Hallo Diego.
Don Diego schreef: Het botweg afwijzen van alles wat niet binnen de nauwe grenzen van alles wat tot nog toe door de wetenschap is bewezen beperkt mijn betoog.
Ik wijs niet botweg alles wat niet wetenschappelijk bewezen is af, maar voor ik mijn bestaande mening wijzig, of een nieuwe opvatting aanneem, dan wil ik wel bewijzen zien.
Mijn wereld strekt zich nu eenmaal iets verder uit dan datgene wat hier als grens wordt verordonneerd. Er mag amper over worden gesproken.
Volgens mij zijn er nog steeds geen berichten van je verwijderd, en volgens mij ben je óók niet geband. Je hebt zelfs geen officiele waarschuwing gekregen. Dus hou aub op met steeds te zeggen dat je geen vrijheid van meningsuiting hebt hier. Mensen hebben ook het recht om naar bewijs te vragen voor de beweringen die jij doet.
Alles is onzin en ja dan valt er niet verder over te praten.
Dit heb ik nooit gezegd. Wat jij zegt is voor mij niet na te trekken, dus kan ik er niets mee. Misschien moet ik ook LSD gebruiken (nee, dit is geen sarcasme, ik zeg het er gelijk maar even bij), maar daar heb ik niet zoveel zin in.
Wel hele discussies over een bijbel als zijnde wel waar, dus het spijt me dat ik geen argumenten kan aan voeren die binnen het hier gestelde reglement vallen.
Wel, het zijn geen argumenten waar ik iets mee kan, en vele anderen. Ik kan niet natrekken of het waar is, en dan houdt het voor mij op.
Vriendelijke groet