inferno no!!

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

coby
Forum fan

Re: inferno no!!

Bericht door coby »

Krautsjo schreef:
coby schreef:
gerdatolsteyn schreef: http://youtu.be/fKpRVOsh1dA
Nou zeg. Het is nog niet eens 20 juni en God heeft al met vuur geantwoord.
Oh, vandaar dat die niet met haar hoofd in beeld wil.

Je loopt nu net zo achter als je met het meeste achter loopt, het is al afgedaan als een hoax.

En wat is er nu weer 20 juni ?

En als er nu eens niets is op 20 juni, stel je dan je mening rigoreus bij of ga je dan gewoon weer onverdroten met oogkleppen op en met vingers in de oren door met geloven in niets ?
Rereformed had God uitgedaagd dat Hij hem zou bekeren of het zwijgen opleggen. Toen zei ik dat Hij voor 20 juni met vuur zou antwoorden. :lol:
Ik wist niet eens dat het een hoax was. Ik loop achter, want God heeft mij volgens mij het zwijgen opgelegd i.p.v. Rereformed. Ik wou hier vorige week weer een prachtig wonderbaarlijk bewijsverhaal voor jullie posten en toen had ik een virus en liep m'n laptop vast. Ik kan alleen nog maar internetten als ik bij m'n ouders of op m'n werk zit.
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
Krautsjo

Bericht door Krautsjo »

Ik zou maar op passen als ik jou was, want iedere computer die je nu gebruikt kan hetzelfde overkomen als je eigen computer want God maakt nergens half werk van.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ik zou M$ overboord gooien en overstappen op Ubuntu, dat is tenminste rechtstreeks afkomstig uit de poelen van de hel. :D
Krautsjo

Bericht door Krautsjo »

Jin schreef:Ik zou M$ overboord gooien en overstappen op Ubuntu, dat is tenminste rechtstreeks afkomstig uit de poelen van de hel. :D
Ik dacht altijd als ik Apple en Linuxadepten lees en hoor dat Microsoft de anti-dinges was.
Jinny

Bericht door Jinny »

Krautsjo schreef:
Jin schreef:Ik zou M$ overboord gooien en overstappen op Ubuntu, dat is tenminste rechtstreeks afkomstig uit de poelen van de hel. :D
Ik dacht altijd als ik Apple en Linuxadepten lees en hoor dat Microsoft de anti-dinges was.
Yep, en daarom laten we het 'domme volk' ook in die waan....... :D
Knutselsmurf
Forum fan

Bericht door Knutselsmurf »

Hoi "Gerda",

Welkom hier :)

Als je een boek wil verbranden kun je dat beter recht op zetten, met veel lucht tussen de bladzijden.
Zo heb je helemaal geen peut nodig, dat is veel beter voor het milieu.
Maar eigenlijk ben ik tegen boekverbrandingen,
als je het boek niet mooi vind, geef het dan aan de kringloopwinkel, of doe het bij het oud papier.

Waarschijnlijk heet je in het echt geen Gerda, maakt niet uit hoor,
ik ben bij de GBA ook niet bekend onder de naam Knutselsmurf.
Maar ik heb het vermoeden dat we in het filmpje 2 heren zien, waarvan 1 zich heeft verkleed als vrouw.
Maakt niet uit hoor, ook dan ben je hier welkom, ik ben een groot liefhebber van diversiteit.
In Nederland hebben moslims meer vrijheid om hun versie van de islam
te volgen en te verspreiden als dat zij dat in de "islamitische" landen hebben.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

coby schreef:Rereformed. Ik wou hier vorige week weer een prachtig wonderbaarlijk bewijsverhaal voor jullie posten en toen had ik een virus en liep m'n laptop vast.
Dat is vast een Teken van God, omdat je veel te veel rondhangt op een zondarenforum. 8*)
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Coby, lees in godsnaam Maarten 't Hart: "Wie God verlaat heeft niets te vrezen" om ook eens een andere kijk op je heilige boek te krijgen. Je leest 't en daarna verwerp je het desgewenst.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

coby schreef:Rereformed. Ik wou hier vorige week weer een prachtig wonderbaarlijk bewijsverhaal voor jullie posten en toen had ik een virus en liep m'n laptop vast.
Haleluja mijn gebed is verhoord, het bewijs dat God bestaat.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

coby schreef:Ik wou hier vorige week weer een prachtig wonderbaarlijk bewijsverhaal voor jullie posten en toen had ik een virus en liep m'n laptop vast. Ik kan alleen nog maar internetten als ik bij m'n ouders of op m'n werk zit.
Ik wilde vorige week een methode presenteren om het Higgs deeltje met een klontje suiker en wat bezweringen uit de koffie te destilleren. Toen ging de deurbel en kwam er onverwacht maar wenselijk bezoek. Het werd laat en de wijnvoorraad slonk. De dag erop was ik vergeten wat ik wilde posten. :(
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

collegavanerik schreef:
Haleluja mijn gebed is verhoord, het bewijs dat God bestaat.
Heb jij gebeden? Ik "geloof" er niets van! Ga je schamen.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

De vakanties staan voor de deur. Gerda heeft weer een boekbespreking op internet gezet. Ze heeft een goede smaak dus kopen dit boek en meenemen op vakantie.

Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik »

Ja, nu gaat er wel een lampje branden.
Dat hele Gerda Tolsteyn gedoe is begonnen rond de releasedatum van dit boek.
Leuke marketingtruc ?
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

En anders is het een studentengrap.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
AnimalTheMuppet

Bericht door AnimalTheMuppet »

Satire of niet, ik kan toch echt niet goed lachen met praktijken die ik vooral associeer met de jaren 30 en 40 in Duitsland, de jaren 50 en 60 in Rusland, de jaren 70 en 80 in China en de jaren 90 en 00 in Noord Korea. Maar soit. Als u kloten aan uw lijf hebt, verbrand dan een bijbel. Als u meer kloten aan uw lijf hebt dan de gebruikelijke twee, of u bent levensmoe: een koran brandt ook héél goed.
Plaats reactie