Verbannen van Ontdek Islam?
Moderator: Moderators
Re: Verbannen van Ontdek Islam?
Op het kaartje dat ik op mijn scherm zie staat er bij papoea new guinea 0-1%. Klopt toch met wat je zegt?
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Het Australische gedeelte bedoel je? Het Indonesische deel is donker blauw ingekleurd.Samsa schreef:Op het kaartje dat ik op mijn scherm zie staat er bij papoea new guinea 0-1%. Klopt toch met wat je zegt?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Het is dan ook per land.. als dat deel tot indonesie behoort zie je het aantal van indonesië..Fish schreef:Het Australische gedeelte bedoel je? Het Indonesische deel is donker blauw ingekleurd.Samsa schreef:Op het kaartje dat ik op mijn scherm zie staat er bij papoea new guinea 0-1%. Klopt toch met wat je zegt?
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
Het is een forum dat gerund wordt door blinde mensen die alles en iedereen de schuld geven behalve de Moslims. Je hebt niets te zoeken op zo een dergelijke forum. Google zou het niet meer moeten indexen en een penalty moeten geven als je mij vraagt.
Van mij mag het juist bovenaan de Google index staan.
Er is geen betere manier van kennis maken met de islam dan dit forum.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Vind ik ook, vooral met een conspiracy theorist als Ayasha als forum mod.gerard_m schreef:Van mij mag het juist bovenaan de Google index staan.
Een heel enkele keer kijk ik nog wel eens op OI. Eén van de leden had een schokkende ontdekking gedaan. De zondag als dag des Heeren is door Constantijn ingesteld op de dag, dat vereerders van de zon deze dag ook als heilige dag vierden.
Er ontspint zich een over vele pagina's uitbreidende discussie, de meeste reacties behoorlijk off topic.
Ook christenen bemoeien zich er mee. Ene Cobushen is erg actief. Legt uit hoe de Bijbel er over denkt.
De moslims poneren, dat de joodse profeten, met name Abraham en Jezus moslims zijn en geen joden.
Cobushen wijst hen op bijbelse teksten, die wat anders beweren. Natuurlijk komt dat door vervalsen van de bijbel, volgens de moslims.
Het gevolg van het citeren van teksten uit de bijbel is, dat Cobushan een permanente ban krijgt wegens evangeliseren.
Cobushan is duidelijk een christen, maar ik kon uit zijn discussie geen evangeliseren opmaken.
Je zou er moeten lachen, tot krijg ik altijd een gevoel van irritatie als ik de discussies lees. Dus voorlopig maar weer daar wegblijven.
Er ontspint zich een over vele pagina's uitbreidende discussie, de meeste reacties behoorlijk off topic.
Ook christenen bemoeien zich er mee. Ene Cobushen is erg actief. Legt uit hoe de Bijbel er over denkt.
De moslims poneren, dat de joodse profeten, met name Abraham en Jezus moslims zijn en geen joden.
Cobushen wijst hen op bijbelse teksten, die wat anders beweren. Natuurlijk komt dat door vervalsen van de bijbel, volgens de moslims.
Het gevolg van het citeren van teksten uit de bijbel is, dat Cobushan een permanente ban krijgt wegens evangeliseren.
Cobushan is duidelijk een christen, maar ik kon uit zijn discussie geen evangeliseren opmaken.
Je zou er moeten lachen, tot krijg ik altijd een gevoel van irritatie als ik de discussies lees. Dus voorlopig maar weer daar wegblijven.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Inmiddels ook verbannen van forum.refoweb.nl wegens de tekst:
"En laat ze kennis ervan nemen dat die christenen ze niet allemaal op een rijtje hebben. Dat het eigenlijk een soort van slecht opgeleid klootjesvolk is dat door haar leiders dom wordt gehouden."
Ik had het over christenen die praktisering van homofilie afkeuren op bijbelse gronden.
Het was een reactie op de tekst:
"Dat betekent dat kinderen kennis nemen van het feit dat er bijvoorbeeld een homohuwelijk bestaat, maar ook dat het praktiseren van komoseksualiteit door grote groepen christenen wordt afgewezen."
Maar ja, ik heb toevallig een neef die homo is en ben dus nogal gevoelig op dat punt. Je moet gewoon niets lelijks over mijn neef zeggen.
Hmmm. Mijn nickname Iznogoodh is goed gebleken voor heel wat verbanningen.
"En laat ze kennis ervan nemen dat die christenen ze niet allemaal op een rijtje hebben. Dat het eigenlijk een soort van slecht opgeleid klootjesvolk is dat door haar leiders dom wordt gehouden."
Ik had het over christenen die praktisering van homofilie afkeuren op bijbelse gronden.
Het was een reactie op de tekst:
"Dat betekent dat kinderen kennis nemen van het feit dat er bijvoorbeeld een homohuwelijk bestaat, maar ook dat het praktiseren van komoseksualiteit door grote groepen christenen wordt afgewezen."
Maar ja, ik heb toevallig een neef die homo is en ben dus nogal gevoelig op dat punt. Je moet gewoon niets lelijks over mijn neef zeggen.
Hmmm. Mijn nickname Iznogoodh is goed gebleken voor heel wat verbanningen.
En goed voor 231 results.iznogoodh schreef:Hmmm. Mijn nickname Iznogoodh is goed gebleken voor heel wat verbanningen.
Dom, niet op een rijtje, slecht opgeleid. Ik kan me voorstellen dat de gelovigen zich aangesproken voelen. Vaak weten ze maar één oplossing. Een goed verhaal om dit te weerleggen ontbreekt. Maar als ervaringsdeskundige was je hier al achter gekomen.iznogoodh schreef: "En laat ze kennis ervan nemen dat die christenen ze niet allemaal op een rijtje hebben. Dat het eigenlijk een soort van slecht opgeleid klootjesvolk is dat door haar leiders dom wordt gehouden."
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Zelfs als je deze zin verkeerd leest (alsof het op alle christenen zou slaan) lijkt het me geen reden voor een ban. Ik begrijp niet dat je wél iemands sexualiteit afkeurt (wat erg genoeg is) en het vervolgens niet pikt als iemand daar op reageert. Best jammer als fora andersdenkenden op deze manier de mond snoert. Het maakt zo'n forum ook niet interessanter als je alleen de ja-knikkers overhoudt. Maar dat is waarschijnlijk ook niet de bedoeling.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Als ik die quote zo lees, produceren die domme Christenen kennelijk toch nog genoeg slimme mensen om hen dom te houden.iznogoodh schreef: "En laat ze kennis ervan nemen dat die christenen ze niet allemaal op een rijtje hebben. Dat het eigenlijk een soort van slecht opgeleid klootjesvolk is dat door haar leiders dom wordt gehouden."
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Speciaal aangemeld voor dit topic. Optimist is de naam en na pakwek drie dagen geband omdat ik ruzie zou maken en anti-islamitische artikelen zou plaatsen (die echter gewoon uit Trouw komen). Hallo iedereen!
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
-
Jinny
Ha die Optimist, deed ik het beter daar, 24 uur en 20 berichten waren voldoende voor een zg permaban.
Maw, je bevind je in goed gezelschap.
Lees deze draad maar rustig door, je zult nog lachen kunnen......
Maw, je bevind je in goed gezelschap.
Lees deze draad maar rustig door, je zult nog lachen kunnen......
zozo, op jacht naar records? Ik kende dit topic al langer, ik lees/las al lang mee met ontdekislam en kwam erachter dat ze op dit topic zaten te gallen. Deze week het lef gehad om me aan te melden met de gedachte 'het zijn ook mensen' maar blijkbaar werd dat toch niet gewaardeerd. Dus dit honk was me al bekend, het is net thuiskomen.
Worf: I prefer Klingon beliefs.