Bonjour schreef: ↑11 jun 2025 19:08
ChaimNimsky schreef: ↑11 jun 2025 17:19
Als Gaza onleefbaar wordt en alle gebouwen met Caterpillar D9 bulldozers geheel met de grond gelijk zijn gemaakt om er iets nieuws op te bouwen, willen Trump en Netanjahoe hen daar vrijwillig naartoe verhuizen. Honderdduizenden hebben al aangegeven dat heel graag te willen. De bedoeling is om er in ieder geval een miljoen naartoe te verhuizen.
Dat is gewoon wegpesten met Caterpillars. Daar is niets vrijwilligs aan. Daar is een term voor Etnisch zuiveren. Deportatie. Jammer dat er geen treinen rijden in Gaza, want dan kan er zo'n mooie foto gemaakt worden van een kind in een goederenwagen, waar 80 jaar later nog steeds naar gekeken wordt.
Besef je wel wat je hier allemaal zegt? Dat dit over alle grenzen heen gaat. Wat als alle Israëliërs eens moesten verhuizen? Als Iran wel die bom had kunnen gooien? Praat je dan ook zo gemakkelijk over een volksverhuizing? En dat prikkeldraad, wat denk je daarvan? En wie gaat het allemaal betalen. 1 miljoen mensen zijn rond de 250.000 gebouwen, plus opzetten nieuwe bedrijven, ziekenhuizen, wegen. Ik denk dat je zeker op de triljoen euro komt. En de eigenaar van de caterpillars die de mensen weg willen hebben, mag van mij dokken met z'n vriendje in de VS.
Er liep vroeger langs de kust een trein van Alexandrië naar Beiroet.
Daar zal wel niet veel van over zijn vermoed ik.
Het gaat om die triljoen dat is wel er veel.
Een biljoen is al een miljoen per inwoner en daar gaan ze het inderdaad niet me redden.
Als men de etnische zuivering doorzet, zullen ze gedeporteerd worden gedumpt en achter gelaten.
Bij voorbeeld in het Zuiden van Algerije of iets wat ook heel ver weg is.
Daarna zullen de bewoners van Cis-Jordanië wel volgen want die willen natuurlijk ook dolgraag weg.
Daarna is dan het Overjordaanse aan de beurt.