http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 86#p276186Bregje schreef:
Duizend-en-één redenen om geen moslim te willen worden.
Moderator: Moderators
Re: Duizend-en-één redenen om geen moslim te willen worden.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny schreef:viewtopic.php?f=44&t=7421&p=276186#p276186Bregje schreef:

tsja,
Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet,
zijn jouw eigen woorden.
Bregje vindt de Islam wel vredelievend
Het was dus volgens eigen zeggen een fraai staaltje moslimbekeerlingenhumor.Bregje schreef:Cluny schreef:viewtopic.php?f=44&t=7421&p=276186#p276186Bregje schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
het was als grapje bedoelt, maar je begrijpt 'm ECHT niet he?
tsja,
Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet,
zijn jouw eigen woorden.
Ongewild is hiermee toch een aardige bijdrage aan het topic geleverd, als normale ben ik blij dat soort gevoel voor humor niet te delen.
Als je je tot moslim bekeerd, doe je niet alleen met je rede en verstand vele stappen terug, ook krimpt het gevoel voor humor naar een abnormale grootte.
Ik zou bijna denken dat jullie van de apen afstammen en je wijsheid is niet merkbaar en meetbaar.
Hilarisch wellicht voor een moslimabekeerling, stomvervelend voor de rest van de normalen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
correctie: dat DENK je ook als je de theorie van Darwin aanneemt.Cluny schreef:
Ik zou bijna denken dat jullie van de apen afstammen
(en nu stop ik met grapjes maken, anders gaat het inderdaad vervelend worden)
groetjes,
Bregje
Bregtje,Bregje schreef:correctie: dat DENK je ook als je de theorie van Darwin aanneemt.Cluny schreef:
groetjes,
Bregje
serieus, wil je dat niet meer zeggen. Iemand die evolutie als standaard neemt zal concluderen dat moderne apen en mensen een GEZAMELIJKE VOOROUDER hebben! Ter informatie even hoor.
Groet,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Correctie:Bregje schreef:correctie: dat DENK je ook als je de theorie van Darwin aanneemt.Cluny schreef:
groetjes,
Bregje
Bregje schreef:
Cluny schreef:
Het was dus volgens eigen zeggen een fraai staaltje moslimbekeerlingenhumor.
Ongewild is hiermee toch een aardige bijdrage aan het topic geleverd, als normale ben ik blij dat soort gevoel voor humor niet te delen.
Als je je tot moslim bekeerd, doe je niet alleen met je rede en verstand vele stappen terug, ook krimpt het gevoel voor humor naar een abnormale grootte.
Ik zou bijna denken dat jullie van de apen afstammen en je wijsheid is niet merkbaar en meetbaar.
Hilarisch wellicht voor een moslimabekeerling, stomvervelend voor de rest van de normalen.
Inhoud aub?
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Inderdaad, hier boven gevoerde discussie is niveau kleuterschool.Samsa schreef:Inhoud aub?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Inderdaad.
Ik ga een keer een apart topic met deze moslimashit maken en de moderatie vragen om alles vanaf de inbreng van deze moslimbekeerlinge te wissen.
Ik ga een keer een apart topic met deze moslimashit maken en de moderatie vragen om alles vanaf de inbreng van deze moslimbekeerlinge te wissen.
Dat klopt, maar die gemeenschappelijke voorouder was dan toch ook een "aap", aangezien die menselijke aftakking vermoedelijk ongeveer terzelfdertijd is ontstaan met de tak die tot de huidige mensapen heeft geleid?Blues-Bob schreef:Bregtje,
serieus, wil je dat niet meer zeggen. Iemand die evolutie als standaard neemt zal concluderen dat moderne apen en mensen een GEZAMELIJKE VOOROUDER hebben! Ter informatie even hoor.
Groet,
Bob
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Nee, dat was een mensaap.Jagang schreef:Dat klopt, maar die gemeenschappelijke voorouder was dan toch ook een "aap", aangezien die menselijke aftakking vermoedelijk ongeveer terzelfdertijd is ontstaan met de tak die tot de huidige mensapen heeft geleid?Blues-Bob schreef:Bregtje,
Groet,
Bob
Hooguit de eerste waar de Oeran Oetan, de Gorilla, de Chimps/Bonobo en wij uit voortgekomen zijn zal nog aapachtig geweest zijn i.p.v. mensaap.
Maar dat zal Bregje wel onderuit willen schoffelen met de kreet 'Toon mij de fossielen'.
Niet willen begrijpende dat bosgrond niet fosseliceert.
Hier verder a.u.b.
- Knutselsmurf
- Forum fan
Dat geld voor andere Goden ook.Samante schreef:De god van de moslims is niet almachtig, er gebeuren namelijk heel veel zaken tegen zijn wil.
Misschien is Hij alleen almachtig in zijn eigen hiernamaals.
Of Hij is arbeidsongeschikt geraakt tijdens de oerknal, of Hij is gewoon lui.
In Nederland hebben moslims meer vrijheid om hun versie van de islam
te volgen en te verspreiden als dat zij dat in de "islamitische" landen hebben.
te volgen en te verspreiden als dat zij dat in de "islamitische" landen hebben.
Ik zie overigens dat ik vanmorgen ergens overheen heb gelezen.Jim schreef:Nee, dat was een mensaap.Jagang schreef: Dat klopt, maar die gemeenschappelijke voorouder was dan toch ook een "aap", aangezien die menselijke aftakking vermoedelijk ongeveer terzelfdertijd is ontstaan met de tak die tot de huidige mensapen heeft geleid?
Hooguit de eerste waar de Oeran Oetan, de Gorilla, de Chimps/Bonobo en wij uit voortgekomen zijn zal nog aapachtig geweest zijn i.p.v. mensaap.
Maar dat zal Bregje wel onderuit willen schoffelen met de kreet 'Toon mij de fossielen'.
Niet willen begrijpende dat bosgrond niet fosseliceert.
De volgorde is voorouder, Oeran Oetan afgesplitst, Gorilla afgesplitst, mens afgesplitst, Chimp/Bonobo gescheiden.
De laatste twee kun je ook omdraaien, maar voor de duidelijkheid.