Hoewel je eigenlijk, op punten, dik hebt verloren, maar niet knock out bent gegaan, vanwege een plaatwerk dat je gezicht beschermd
Schreef Devious
Dat kan je ook omdraaien Devious, ik heb geen moment het idee dat ik een plaatwerk voor mijn hoofd heb, maar ik denk dat jullie de realiteit gewoon niet zien.
Hebben jullie dan,ook geen oogkleppen voor die het uitzicht beschermen, en je alleen focust op je eigen idee, betreffende de oorsprong,behoudens dan enkele christenen op het forum.
Op ogen, voetlijnen, vegetarisme daar heb ik op geantwoord, maar het is inderdaad te absurd in jullie optiek.
Terugkomend op Abiogenese.
Als jij evolutionist beweerd te zijn,dan moet je ook aanvaarden dat er in de zogenaamde oer soep dingen gebeurden, wat geen enkel sprookje kan evenaren.
Ook moet je dan als vaststaand gegeven aannemen dat je een klomp genen bent die toevallig is ontstaan, en dat terwijl je wel kunt redeneren over je oorsprong en de toekomst.
Je zult er ook vanuit moeten gaan dat na de dood je nageslacht hetzelfde lot bepaald is
NL. geboren worden, leven, sterven. the end,en maar niet te spreken over minder gelukkigen met een gemiddelde leeftijd van 30 jaar in honger en armoede.
Aan de andere kant geeft de bijbel wel een verklaring voor dit alles, en niet te vergeten ook een toekomst.
Je zult ook moeten aannemen dat complexe systemen als de bloedstolling, kip/ei, verschil in man vrouw, de fijn afstemming op de natuur van de mens allemaal door stom toeval is gebeurd, iets wat niemand kan bewijzen, want het was een eenmalige gebeurtenis zonder getuigen.
Onlogisch moet je ook aannemen dat uit een paar botsplinters en fragmenten een oermens in elkaar gezet kan worden,
zie daar het ultieme bewijs
Leg voor de volledigheid ook de bijbelse archeologie dan naast je neer, met bewijzen voor de juistheid,
dus ook voor de profetieën.
Nu jullie toch bezig zijn....
Leg ook het onderzoek naar de oermoeder EVA naast je neer waarmee men wil bewijzen dat we van een enkel mensen paar uit Afrika afstammen, ze zijn er al heel ver mee, en over enkele jaren zal het rapport gepubliceerd worden .Maar goed verklaren jullie het dan alvast tot een kwak onderzoek, dan heb je daar ook geen zorgen meer over.
Als jij of jullie zo kunnen of willen leven is dat je goed recht, ik denk er anders over.
Aantoon