HarrieMe schreef:Jessy schreef:Kan zijn. Misschien wacht de overtuigde "gelovige" geduldig tot de wetenschap het bewijs van het wel bestaan van ID kan aantonen. Daarbij is er een groot verschil tussen het objectieve bewijs van het onderzoek der vormen en de het subjectieve bewijs van het leven in die vormen.
Vind je jezelf erg slim, of lijkt dat alleen maar?
Sinds wanneer moet de wetenschap iets bewijzen? Het is de wetenschapper die iets beweert, die ook daarvoor het bewijs moet leveren. Ik de kerk zal zo'n opmerking als hierboven mogelijk de spreker veel achting brengen, maar ik vind het gewoon een lage discussie truck om zo de zaak om te draaien. Laat de persoon of de groep die beweert dat er een ID is, daarvan ook het bewijs leveren.
Niet eerst een lullige opmerking maken dat er een ID bestaat en dan aan een andere groep vragen hiervoor bewijzen te leveren.
Als jij alleen maar sterk bent in woordspelletjes, kun je jezelf wat moeite besparen, want op deze manier wens ik niet te discussiëren.
Met normale argumenten komen, verifieerbare en eerlijke argumenten, en niet met overtuiging en woord draaierijen.
Heb ik mij nooit afgevraagd of ik slim zou zijn en of het alleen maar zo zou lijken.
Dat is wat in jouw denkvermogen opspeelt Harry Me.
De wetenschapper bewijst door wetenschap te bedrijven het feit door het voorleggen van bewijzen dat het is zoals het is zo dacht ik toch. Nu zolang de wetenschapper niet door bewijzen het feit kan staven dat er geen I.D. is dat alles wat is, niet door I.D tot aanzijn is geroepen is de stelling dat het wel zo is zonder bewijs net zo geldig Harry Me. Ook de wetenschapper kan geen wetenschappelijk bewijs leveren dat het wel niet zo is. Ook de hele evolutietheorie van Darwin brengt geen bewijzen van het wel of niet I.D.
Dit zijn geen woordspelletjes nog draaierijen Harry Me die laat ik aan jou over maar de naakte WAARHEID.
Nu ik zal voor deze ene keer aan jou vragen daar je me beschuldigd van het feit dat ik om bewijs zou hebben gevraagd dat er geen inteligente werkzaamheid de aanstoot heeft gegeven voor het evolutionaire proces.
Bewijs jij nu maar eens wetenschappelijk dat I.D niet kan bestaan Harry Me.
Dat er geen intelligentie het evolutieproces in aanzijn heeft geroepen. Dat kan je niet. Je geloofd niet dat er een intelligentie de stoot heeft gegeven aan het evolutieproces met alle gevolgen van dien, en dat is jou goed recht.
Zelf vindt ik het een domme vraag daar deze niet te beantwoorden is maar aangezien jij dit ter brede bracht ben ik zo vrij je de vraag te stellen. .
Zie de zin in de onzin en de onzin in de zin.