Is dit een grapje of meen je dit Vilaine ?Vilaine schreef:
Lees eens even over wetenschappelijke wonderen in de Koran.
Al die dingen zijn door moslims ontworpen tijdens de glorieuze kalifaatjaren.
De kaffers hebben slechts als arbeiders die dingen gebouwd op basis van de ontdekkingen van de beroemde moslimgeleerden.
Verbannen van Ontdek Islam?
Moderator: Moderators
Re: Verbannen van Ontdek Islam?
Ai.. Als je humor of ironie niet meer kan herkennen, en alles erg neemt, moet je jezelf toch eens onder de loep nemen.Ariel schreef:Is dit een grapje of meen je dit Vilaine ?Vilaine schreef:
Lees eens even over wetenschappelijke wonderen in de Koran.
Al die dingen zijn door moslims ontworpen tijdens de glorieuze kalifaatjaren.
De kaffers hebben slechts als arbeiders die dingen gebouwd op basis van de ontdekkingen van de beroemde moslimgeleerden.Ik weet niet wat ik lees. Mijn hemel. Wat erg.
Misschien ga je jezelf en je zaak dan toch wat te serieus nemen..
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Jagang schreef:
Misschien ga je jezelf en je zaak dan toch wat te serieus nemen..
Pfffffffff, gelukkig. ( opluchting, opluchting) Nou ja, ik ken jullie niet, dus weet ik ook niet of iemand nou iets wel of of niet meent.
In de korte tijd dat ik dit forum bezoek ben ik best wel even geschrokken van de naïviteit van sommige leden. Het zou dus zomaar kunnen dat Vilaine serieus was.
En leuk om kennis met je te maken Jagang
Ik wacht nog even af.Ariel schreef:En leuk om kennis met je te maken Jagang
Mijn hoop is gevestigd op het niet in jouw kielzog verkeren van Mercator.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Ik kon niet ontdekken op welke data mensen geband waren op het forum zelf Fishhook.. (dat staat nergens op het forum zelf). Ik kan wel onderscheid maken naar groepen maar dan moet ik handmatig mensen in groepen gaan indelen, had ik geen tijd voor :P Ik vroeg me gewoon grofweg af hoe de activiteit in dat forum is nu de meesten van ons eruit zijn gegooid... ik doe dat omdat ik van een aantal forums (hebben jullie nog suggesties?) het aantal evolutie-discussies in kaart probeer te brengen (ook freethinker).. meten is weten
Met name de laatste 2 maanden... behoorlijk dood daar... op Simon_magus na (een van de weinigen van hier die af en toe nog post). De zeldzame piekjes die je ziet in de laatste tijd zijn discussies tussen simon en dinel en wat onderling gebrabbel over harun yahya.
Met name de laatste 2 maanden... behoorlijk dood daar... op Simon_magus na (een van de weinigen van hier die af en toe nog post). De zeldzame piekjes die je ziet in de laatste tijd zijn discussies tussen simon en dinel en wat onderling gebrabbel over harun yahya.
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Samsa schreef:Ik kon niet ontdekken op welke data mensen geband waren op het forum zelf Fishhook.. (dat staat nergens op het forum zelf). Ik kan wel onderscheid maken naar groepen maar dan moet ik handmatig mensen in groepen gaan indelen, had ik geen tijd voor :P Ik vroeg me gewoon grofweg af hoe de activiteit in dat forum is nu de meesten van ons eruit zijn gegooid... ik doe dat omdat ik van een aantal forums (hebben jullie nog suggesties?) het aantal evolutie-discussies in kaart probeer te brengen (ook freethinker).. meten is weten![]()
Het hele beleid daar is er in een bepaalde periode en met succes, op gericht geweest het forum te zuiveren van niet gewenste elementen. Met als gevolg dat er nu enkel slappe topics over zijn gebleven met als titel: make-up tijdens het bidden? en welke vragen moet ik mijn aanstaande stellen. Al diegene die leven in de brouwerij brachten zijn virtueel omgebracht. Inderdaad het enige wat er over is aan "wetenschappelijks" zijn hilarische Harun Yahya onderwerpen.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
Best goed gelukt.. en voor ons interessant om eens te zien toch.. Behalve subversieve elementen is het forum ook gereinigd van shiieten volgens mij, van hizb-ut-tahrir aanhangers, enkele radicale elementen (izz-ad din, sharia 4 belgium, etc.).. Best een gemoedelijk forum verder..maartje schreef: Het hele beleid daar is er in een bepaalde periode en met succes, op gericht geweest het forum te zuiveren van niet gewenste elementen.
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
Samsa schreef: Best een gemoedelijk forum verder..
Het leest als inderdaas als een saai boek dat je openslaat als je niet kunt slapen.
Vanwaar je belangstelling voor het wetenschap subforum, overigens?
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
Beroepsdeformatiemaartje schreef:Het leest als inderdaas als een saai boek dat je openslaat als je niet kunt slapen.Samsa schreef: Best een gemoedelijk forum verder..
-
HomoSignificans
- Forum fan
Ik ben op 27 juni 2011 verbannen van Ontdek Islam. Telt dat ook?
Voor je lidmaatschap hier? Het is geen strenge eis maar het staat wel goed op je cvHomoSignificans schreef:Ik ben op 27 juni 2011 verbannen van Ontdek Islam. Telt dat ook?
Een soort islam dames(bekeerlingen)blad is het nu.maartje schreef:Samsa schreef: Best een gemoedelijk forum verder..
Het leest als inderdaas als een saai boek dat je openslaat als je niet kunt slapen.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Zo lang al? Ik heb het pas vandaag gezien.HomoSignificans schreef:Ik ben op 27 juni 2011 verbannen van Ontdek Islam. Telt dat ook?
Weet je waarom je dan geband bent?
Kom op man.vadigran schreef:Zo lang al? Ik heb het pas vandaag gezien.HomoSignificans schreef:Ik ben op 27 juni 2011 verbannen van Ontdek Islam. Telt dat ook?
Weet je waarom je dan geband bent?
Waarom word je verbannen van OI?
Voor hetzelfde geld meld jij je hier een dezer dagen ook, met een virtuele OI ontslagbrief.
Henry Ford
Henry Ford
Ik kon niet ontdekken waarom jij gebanned bent HS?HomoSignificans schreef:Ik ben op 27 juni 2011 verbannen van Ontdek Islam. Telt dat ook?
Of was je gewoon te lastig?
Welkom hier.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.