Meedenken over een landelijk artikel

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Jagang
Ontoombaar

Re: Meedenken over een landelijk artikel

Bericht door Jagang »

MysticNetherlands schreef:Is dat allemaal van biologische oorsprong?
Alle vlees is van biologische oorsprong. :D
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
zdDog
Geregelde verschijning
Contacteer:

Bericht door zdDog »

elsje schreef:Ik heb het afgelopen jaar 4 eenden en twee schapen geslacht. het vlees opgeslagen in mijn diepvries en er heerlijk van gegeten deze winter. Slachten kan op vele manieren, snel en doeltreffend: koop een slachtpistool
met 1 schot, geen lijden, het leegbloeden komt na de dood. (slachtpistool voor varkens geiten en schapen) kleinvee dus niet, scherp mes, weing bloed, wel veel veren plukken, klotewerk!.
dit is een reactie, op de laatste 3 reacties
nu terug naar het landelijk artikel z dog hoe gaat het eigenlijk? dit was toch jou -vraag voorstel?
klopt, geldgebrek en te weinig animo, ik heb het voorlopig even geparkeerd
HenkM
Superposter

Bericht door HenkM »

Jagang schreef:
MysticNetherlands schreef:Is dat allemaal van biologische oorsprong?
Alle vlees is van biologische oorsprong. :D
dat ik daar nu niet op kwam !! =D>
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Iedere link waar ik op klik brengt me op het forum.

Eehhh zelfs de site zelf opent niet.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
zdDog
Geregelde verschijning
Contacteer:

Bericht door zdDog »

ik kom er ook niet op, het lijkt erop dat er iets met de hele website niet goed is, ik heb een tijdje geleden het forum-stokje overgedragen aan de voorzitter, maar het lijkt nu dat de ASP volledig uit de lucht is...?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

1. De kop/aanhef met trekken/uitnodigen om verder te lezen
2. Doe een beroep op het verstand. Vraag hoe mensen doorgaans een beslissing nemen in het leven.
3. Laat de onlogica zien van alle religies (die ze gemeen hebben, o.a. de verspreiding) en wat het verstand zegt.
4. Laat zien dat Geen religie ook kan verbroederen.

Zomaar 4 ideetjes.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Oscardebest

Bericht door Oscardebest »

Ik kom ook niet meer op het forum. Heb jij toevallig op andere manieren contact met leden van de ASP, zdDog? Ik heb er de laatste dagen veel met anderen over gesproken, maar dan staat het natuurlijk wel lullig als de website niet bereikbaar is.
HenkM
Superposter

Bericht door HenkM »

Oscardebest schreef:Ik kom ook niet meer op het forum. Heb jij toevallig op andere manieren contact met leden van de ASP, zdDog? Ik heb er de laatste dagen veel met anderen over gesproken, maar dan staat het natuurlijk wel lullig als de website niet bereikbaar is.
Hans heeft me laten weten dat het om een serverprobleem lijkt te gaan. Naar verwachting
spoedig opgelost.

Mogelijk een dDos aanval?
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Oscardebest

Bericht door Oscardebest »

Volgens mij heeft God zojuist weer een wonder laten plaatsvinden. Dat, of het is gewoon toeval dat de website het nu weer (min of meer) doet. :) Er is nog wel onderhoud, maar dat is al een stuk beter dan wat er eerst was.
HenkM
Superposter

Bericht door HenkM »

Oscardebest schreef:Volgens mij heeft God zojuist weer een wonder laten plaatsvinden. Dat, of het is gewoon toeval dat de website het nu weer (min of meer) doet. :) Er is nog wel onderhoud, maar dat is al een stuk beter dan wat er eerst was.
hallelujah
Plaats reactie