net zoals bijblegekken er altijd in slagen om wetenschappers te vinden die beweren dat de mens 6000j oud is of iets in die strekking.
en dan zie je door wie die wetenschappers betaalt worden, tot je eens uitzoekt wat het vakgebied van die wetenschappers is.Youtube staat trouwens vol met video's van wetenschappers die er anders over denken.
ik wil gerust die andere mening horen en zien zolang ze relevant is of een bijdrage kan leveren.Maar zelfs als je geneigd bent aan te nemen dat het wetenschappelijk aanvaard is dan nog is het naar mijn mening totaal van de pot gerukt als je een afwijkende mening niet wilt horen of zien.
wil ik me amuseren zet ik wel een youtubefilmpje op dat de holocaust ontkent, beweert dat de aarde plat is of dat de mens niets met de opwarming te maken heeft.
wil je oplossingen en maatregelen rond milieu en co2 dan is die mening, dat de mens geen invloed heeft, simpelweg flauwe kul en magje die dus negeren.
dan is het zelfs tijdverlies om zulke mensen uit te nodigen want dan vershcitj je tijd aan onnodige discussies.
fout, wat is het thema is de 1E vraag.Dat zou net zoiets zijn als er op een atheïstenforum (Freethinker) bijdragen worden verwijderd waarin gesteld wordt dat god wel bestaat.
hier is ergens een geweldig topic rond der ark van Noah, leuk amusement
maar bespreek je biologie man/vrouw dan is de bijbelse onzin dat vrouwen uit de rib vd man komen simpelweg neit relevant, onzin,... en moeten die berichten gewoon geschrapt worden.
er is een verschil tussen mening en feitenBuitendien dient een nieuwsmedium neutraal te zijn en niet bepaalde meningen bij voorbaat af te serveren.
ik vind joden neit leuk is een mening
er zijn 6 miljoen joden afgemaakt door Hitler is een feit.
en ja, je vindt youtubefilmpjes die dit feit ontkennen.