Ad hominem discussie in Midden Oosten Topic

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" uitdrukkelijk afstand van nemen.

Moderator: Moderators

HierEnNu
Superposter

Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Bericht door HierEnNu »

Berjan schreef: 03 jun 2025 16:50:scissors:
haha, je bent niet goed bij je paasei....
Nou en? Al is dat zo: jij plaatst toch ook reacties?
Berjan schreef::scissors:
Ik zou bijna moeten lachen
Erg kort van geheugen kennelijk:
  • het ene momemt "haha" en ff later "Ik zou bijna moeten lachen" :roll:
Wat er tussen dat ene moment en ff later instaat heb ik gelezen, maar jouw provoceende scheldproza overschreeuwt dermate het punt dat je wilt maken, dat ik het hier bij laat.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ChaimNimsky:
. . .Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden.
.. . . . . . . . . . . . .
Berjan
Bevlogen

Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Bericht door Berjan »

HierEnNu schreef: 03 jun 2025 17:27
Berjan schreef: 03 jun 2025 16:50:scissors:
haha, je bent niet goed bij je paasei....
Nou en? Al is dat zo: jij plaatst toch ook reacties?
in tegendeel tot jou ben ik wel goed bij mijn paasei.. Want ik lees en hoor veel en kan dit plaatsen. Ook kan ik mijn mening omvormen als blijkt dat ik ongelijk had (zo dacht ik ooit dat 7 oktober een pure militaire operatie was, totdat ik de beelden van 7 kotber zag en zoveel onschuldigen die stierven)... Jij daarentegen bent enkel en alleen in jouw eigen gelijk gaan geloven en met de hakken in het zand

Een voorbeeld dat jij dat niet kan en telkens dezelfde kool komt stoven is die groep de GHF genaamd..

Op iedere nieuwssite kan je lezen dat er dozijnen Palestijnen gedood zijn bij het uitdelen van voedsel en nog veel meer gewond geraakt. Geraakt door kogels, tanks en drones. En jij blijft maar doen alsof het een prima partij is.. Ik heb je al een keer gezegd dat men 30 km heen en 30 km terug moet lopen, met zware dozen die dan kapot gaan waardoor alles voor niks is geweest. Doet mij denken aan de hongerwinter, waar NL'ers voedsel haalden bij boeren en dan op straat ineenstorten van de honger. Of hun voedsel werd gejat door Jan hagel.

Maar niks van dit alles lijkt tot je door te dringen. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je als smoesje gebruikt "ik vind het niet leuk hoe jij reageert dus ik reageer er niet op"... Wat gewoon een f*cking smoesje is. Want zelf reageer je vaak met ! en ! en dat is nog veel irritanter dan mijn bijdragen.
Net als die andere pipo, Lost and not found yet... Die heeft zelfs een ! in zijn nicknaam.. Zijn jullie familie? OF hebben jullie dezelfde IP?
Gesloten