Voor 95%.Jagang schreef:Nee, maar wel grappig dat jij nog iets ziet in ZZ-Top!siger schreef:Mooi, ZZ-top. Billy F. Gibbons al eens gezien in Bones?
Toegegeven: Het is geheel mijn vooroordeel, maar ik had het op de een of andere manier niet meer achter je gezocht.![]()
De meesten blijven toch vaak een beetje hangen in hun jeugd, en hun vroege volwassenheid, qua muziek-keuze.
Voor mij is het nog een beetje jeugdsentiment .
Iets uit de 80's.
Wel echte "road music", op de een of andere manier.
Nu wat serieuzers, en ik ben benieuwd of er mensen zijn die zich hierin herkennen.
YouTube Muziek
Moderator: Moderators
- Hiëronymus
- Ervaren pen
Re: YouTube Muziek
-
siger
De eerste ZZ-Top album is van 1970, ik was dan 27, droog gewogen. Ik ben ook gek op Ds. P, bedankt voor de dodenritJagang schreef:Nee, maar wel grappig dat jij nog iets ziet in ZZ-Top!siger schreef:Mooi, ZZ-top. Billy F. Gibbons al eens gezien in Bones?
Toegegeven: Het is geheel mijn vooroordeel, maar ik had het op de een of andere manier niet meer achter je gezocht.![]()
De meesten blijven toch vaak een beetje hangen in hun jeugd, en hun vroege volwassenheid, qua muziek-keuze.
Ik ben trouwens van hetzelfde jaar als Mick Jagger. Wij zijn geen kniezersgeneratie, Ik heb alles bij mekaar polonaises gedanst van hier tot Kaapstad, en still going strong!
(ik ga wat Rolling Stones zoeken, nu ik er aan denk.)
Laatst gewijzigd door siger op 29 sep 2011 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
siger
En zie, bovenaan de youtubelijst, zoals god het gewild zou hebben: Angie uit 1972.
Luister, ga een beetje dood, en voel je gelukkig.
Bedankt Siger,
Ik laat die even aan me voorbijgaan, angst voor de weemoede-val waarschijnlijk.
Doe mij dan maar:
Meezingers klikken eerst hier
Ik laat die even aan me voorbijgaan, angst voor de weemoede-val waarschijnlijk.
Doe mij dan maar:
Ben ik in ieder geval in een klap zwaarmoedigFind the cost of freedom
Burried in the ground
Mother Earth will swallow you
Lay your body down
Meezingers klikken eerst hier
Anarchism really stands for the liberation of the human mind from the dominion of religion; the liberation of the human body from the dominion of property; liberation from the shackles and restraint of government.- Emma Goldman
Global Mind Change
Global Mind Change
-
siger
Woodstock! Heer, laat ons hier drie tenten - of nee, tienduizend tenten bouwen.
De toegang was gratis, dat was ik vergeten.
(sorry voor de gerecycleerde beelden)
De toegang was gratis, dat was ik vergeten.
(sorry voor de gerecycleerde beelden)
- Hiëronymus
- Ervaren pen
Het Merkellied!siger schreef:En zie, bovenaan de youtubelijst, zoals god het gewild zou hebben: Angie uit 1972.
Ik heb ze in 2003 in Ahoy gezien. Vond het toen erg goed.Destinesia schreef:17 december. Coldplay in Ahoy. Heb er zin an!![]()
@Siger. Ds P?
Ooit hebben ik samen met wat vrienden een prive concert van Drs. P voor een jarige vriend georganiseerd. Geweldige happening.
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
-
siger
Wie niet? Maar dat iemand zo dag in dag uit leeft kan ik me moeilijk voorstellen. Dat iemand zich zo bij tijden voelt, dat wel.Jagang schreef:Nu wat serieuzers, en ik ben benieuwd of er mensen zijn die zich hierin herkennen.
Daar was ik ook!kiks schreef:Ik heb ze in 2003 in Ahoy gezien. Vond het toen erg goed.Destinesia schreef:17 december. Coldplay in Ahoy. Heb er zin an!![]()
<snip>...
Dan toch maar even een liedje voor 'Angie'
ps: Siger, woodstock was oorspronkelijk niet gratis, door de na een tijdje ontstane chaos besloot de organisator de legendarisch geworden woorden 'its a free concert from now on' uit te spreken, volgens mij zijn ze er commercieel behoorlijk het schip mee ingegaan.
Anarchism really stands for the liberation of the human mind from the dominion of religion; the liberation of the human body from the dominion of property; liberation from the shackles and restraint of government.- Emma Goldman
Global Mind Change
Global Mind Change
-
siger
Pretbederver!Hiëronymus schreef:Het Merkellied!
En nu genoeg muizenissen, hier een Belgische positieve noot:
Mooi, zoetzappigheid
Over tot de orde van de dag. Stick that rhyme where the sun don't shine
Hmm, now what is this, it smells like fish
Optellen en aftrekken? Beter aftellen en optrekken.
Over tot de orde van de dag. Stick that rhyme where the sun don't shine
Hmm, now what is this, it smells like fish
Optellen en aftrekken? Beter aftellen en optrekken.
Global Mind Change
Global Mind Change
Global Mind Change
Global Mind Change
Still doing ok out there?
Does it feel good to be alive?
All rise!
Does it feel good to be alive?
All rise!
Global Mind Change
Global Mind Change
Nog eentje dan
Global Mind Change
Global Mind Change