lanier schreef: ↑26 jan 2018 11:07
Ik vraag me altijd af waarom die ufo's plotseling zo enorm versnellen. Enig idee wat er met je lijf gebeurt als je erin zit? Die G-krachten zou geen levend wezen kunnen weerstaan.
Daar heeft
men het dan ook over. Je overleeft het niet. Conclusie?
Men is sinds oktober 2017: Chris Mellon: FMR Deputy Asst Secretary of Defense for Intelligence Jim Semivan: FMR Sr. Intelligence Service, CIA’s Directorate of Operations Dr. Hal Puthoff: Director of DOD/CIA/DIA Scientific Research Programs Steve Justice: FMR Advanced Systems Director for Lockheed Martin’s “Skunk Works” Luis Elizondo: FMR Director of Programs to Investigate Unidentified Aerial Threats, USG.
Geen idee waarom men zo omslachtig werkt maar
deze website is min of meer het happy CIA doorgeefluik van aanvoer naar de media van nieuw aangekondigd "gun-camera footage". Over die beelden kan de media straks weer praten. Daarna komen weer wat piloten. bladiebla enzovoorts. Conditionering. En
deze bollebozen zitten er achter. Met -- 'aan het hoofd' -- Tom DeLonge de ex-voorman van een bekende USA Rockband om het voor het jonge publiek aantrekkelijk te maken zich bezig te gaan houden met een geweldige toekomst vol baanbrekende hersenbrekende nieuwe technologie en de onbeperkte mogelijkheden. Schone natuur, vrije energie, eten voor iedereen in de wereld ....
Terug bij de Inertia/Gforce in dit verhaal. Het is, zo beweerd men om deze reden, niet iets van menselijke hand afkomstig aan ontworpen vlieg-tuig.Tenzij men ergens op aarde (naast de EMdrive) nulpunt energie heeft weten te beheersen en/of bubbel ter bescherming als magnetisch schild om het voertuig en een kunstmatig 1G downfore in deze bubbel heeft aan zwaartekracht voor de inzittende zodat hij niet verpletterd wordt.
Ik verzin het niet, ik heb het aangehoord. De inzittende zou kunnen overleven in een "bubbel". Een soort magnetisch krachtveld. Vrij geparafraseerd naar: Hal Puthoff, Thomas Bearden, Tom Valone, Mark MccAndlish, en de zelfgeclaimde insiders/klokkenluiders als Bob Lazar, Bill Uhouse, en Edgar Fuche. Dan zijn er nog de Ben Rich quotes van wijlen directeur van Lockheed Martin’s “Skunk Works”.
Men poogt toch ook anti-materie te fabriceren tegenwoordig. Genoeg stof dus je te verwonderen op dezelfde manier men zich vroeger verwonderde aan het idee te kunnen vliegen als een vogel.
Steve Justice wijst in de video-presentatie op de website naar een futuristisch vliegtuig met een soort van Magnetisch Middendeel en zegt:
"I want to build that!"
Van mij mag hij maar velen beweren dat het er al is.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (
General Wesley Clark 2007)