lisa schreef:
Moslims denken heel goed na hoor. Daarom hebben ze als ze zelf goed nadenken en de Koran lezen, de juiste mindset.
Bio-industrie is een uitvinding van de atheïsten. Het gaat om geld, hebzucht, begeerte. Wapens, atoombommen, alcohol industrie, auto's met luchtvervuiling, plofkippen, supermarkt zit vol met kankerverwekkende producten. Maar blijkbaar schijnt het bij veel atheïsten zelf nadenken een taboe te zijn. Ze produceren en kopen slaafs wat er op de markt wordt gebracht. Grote billboards op straat.
Your new religion.
Iedere gelovige, incl.de Moslim, wordt van jongs af aan geïndoctrineerd.
Dat bio industrie een uitvinding is van atheïsten is gewoon grote nonsens.
De meeste boeren zijn gelovigen en de rijkdom zit meer bij gelovigen dan bij atheïsten.
Om bij jouw religie te blijven: Shi ieten en Soennieten behandelen elkaar als kippen in een bio industrie!
Die maken elkaar af omwege een verschil van uitleg van de religie! Over nadenken gesproken!
Ik ben niet religieus en kijk wel degelijk heel goed uit wat ik koop, wat ik eet en hoe ik leef ! Gewoon het gezonde verstand gebruiken. Daarvoor heb ik echt geen religie nodig.
lisa schreef:En natuurlijk houdt de overheid en de grote bedrijven niet van moslims, joden of amish. Dat zijn spelbrekers.
Wel eens gezien in de supermarkt, een hele lange rij met alleen snoepgoed. Een hele gangpad. Seculiere zieke samenleving. Ben blij dat ik mij er niet mee identificeer. Dat ik er niet bij hoor.
Mensen zijn heel makkelijk manipuleerbaar. Daarom zijn moslims alert en happen niet toe, zoals atheïsten dat doen. Atheisten volgen blindelings wat hen door reclame wordt wijsgemaakt. Dat noem ik pas slavernij. Als domme kudde dieren sloffen atheïsten naar de AH, kopen een zogenaamde kogelbiefstuk, gaan voor de tv zitten als domme zombies, denken niet na. Eten, poepen, slapen. O ja, en gaan naar werk. Iedere dag. En dan roept de DJ vrijdag middag, het is weer weekend.
Ze kijken nooit eens omhoog, naar de zon. Die zijn ze vergeten. En Allah ook.
De overheid en grote bedrijven bestaan vnl uit gelovigen ! Dus de christenen, joden en moslims in de regering en bedrijven houden niet van zichzelf en hun geloofsgenoten ?
Voorlopig zie ik alleen gelovigen w.o de meeste Moslims die klakkeloos hun religie volgen en ik weet niet hoeveel maal per dag op de grond zitten om te bidden! Over klakkeloos volgen gesproken.
Ja, mensen zijn idd gemakkelijk te manipuleren. Dat bewijzen de vele religies heel duidelijk.
Over kogelbiefstuk gesproken. Wat eet jij dan? Halal geslachte dieren? Hoe weet jij dat die op de juiste Halal wijze zijn geslacht? Omdat de verkoper dat zegt? Die denkt ook alleen maar om zijn geld hoor!
En Moslims doen niet aan eten, poepen en slapen?

OK die bidden dan nog x keer tussendoor!
En gaan die niet iedere dag naar hun werk???? Hoe komen zij dan aan het geld om voedsel te kopen, de huur te betalen etc?
Omhoog kijken naar de zon? Helaas zie ik die zelden in Nederland. Hierin heb je gelijk.
Allah ???? God ???? JaWe ???? Ra ???? Alle religies denken dat ze het bij het juiste eind hebben maar enig bewijs is er niet. Dus GELOVEN dan maar! De meeste religies veroordelen het vermoorden van andere mensen maar kijk eens om je heen ! Syrië? Andere landen in die regio? 2de WO ? VietNam? Irak ?
Come on Lisa, wake up !