Tja, een gek geef je altijd gelijk, dan ben je van het gezeur af!pieps schreef:Beste Distiple , tuurlijk zijn soldaten beroepskillers ; en een heleboel , zoals Erik O. vinden het ook nog eens gewoon lekker ... trigger happy , heet dat .
P.S. Ik heb dit reeds lang geleden met proffesionele hulp besproken , en deze persoon gaf me groot gelijk in m'n redenering ...
Maar het is schandalig dat je iemand als Erik O. zo iets aanwrijft!
Je volgt kritiekloos wat een paar domme lullen van de marechaussee ten onrechte over hem beweerd hebben! Dat is nu juist waarom het Openbaar Ministerie met de broek op de enkels kwam te staan!
Los daarvan, vind ik dat Nederland geen barst in Irak of Afghanistan te zoeken heeft, ook niet onder het Navo verdrag.
Het is gewoon het zoveelste avontuur van een stel publiciteitsgeile politicie, die vooral aan hun toekomstige functies op internationaal niveau denken.
Het is krankzinnig dat Nederland niet de middelen heeft om zaken van oorlog en vrede op een juiste en deskundige manier te regelen, en ook via het perlement afdoende te controleren. Dat laat maar al te duidelijk zien, dat de democratie in Nederland niet functioneert.
De grootste klap voor de democratie was toen Wouter Bos ook zijn PvdA een draai liet maken vóór uitzending naar Afghanistan, omdat hij straks met het CDA vetrder wil.
Zo speelt men handjeklap, ten koste van het leger.
De gewone burger verdient ook niet beter, moet hij maar niet zo laks zijn in het stemhokje.