Moeten ze maar aan hun kinderen te drinken geven dan.. de zuigelingensterfte daar is toch nog altijd 15x zo groot als hier (met ons ongezonde water)... Overigens is hij schrikbarend hoog in de gehele islamitische wereld... zou Allah soms een hekel hebben aan kinderen van moslims??? (Of nee hij beproeft ze natuurlijk... )
Verbannen van Ontdek Islam?
Moderator: Moderators
Re: Verbannen van Ontdek Islam?
Moeten ze maar aan hun kinderen te drinken geven dan.. de zuigelingensterfte daar is toch nog altijd 15x zo groot als hier (met ons ongezonde water)... Overigens is hij schrikbarend hoog in de gehele islamitische wereld... zou Allah soms een hekel hebben aan kinderen van moslims??? (Of nee hij beproeft ze natuurlijk... )
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Re: Zamzam.
Cluny schreef:Gelukkig hebben we nog Zamzam.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Wat je zegt voor Ontdek Islam begint ook steeds meer te gelden voor forums.marokko.nl.Cluny schreef:Wees een vent en draag je ban als een vent.
Als je ergens losgeslagen moslimgekken aantreft in Nederland is het daar wel.
Dat geld ook voor de moderatoren.
Jouw lot is onvermijdelijk, er ligt bij jou als normale geen enkele schuld.
Een bericht van juli 2011 over een orthodoxe jood die een jongetje van 8 op gruwelijke wijze vermoordde werd daar gisteren meerdere malen geplaatst in de rubriek Marokkaanse jongeren en Actualiteiten. Door een lid wiens jodenhaat uit veel van zijn berichten spreekt. Hij is daarmee een goede bekende op dat forum. Dat de forumregels stellen dat je in de rubriek Marokkaanse jongeren en Actualiteiten alleen maar berichten met 'nieuwswaarde' mag plaatsen is een feit. Dat de moderators het bericht al meer dan een etmaal met rust laten is ook een feit. Enkele andere berichten, van neutrale aard, werden de afgelopen 24 uur wel verwijderd met de reden 'geen nieuwswaarde'.
Men verbergt daar als moderator zijn jodenhaat niet eens meer.
- Doppelgänger
- Bevlogen
Vreemd genoeg zijn het vaak deze mensen die vinden dat het niets toevoegt om iemands etniciteit te vermelden als er een misdrijf gepleegd wordt. Men valt dan meteen over koppen als "Nederlander van Marokkaanse afkomst overvalt supermarkt". Waarom dan wel expliciet vermelden dat het om een orthodoxe jood ging?
Ik heb in het verleden ook een tijdje gepost op dat kansloze forum, maar de hypocriete, inconsequente en eenzijdige manier van modereren gaat je al snel tegenstaan. Daarbij zijn de moslims aldaar zó ontzettend star in hun denken, dat er geen rationele discussie te voeren valt. Ik ben met name geschrokken van de rabiate jodenhaat die er doorklinkt. Mij zie je er niet meer terug.
Ik heb in het verleden ook een tijdje gepost op dat kansloze forum, maar de hypocriete, inconsequente en eenzijdige manier van modereren gaat je al snel tegenstaan. Daarbij zijn de moslims aldaar zó ontzettend star in hun denken, dat er geen rationele discussie te voeren valt. Ik ben met name geschrokken van de rabiate jodenhaat die er doorklinkt. Mij zie je er niet meer terug.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
-
Jinny
Men poogt vaak de calimerokaart te spelen.
Inderdaad Doppelganger en iznogoodh, zo hypocriet als het maar kan.
Inderdaad Doppelganger en iznogoodh, zo hypocriet als het maar kan.
Ayasha schrijft daar:
Die Ayasha is forumbeheerder.
Je kan als atheist niet een betere forumbeheerder wensen, alleen absolute domkoppen gaan dit slikken, zie de reacties:

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 3&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Een van de forumleden schrijft:Ayasha schreef:Foutje, broeder85, Hitler was geen 'christ' maar deed zich misschien voor als een christen.
Hij stamt uit de familie van de Rotschilds. Zijn grootvader was Salomon Mayer von Rothschild , dus een Askenazyjood, geboren in Frankfurt am Main op 9 september 1774 en overleden op 28 juli 1855. Hij was een Duitse bankier in het Keizerrijk Oostenrijk en de oprichter van de Weense tak van de Mayer Amschel Rothschild familie.
Ze antwoord met:Christopher schreef:Ik weet niet waar je dit vandaan hebt Ayasha, maar dat is niet waar.(geeft Wiki pagina over familie Hitler)
http://www.davidicke.com/icke/articles/hitler.html" onclick="window.open(this.href);return false;Ayasha schreef:Ze kunnen op wikipedia schrijven wat ze willen. Ik heb andere bronnen.
WAS HITLER A ROTHSCHILD? by David Icke
Die Ayasha is forumbeheerder.
Je kan als atheist niet een betere forumbeheerder wensen, alleen absolute domkoppen gaan dit slikken, zie de reacties:
Dionysus schreef:Serieus? De website van een ex-voetballer nu conspiracy-nutter is een betrouwbare bron maar wikipedia niet?
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 3&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben op zoek naar een post waarin werd beweerd dat de holocaust door zionisten werd gepleegd. Helaas kan ik het niet meer vinden. De redenering was in die mate absurd dat het bij enkelen de complot-kritische ogen heeft geopend. Ik meen dat ook Broeder 85 zijn bedenkingen had.
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Die staat hier:Luck schreef:Ik ben op zoek naar een post waarin werd beweerd dat de holocaust door zionisten werd gepleegd. Helaas kan ik het niet meer vinden. De redenering was in die mate absurd dat het bij enkelen de complot-kritische ogen heeft geopend. Ik meen dat ook Broeder 85 zijn bedenkingen had.
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 17&t=56161
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 0&start=15
Op beide pagina's worden de zionisten en joden als schuldigen van de holocaust aangedragen. Er zijn er trouwens meer. Als je wil zoeken op ontdekislam maar je komt er niet goed op (wegens geen account) kan je bij google de trefwoorden intypen en tevens (zonder aanhalingstekens) "site:ontdekislam.nl" hij zoekt dan alleen binnen dat domein (zo kun je deze pagina's ook wel terugvinden daar).
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
Dit artikel: http://www.huffingtonpost.com/ayesha-ma ... 79481.html (gevonden via http://www.wijblijvenhier.nl) had ook een merkwaardig zinnetje onderaan:
Het woord hindu komt een stuk minder vaak langs op zo'n forum... je vraagt je bijna af waarom..
Misschien als grapje bedoeld tegen vooroordelen, in het kader van het artikel, maar gek genoeg werkt het hier opeens erg bevestigend....But can Muslim women really love Jon Stewart, who is -- gasp! -- Jewish? Honestly, that makes it even better. The Daily Show's Senior Muslim Correspondent Aasif Mandvi may be a suitable boy to bring home to our parents, but the element of forbidden fruit makes Jon all the sexier. (And, we suspect our moms might have a thing for Jon too.)
Het woord hindu komt een stuk minder vaak langs op zo'n forum... je vraagt je bijna af waarom..
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Als je goed kijkt, zie je dat het vooral centraal Afrika (merendeels christelijk) is dat slecht scoort. De islamitische landen komen er nog vrij goed vanaf, behalve Afghanistan en Irak dan, om voor de hand liggende redenen.Samsa schreef:
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Vrij goed is nog altijd tussen de 5 en 15x zo slecht als in landen met weinig gelovers. Als Allah over de dood gaat staan wij blijkbaar onderaan zijn verlanglijstThe Prophet schreef: Als je goed kijkt, zie je dat het vooral centraal Afrika (merendeels christelijk) is dat slecht scoort. De islamitische landen komen er nog vrij goed vanaf, behalve Afghanistan en Irak dan, om voor de hand liggende redenen.
PS: het moge duidelijk zijn dat ik niet beweer dat hun geloof iets te maken heeft met hun kindersterfte.. alleen gelovigen hebben nogal de neiging om te doen alsof hun god hen voortrekt en dat kan je eigenlijk ook omdraaien..
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Dat is dus wel wat je suggereert. En leg die 2 kaartjes eens naast elkaar. Dan zie je m.i. duidelijk verschillen.Samsa schreef:PS: het moge duidelijk zijn dat ik niet beweer dat hun geloof iets te maken heeft met hun kindersterfte..
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Nee dat is dus niet wat ik suggereer. Ik keer de absurde redenering, dat god iets te maken zou hebben met 'gezond water' of gezondheid uberhaupt gewoon om.. en dan blijkt dat toevallig die groep mensen die het meest in god geloven er wel het beroerdst vanaf komen (ergo.. als je dan toch dom redeneert.. doe het dan tenminste nog consequent).The Prophet schreef:Dat is dus wel wat je suggereert. En leg die 2 kaartjes eens naast elkaar. Dan zie je m.i. duidelijk verschillen.Samsa schreef:PS: het moge duidelijk zijn dat ik niet beweer dat hun geloof iets te maken heeft met hun kindersterfte..
Begrijp dat het effect een beetje verloren is gegaan.. ik zal weer overgaan op de aap-noot-mies manier..
Misschien in de hoop dat je alsnog het licht gaat zien?Als Allah over de dood gaat staan wij blijkbaar onderaan zijn verlanglijst
Overigens is de islamitische redenering dat de ellende hier een beproeving is. Sowieso wacht ons allen de eeuwige hel na de dood, dus een ietsje betere levensstandaard is van weinig betekenis.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Vreemd die verdeling, kijk eens naar Papoea New Guinea. Lijkt mij sterk dat daar zoveel moslims wonen.
Tot 1960 waren daar vooral christenen en inlandse religies. Zijn die allemaal moslim geworden?
Tot 1960 waren daar vooral christenen en inlandse religies. Zijn die allemaal moslim geworden?