Peter van Velzen schreef: 16 mar 2022 02:25
Gerard R. schreef: 15 mar 2022 22:34
Het is heel natuurlijk om woedend te worden als je mens, dier, huis, plant e.d. onzinnig ziet vernielen.
En inderdaad, ik geef er wel eens lucht aan. Dat kan je uiteraard ook laten, maar wat is dát dan...?
Erger dan we in Ukraine zien kan bijna niet, maar dat sommigen dat niet zo hebben, weet ik wel. Ik wil daar wel rekening mee houden hoor.
Helaas kan het wel erger Tot nu toe is het gerapporterrde aantal burgerdoden nog kleiner dan het wekelijks aantal burgerdoden bij de invasie van Iraq door de VS in maart 2003. Het kan echter snel toenemen als Poetin écht kwaad wil En is dat wellicht al. Maar hou er maar vast rekening mee dat het véél erger kan!
Ooo.. aantallen, ja hoor, inderdaad. WO2 b.v..
Maar dat geldt ook voor 9/11 en Isis (Daesh) aanslagen e.d..
Ik ga niet zeggen, dat die dingen ter plekke dus niet verschrikkelijk zijn. En niet eigenlijk de bodem vormen in menszijn.
Het gaat mij om het 'alles grondig vertrappen' wat er aan beschaving, aan menselijkheid is, Peter.
Het volkomen verstoren van wat er gebeurt op de planeet. Honger elders, economie, brandstof enx.)
Iedereen op de planeet kan het zien en ik benoem het. En wij kunnen het alleen via sanctie proberen te remmen...
Misschien binnenhalen in de EU.
viewtopic.php?p=600464#p600464
Badinerend over babbelen is niet aan de orde wat mij betreft.
Ik benoem het, ik heb mededogen en zo af en toe zal je dat van mij zien. Ik ben woedend.