsnappen aan en in het vliegtuig worden ze ook nog eens gecontroleerd. Ze staan ook niet op de video. The 19 invisible moslims. Kijk, je kunt blind zijn, zodat jij een ander niet ziet, maar je kunt niet zo blind zijn, dat een ander jou niet ziet.
Daarom vind ik het een hot point dat die bezettingsgraad zo laag is en dat die moslims niet als passagiers zijn geregistreerd en ook niet opvallen. Als alles verschrikkelijk overcrowded is, kan ik me iets beter voorstellen, dat er misschien eentje in de twintig jaar eens doorslipt, maar dat moet dan een zindelijk exemplaar zijn, dat onder een stoel of in een weekendtas past. Kijk, je verstoppen, door aan de vensterbank buiten, onder het raam te gaan hangen, wil niet goed in een vliegtuig, wel?
Dan raakt je haar in de war.
Atli schreef:Je leest weer eens goed over de zaken heen beste, ik heb vrij vaak in een leeg vliegtuig gevlogen, dat gebeurt veel vaker dan je denkt. Natuurlijk is het wel zo dat de luchtvaartmaatschappijen dit altijd proberen te voorkomen.
Jawel, aan deze kant van de wereld, maar dat is iets anders dan de binnenlandse vluchten tussen de grote steden in de USA. De frequentie is er haast net zo hoog als bij ons een streekbus in de spits en het vliegen is goedkoper dan bij ons. Ze concurreren elkaar kapot en daardoor zijn de marges zo klein, dat ze zich geen feestvluchten kunnen permitteren. Dan schrappen ze gewoon en de passagiers snappen dat en doen niet moeilijk, want anders zou het allemaal veel duurder zijn en het scheelt maar weinig in tijd.
Er is alleen maar een onweerlegbaar duidelijke onverklaarbare situatie.
Atli schreef:Zo en die onweerlegbaar duidelijke verklaring is; pointer vult hier dan zijn onweerlegbaar duidelijke verklaring in....
Dat er geen moslims in die vliegtuigen zitten en die moslims het toch gedaan moeten hebben van de baas. Waarom? Omdat hij dat zegt, daaromI En dat kan geen steekhoudende verklaring zijn hè?
Als we dat kunnen verklaren, zijn er geen moslims meer.
Nou dan zijn die vliegtuigen dus niet gekaapt. Ik dacht al zoiets. Hoewel, zouden die moslims de vliegmaatschappijen omgekocht hebben? En de regering, zodat in het tumult van die oefeningen hun kapingen niet opvallen?
Ja hoor, dat moet het zijn en nu weten we ook meteen waarom er in de zomer te Dubai overleg is geweest tussen Osama en de CIA, toen Osama daar vertroeteld werd door een Amerikaanse arts in een Amerikaans ziekenhuis en hij bij die gelegenheid niet is opgepakt. Trouwens de broer van Osama ontbeet die dag, de 11de dus, op het Witte Huis. De families hebben zulke goede banden met elkaar en met de vice-president. Enron Carlyle, daar zitten ze allemaal in. Grote belangen in Afghanistan. Ho, Pointer je gaat te hard. Dat komt veel later pas.
Atli schreef:Oh, er is geen onweerlegbaar duidelijke verklaring want dan zijn er ineens geen moslims meer...
Ja, snugger hoor. Dus jij hebt het nu ook door?
Maar ze hebben er toch een raar gevoel over, die passagiers en dus gaan ze naar huis bellen, toch? Laten we nu even spelen dat ik Mercedes Benz heet en 22 jaar oud ben. Dan hoor je mij zeggen: "dag moeder, je spreekt met Mercedes Benz."
Is dat niet een beetje raar? Of krijgt ze ook wel eens een Mercedes Cabrio aan de lijn met ongeveer dezelfde stem als haar zoon? Ik zou zo'n knul meteen naar de psychiater sturen, niet echt in paniek, maar voor de zekerheid en misschien is het met één pilletje per dag te verhelpen. Dan heeft ie er toch weinig last van?
Maar moeder hoort gelukkig niks en wordt dus ook niet ongerust. Hoe komt dat?
Nou, dat ga ik even uitleggen. Je moet verbinding hebben met een provider die jouw telefoondiensten verzorgt en in mijn geval is dat KPN. Met een ander gaat dat niet, dus mijn toestel gaat op zoek naar een mastje, dat even doorgeeft op één van de vijftig kanalen, dat er werk aan de winkel is voor.... Voor wat? Mijn vliegtuig is bezig met de volgende mast, het signaal is uiterst zwak, want die masten vangen het signaal niet uit de hoogte, daar zijn ze niet op gericht en het vliegtuig is een kooi van Faraday. Die mastjes op de grond gaan stuk voor stuk toch aan de gang en als het niet goed gaat schakelen ze dat kanaal uit en proberen een volgend kanaal. In een oogwenk zijn er per mast zo'n twintig kanalen uitgevallen, schade 5-8 ton of zo in een kwartiertje. Daarom mag het niet, maar het lukt ook niet.
Dat verbinding maken met de juiste provider, heet de handshakeprocedure.
Aan een nummer kiezen kom je niet toe.
Een goed gesprek hebben met een krekel is makkelijker.
Alleen een crewmember heeft in de cockpit gezien dat er een buitenlijn open is en belt via de sateliet. Dat loopt vanaf de sateliet die een stevig signaal krijgt van een buitenantenne op het vliegtuig via het Verizongebouw naast WTC7. Dat zou dus technisch kunnen, maar dat gesprek is ook fake. Op een heel eigenaardige manier vertelt ze dat ze tussen de gebouwen vliegt, volkomen onecht. Op de plaats waar ze in werkelijkheid zit, zal ze het zich niet hebben kunnen voorstellen, want vrouwen zijn vaak niet zo geschikt om over de ruimte en hun ervaring daarvan te vertellen. Dat is geen geringschatting maar een fact of life, zoals alleen mannen kleurenblind kunnen zijn.
Dus zijn die telefoongesprekjes pure nep en als je dat weet, hoor je dat en lees je het in de transcripties.
Daar word je toch pissig van? Je wordt toch belazerd waar je bij staat? En het gaat niet om het kopen van een 2de hands fiets met terugtraprem. Het gaar om 3000 mensenlevens en nog een hoop meer in de daarop volgende oorlogen. En het gaat om nóg meer, om de vrijheid, de persoonlijke integriteit en de democratie. Maar dáár kom ik nog op terug.
Dan het overvliegen van een oneindig veel begeerlijker doel als Indian Point.
Atli schreef: Nou en ik maar kijken naar Indian Point, wat en waarom is Indian Point Zo begeerlijk? Ze vlogen over een kern reactor, de heel USA staat er vol mee? Ze hadden overal een veel makkelijker aanslag kunnen plegen, waarom sowieso deze moeite dan?
Ze vlliegen er allebei vlak overheen en dicht bij elkaar in de buurt. Het zijn er twee op één terrein, maar nog belangrijker is dat er alle atoomafval ligt van 60 jaar Amerikaanse atoomenergie. Dan krijg je daar een dubbele meltdown. Mooi gezichjt hoor. Ik heb een video van Tjernobil gezien en dat is mooier dan met Oud en Nieuw. De vent die de video opnam is dood, net als alle anderen die op die brug stonden te kijken. Een dubbele meltdown van twee zulke grote centrales is niet meer benaderbaar en dan gaat dat atoomafval ook meedoen. Die burgemeester Juliano van New York roept vcanuit zijn beschutte crisiscentrum in WTC7 dat het helemaal niet gevaarlijk is, als je maar jodiumpillen slikt, maar die zijn er niet genoeg en het helpt niet echt. Je gaat als New Yorker toch wel dood, als je niet toevallig ergens elders was. Boston is na een week ook uitgestorven, zoals het hele noordoosten. De meesten sterven heel langzaam een gruwelijke dood en als je het overleeft, kun je nooit meer terug. Het is heel erg veel erger dan Tsjernobil. Als Osama bin Laden de baas was geweest in die vliegtuigen waren die vliegtuigen op Indian Point terechtgekomen en dan was WTC en heel New York en ales tot en met Boston de klos geweest en voor duizenden jaren onbewoonbaar.
Atli schreef: Jij bent het slachtoffer van een complot theorie en jij moet dus verklaren.
Zonder complot had het nooit gedaan kunnen worden. Moslims smeden ook een complot bij elke aanslag. Als je de daders wilt pakken, heb je dus een complottheorie nodig.
Atli schreef:
Dat is niet te verklaren met Bin Laden als meesterbrein. Waarom heeft Bin Laden de eer nooit opgeeist?
Dat zal je aan Bin Laden moeten vragen, maar wanneer kom jij met argumenten aan voor jouw complot theorie?
Nou zo kan ie wel weer even hè?
Atli schreef:Even resumeren, ik ben nu te dom, omdat ik met de grootst mogelijke eenvoud jouw suggestieve verdachtmakinkje weerleg?
Kijk, dat zou ik erg knap vinden, maar ik weet wat verliezen is, dus hou je maar niet in.
Je moet die moslims in de vliegtuigen zien te krijgen hè? in één ding heb ik het makkelijker gemaakt. Nu die mobiele babelkousen zijn afgevallen ben je ook van sdie stomme box cutters af. Je kunt ze net zo goed een behoorlijk pistool geven. kllein kaliber zoiets als .22 want het is een vliegtuig. Mountain Eagle is geschikt, lekker licht en het dingetje komt uit Israël.
Atli schreef:
Het is dus geen busritje, onthou dat maar.
Nee, maar het is ook geen spannend jongensboek waar je hier en daar wat bij kan fantaseren!
Jeetje, ik had het toch niet per ongeliuk over seks? :oops:
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

wahlers schreef:Cabbage, pointer,

MvG, Wim Ahlers.
Misschien, omdat je zo hard schreeuwt, zou dat kunnen?
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Pointer schreef:
wahlers schreef:Cabbage, pointer,

MvG, Wim Ahlers.
Misschien, omdat je zo hard schreeuwt, zou dat kunnen?
Oke Pointer, dat Wahlers schreeuwt, daar heb je gelijk in, maar wanneer geef je antwoord? Ben eigenlijk ook wel benieuwd!

Vr. groet.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Pointer,

Die 10 seconden die jij noemt zijn variabel! Het varieert ergens tussen de 10 en 15 seconden (omdat je door de rook niet precies kan zien hoe of wat).

Daarnaast is het logisch dat de vloeren (nagenoeg) met de valsnelheid vallen!
Dit heeft alles te maken met weerstand en moment!
Het moment is enorm groot ten op zichte van de weerstand!
De vertraging is dus verwaarloosbaar!

Zo, weer een mythe naar het rijk der fabelen verwezen!

Maar nu graag eerst even mijn cruciale vraag beantwoorden die aan de basis van ieder complot ligt.
Namelijk: ZWIJGZAAMHEID!

Dus eerst even de volgende kritische, zeer relevante, en cruciale vraag beantwoorden:

MvG, Wim Ahlers.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Zeg Pointer ik merk dat jij allerlei suggestieve zaken inbrengt en verwacht dat dit wordt weerlegt. Wordt dit gedaan dan stel jij dat je dat nooit had gezegd. Vervolgens deponeer jij weer allemaal suggestieve zaken, moet ik daar dan nog op ingaan? Want dan beschuldig je me er weer van jouw woorden in de mond te leggen. Punt is, je hebt geen enkel argument, en met suggestieve bull shit probeer jij mensen een illusie aan te wrijven.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

O ja,

Beantwoord de vragen van Wahlers nu even!
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Excessief gebruiki van grote lettertjes op dit forum wordt niet gewaardeerd. Dit weten de meeste leden neem ik aan toch wel, kunnen we daar even mee ophouden? Graag!
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Excessief gebruik van grote letters wordt dus niet getolereert. Maar in deze is het discutabel om te stellen dat de grote letters excessief worden gebruikt. Immers, het gaat erom een mede "debater" er op te wijzen dat er vanaf het begin van de topic nog wat onbeantwoorde vragen liggen. In deze zin heeft het groot letter gebruik zeker een doel, en eigenlijk twee;

a) De mogelijkheid elimineren dat een debater kan stellen dat hij de vragen "over het hoofd heeft gezien".

b) Duidelijk laten zien dat enkele hamvragen in dit toch al duistere verstop spelletje niet beantwoord worden.

Dit alles kan er nu toe bijdragen dat bepaalde personen zich alsnog geroepen voelen om deze hamvragen te beantwoorden waardoor de discussie niet een al te éénzijdig verloop krijgt. Ik steun Wahlers dan ook in deze dat hij grote letters blijft gebruiken ten einde antwoord te krijgen en voor het goede fatsoen in deze discussie natuurlijk.
Plaats reactie