Ja maar dat verhaaltje trappen we niet meer in, dat doet de desbetreffende meneer zelfs niet meer.
Omroep Brabant schreef: De verdachte vleesverwerker Willy Selten uit Oss trekt alsnog het boetekleed aan. Het bedrijf erkent dat een partij paardenvleessnippers als rundvlees in de vleesverwerking is terechtgekomen en wijt dat aan een fout die is gemaakt in het bedrijf. Eerder op de dag beweerde het bedrijf nog iets anders.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/18989 ... +fout.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Als fenylbutazon vaak gebruikt wordt, legaal en illegaal, en er weinig controle is komt het vaak in de voedselketen terecht omdat er vaak gerommeld wordt.
En vervolgens op mijn bord.
Niet dat mijn lijf niet tegen wat toxines bestand is, ik wil het gewoon graag weten, Fish.
Het is jammer want nu is het een goed moment om paardenvlees te promoten als zijnde redelijk diervriendelijk, goedkoop en gezond.
Als dat ervoor zorgt dat er meer mensen naar de slagerij gaan ipv vlees bij de supermarkt te kopen is dat ook nog goed voor de middenstand.