Cactus schreef:Men zou eens kunnen beginnen met Israel uit te sluiten van Europese sportgebeurtenissen. Waarom doet dat land eigenlijk mee met EK s op veel sportgebied? Is Israel plotseling een Europees land ?
Rereformed schreef:Hahaha. Het wordt steeds kinderachtiger met het zoeken naar oplossingen.
Oh nee hoor! Sportboycot wordt wel vaker gedaan. Gewoon zo'n land buitensluiten van alles en nog wat.
Maar zeg eens, waarom doet Israel mee in EK s ?
Sinds wanneer behoort Israel tot Europa?
Dan gewoon boycotten. Als ik zie dat een produkt uit Israel komt, dan koop ik dit niet. Ook geen fruit.
Maar ook een volledige boycot zoals men tegen Iran nu uitvoert totdat dat land voldoet aan de VN resoluties betr. het ontruimen van ingepikte grondgebieden van de Palestijnen en terugkeer van de gevluchte Palestijnen.
Rereformed schreef:
Jij begrijpt wellicht nog niet dat de evangelische christenen in Amerika tien maal zoveel fruit kopen als jij en dan juist Israelisch fruit gaan kopen.
Dat zal mij aan mijn anus oxideren wat die evangelistische christenen in de VS eten!
Ik houd mijn geweten rein en koop geen Israelische produkten.Het zal niets uitmaken maar dat doe ik voor mijzelf.
Rereformed schreef:
Jij begrijpt blijkbaar ook niet dat de christentoeristenindustrie jouw boycot van Israel finaal aan zijn laars lapt. Weinig begrijp jij van de gelovige wereld.
Ben ik ff blij!
Als er een VN boycot zou worden uitgeroepen dan zal die toeristen industrie gewoon niet kunnen voortduren.
Alles met een Israelisch paspoort wordt nergens toegelaten en zij met een Israelisch stempel in het paspoort verliest gewoon dat paspoort. Bingo!
Zodra Israel gehoor geeft aan de 60 genegeerde VN resoluties kan alles weer normaal worden.
Maar ik ben mij ervan bewust dat dit een utopie is want het judeo/christendom zal zoiets nooit laten gebeuren. Dus verder met die strijd in v.m. Palestina!
Rereformed schreef:
Jij begrijpt ook niet dat het overlevingsinstinct en de overlevingsstrategiën van de Israeliërs veel groter zijn dan van welk volk op aarde ook.
Dacht jij dat hier iemand zit die achterlijk is? Gedurende mijn hele betoog heb ik de vele methoden uiteengerafeld en aangetoond waaruit duidelijk blijkt hoe geraffineerd de zionisten te werk gaan. Slechts de naïevelingen geloven die zionistische leugens en propaganda. Ik niet! Ik kijk daar dwars doorheen.
Rereformed schreef:
Kortom, je bent naief. En het enige wat je rest is maar voortdurend je gal spuwen op de zionisten. Aangezien de zionist ook daarmee al millennia bekend is is alles wat je doet voor hen als het gezoem van een vlieg om de oren.
Oh, wie is hier naïef? Wij zijn hier bezig met een discussie en ik sta aan een andere kant dan jij. Tenzij JIJ een zionist bent was het niet mijn bedoeling om zionisten van hun ongelijk te overtuigen. Zo naïef ben ik nu ook weer niet. Maar ik slik echt die leugens en verdraaiingen van feiten niet die de zionisten middels door hen gecontroleerde media de wereld in toeteren.
Mijn citaten komen voor 95% uit joodse bronnen!
Jews for Justice in The Middle East is er 1 van. Er zijn gelukkig nog heel veel joden die absoluut TEGEN dat zooitje geraffineerde landrovers in de Knesset zijn.
Een Ander Joods Geluid is er ook één. Veel van mijn citaten werden opgetekend door Israelische auteurs. Ik ben geneigd om hun kritische commentaren als juist en correct te beschouwen.
Door mij hier neer te zetten als naïef zet je ook al die kritische joden neer als naïef! Het was door hun verslagen dat mijn ogen open gingen en inzag dat we jaren lang een leugen hadden aan moeten horen van zie zielige jood in Israel temidden al die boze wrede Palestijnen . Dat stadium heb ik al lang geleden achter mij gelaten. Er zijn in de recente geschiedenis teveel volkeren geweest die achter hun op macht en uitbreiding van land beluste leiders aanliepen als schapen. De resultaten zijn bekend.